Vakantie?
Ik kon de video gewoon bijna niet afkijken - hoĆ© dacht hij dat dit een goed idee was? Ik snap echt niet hoe je bijna 30 jaar op deze aarde kunt rondlopen en denkt dat je in 24u kan ervaren hoe het is om dakloos te zijn. Zoals Alice al noemt, hoe langer je dakloos bent, hoe meer weerslag het heeft op je mentale en lichamelijke gezondheid. Daarnaast heerst er al een giga stigma op dak- en thuisloze mensen en deze kutvideo helpt totƔƔl niet. En dan ook nog speciaal naar New York afreizen, omdat het in Nederland āniet zo spannend isā. Ik kan er echt met mān hoofd niet bij hoe hij zoān complex probleem zo kan versimpelen en dan er mee weg denkt te komen door wat geld te doneren. Het zit me echt hoog, the fuck
Ja ik snap je. Werd er ook echt kwaad van - zó out of touch met de werkelijkheid en dan nog geld vangen met zoān oerdomme video.
Maar vooral ook dat hij volgens mij echt denkt dat ie iets heel goeds aan het doen is.
En zijn conclusie dan is dat mensen aan het lachen maken helpt. Oke
Het blonde, domme, jochies trio. Enzo, Kalvijn en Gio. Allemaal rijk en immer succesvol maar je wil ze allemaal eigenlijk van een ravijn afduwen omdat ze zo fucking irritant zijn.
Ik kreeg (dankzij het gelul hier?) reclame op mijn IG van hun gedeelde account. De video was echt tenenkrommend ('Wat als je een relatie hebt met geld? Hoe praat je er dan mee?) en helaas niet deelbaar. Toen keek ik verder en zag ik dat ze al 500+ deelnemers hebben.
Duidelijk wie de money mindset heeft hier⦠Harken maarā¦
Die kop van hem aaaaah stop!
Die opgetrokken wenkbrauw ookā¦wat een verschrikkelijke man. En ze hebben blijkbaar ook een afspraak waarin zij altijd haar tanden laat zien en hij een soort gapend gat heeft. Dat is balans.
Ja ze zijn echt heel kut en ik vind het bizar dat er zoveel volwassenen zijn die deze gasten trouw volgen, vertrouwen en leuk vinden. Hoe kun je die vlogs bekijken en denken dat deze lui oprecht zijn?
De groep is mooi, omdat het een groep van 500+ mensen is
Wat een kutkop van die vent!!!
Dit is wel een oude foto denk ik. Jorg heeft zijn haar toch geblondeerd? Of was dat een grapš
Even zijn insta gecheckt⦠En het lijkt er wel op! Het is zichtbaar op 2 posts, maar die zijn wel van 1 april. In de comments staat dat het geen grap is.
Als het echt is: ik vind het niet zo goed staan.
1 april toch
Maarrrr wie zegt dat ze er echt zoveel hebben en niet zomaar een getal hebben verzonnen? Dat denk ik dan altijd⦠we just donāt know
Nou hij heeft hier iig zān mond niet wagenwijd open, dat is een pluspunt
Dat denk ik ook altijd hoor! Zo van āwauw wauw als 8 mensenā dat verkoopt niet.
Tegelijk denk ik dat het er miss geen 500+ zijn, maar al het zal wel verdienen voor ze. Mindfull money tip: houd je geld in je zak en verspil het niet hieraanš¤·āāļø
Wat een lege figuren. Wat is ook het doel van die mindset? Meer geld vergaren? Want dan ben ik benieuwd wat het idee daar weer achter is. Waar staan deze mensen nou eigenlijk voor?