Duidelijk wie de money mindset heeft hier… Harken maar…
Die kop van hem aaaaah stop!
Die opgetrokken wenkbrauw ook…wat een verschrikkelijke man. En ze hebben blijkbaar ook een afspraak waarin zij altijd haar tanden laat zien en hij een soort gapend gat heeft. Dat is balans.
Ja ze zijn echt heel kut en ik vind het bizar dat er zoveel volwassenen zijn die deze gasten trouw volgen, vertrouwen en leuk vinden. Hoe kun je die vlogs bekijken en denken dat deze lui oprecht zijn?
De groep is mooi, omdat het een groep van 500+ mensen is
Wat een kutkop van die vent!!!
Dit is wel een oude foto denk ik. Jorg heeft zijn haar toch geblondeerd? Of was dat een grap😜
Even zijn insta gecheckt… En het lijkt er wel op! Het is zichtbaar op 2 posts, maar die zijn wel van 1 april. In de comments staat dat het geen grap is.
Als het echt is: ik vind het niet zo goed staan.
1 april toch
Maarrrr wie zegt dat ze er echt zoveel hebben en niet zomaar een getal hebben verzonnen? Dat denk ik dan altijd… we just don’t know
Nou hij heeft hier iig z’n mond niet wagenwijd open, dat is een pluspunt
Dat denk ik ook altijd hoor! Zo van “wauw wauw als 8 mensen” dat verkoopt niet.
Tegelijk denk ik dat het er miss geen 500+ zijn, maar al het zal wel verdienen voor ze. Mindfull money tip: houd je geld in je zak en verspil het niet hieraan🤷♀️
Wat een lege figuren. Wat is ook het doel van die mindset? Meer geld vergaren? Want dan ben ik benieuwd wat het idee daar weer achter is. Waar staan deze mensen nou eigenlijk voor?
Jaa idd ik snap die hele “Meer geld!!” Hype niet zo. Ik hou van geld en tuurlijk wil ik ook meer. Maar ik wil meer geld voor een bepaald doel zoals een huis of reizen of spullen. Niet om maar gewoon zoveel mogelijk te hebben.
Hahaha, leuke anekdote. Mijn werk bood ooit een pakket aan van zo’n influencer met een zieke salesfunnel. Onderaan stond iets van ‘6 JANUARI IS DE LAATSTE KEER!!! Daarna kan je dit programma NOOIT meer volgen!!!’ en bij ons kwam het programma de 13e online. Dus ik heb dat gemeld bij de accountmanager en die vroeg het na bij de ondernemer en die zei oja nee dat is gewoon een verkooptrucje dat ik heb geleerd bij een cursus
Hahahaha
Ja Some people need Jesus. Charlatans zijn het.
Ongerelateerd aan bovenstaande, maar ik voel m’n hersens trouwens ook met de dag afstompen met die domme instareels die ik zit te kijken. Kan er echt niet mee omgaan, voor ik t weet heb ik weer geklikt op iemand die een of andere nieuwe haar routine heeft ofzo.
Ik kijk het nu en het is nog veel erger dan ik had verwacht, ik dacht eerst dat Alice het bewerkt had voor de grap. ‘Iemand die minder aardig voor me was, was deze dakloze t*ringlijer die ik een flesje water dat ik gratis had geregeld had gegeven’ en je ziet die man het aanpakken en hoort Kalvijn zeggen ‘what do you say?’ als in ‘zeg eens dankjewel’. Helemaal van de pot gerukt
Niet verbazend toch? Ze had van nature kleine borsten en na vergroting, zwangerschap, vergroting echt groot. Ze zal een hoop huid over hebben zo te zeggen. Ik begrijp het wel.