Oh mijn god wat een kneus.
Alice is wel heel leuk ik had nog nooit echt iets van haar gekeken maar laf it
Oh jaloers op jou dan kun je al haar oude video’s nog gaan kijken. Vooral die als ze haar eigen haar gaat doen zijn echt heel leuk
Kalvijn is zo mogelijk nog walgelijker dan Kaj Gorgels wat een vreselijk mensen.
Alice is wel echt m’n favo, enige die ik trouw kijk. Ik vind haar echt geweldig en love haar. Ze verdient zo veel meer views en een veel groter platform
Zouden sanny en jorg écht in hun eigen programma geloven? Of zitten die 2 elke avond, onder t genot v een wijntje, stiekem te gniffelen om al die mensen die erin trappen. En de beschamende hoeveelheid geld die ze hiermee binnenharken.
Ik denk dat ze zo privileged zijn en in een bubbel zitten dat ze weinig benul hebben van de wereld om hen heen dat ze oprecht in hun eigen bullshit geloven.
Jesus Christ… Ik ging even op zijn kanaal kijken maar zie deze video niet? Heeft hij em al verwijderd? Trouwens, als ik die thumbnails en onderwerpen zie wil deze jongen echt graag de Nederlandse mr beast worden.
@chiren Kaj is een beetje een standaard ‘ik wil rijk en beroemd zijn’ type a la Anna Nooshin, kalvijn komt over alsof hij zichzelf echt een held van het volk vind met zn maatschappelijke thema’s.
Nee ik geloof zeker niet ze bewust mensen oplichten, maar wel dat ze echt denken dat dit werkt en dat ze zelf hun geld gemanifesteerd hebben
Echt een bubbel idd! Ik kan me bijna gewoon niet voorstellen dat je echt níemand in je omgeving hebt met een levensverhaal, dat je soms doet twijfelen over wat je allemaal de wereld in slingert…
Ik vind hun zooo vreselijk maar ik zou echt best eens voor de grap zo’n cursus willen doen van Sanny en Jorg, gewoon om te zien wát ze dan zeggen en hoe ik dan zogenaamd rijk zou kunnen worden. Maar ja, geen moneys voor zo’n cursus
Elke keer dat Sanny en Jorg besproken worden denk ik: dit zijn toch gewoon de saaiste mensen op aard
Echt zo’n standaardgezin in look and feel van wie je precies weet hoe ze zijn in een Gooisch kakdorp. Beetje Elise Boers maar dan vijf jaar ouder.
Neeeeeee
Haha echt close met Jorg of Wouter wie de meest onaantrekkelijke is. Die Jorg wint het die is nog meer zum kotsen maar Wouter haat ik ook
Ze is volgens mij zowat even oud als Elise. Maar saai inderdaad. Met af en toe een ‘gekke’ uitspatting.
Ik vind dat jullie te weinig aandacht besteden aan “we gaan elk jaar 2 maanden met mini-pensioen”
Vakantie?
‘Reizen’
Ik kon de video gewoon bijna niet afkijken - hoé dacht hij dat dit een goed idee was? Ik snap echt niet hoe je bijna 30 jaar op deze aarde kunt rondlopen en denkt dat je in 24u kan ervaren hoe het is om dakloos te zijn. Zoals Alice al noemt, hoe langer je dakloos bent, hoe meer weerslag het heeft op je mentale en lichamelijke gezondheid. Daarnaast heerst er al een giga stigma op dak- en thuisloze mensen en deze kutvideo helpt totáál niet. En dan ook nog speciaal naar New York afreizen, omdat het in Nederland ‘niet zo spannend is’. Ik kan er echt met m’n hoofd niet bij hoe hij zo’n complex probleem zo kan versimpelen en dan er mee weg denkt te komen door wat geld te doneren. Het zit me echt hoog, the fuck
Ja ik snap je. Werd er ook echt kwaad van - zó out of touch met de werkelijkheid en dan nog geld vangen met zo’n oerdomme video.
Maar vooral ook dat hij volgens mij echt denkt dat ie iets heel goeds aan het doen is.
En zijn conclusie dan is dat mensen aan het lachen maken helpt. Oke
Het blonde, domme, jochies trio. Enzo, Kalvijn en Gio. Allemaal rijk en immer succesvol maar je wil ze allemaal eigenlijk van een ravijn afduwen omdat ze zo fucking irritant zijn.