Het influencertopic #22

Dit klinkt in mijn oren net zo belachelijk als mensen die analyses over een slok wijn geven, maar gek genoeg komt het beide terug naar Cynthia.

5 likes

Ik heb haar nog nooit parallel zien squatten

3 likes

Gaat ze hieraan meedoen? Ik kan er niets over vinden op haar blog of insta. Dat gaat inderdaad wel pittig worden, zal inderdaad geen kwaad kunnen als er een keer op haar houding wordt gelet.

5 likes

Had ze laatst een story over

5 likes

Valt me mee dat je die aquarel tekeningen nog niet kan kopen van haar…

3 likes

Als ik de video zie dat Gregor en Mascha Ivana zien en hoe ze reageren, dan ben ik stiekem een beetje jaloers op de vriendschappen die Mascha heeft. Wat lijkt het mij heerlijk om zoveel oprechte lange vriendschappen te hebben

21 likes

Cynthia vraagt aan de deelnemers van haar voorbije afvalsessie wat er voor hun veranderd is sinds ze haar sessie gevolgd hebben. Hoeveel eerlijke antwoorden ga je hierop krijgen? Gaan mensen het echt toegeven als ze er niets aan hadden of er niets mee hebben gedaan? Zou ze dit delen? En wat voor Cynthia werkt wil toch niet zeggen dat dit voor een ander ook werkt?
Voor mij is de shift maken naar meer bewegen/gezonder leven afhankelijk van het moment in jouw leven, eventueel na een moeilijkere periode of ziekte, of wanneer je zelf tot het inzicht komt ‘ik wil het anders’ . Volgens mij gaat een sessie Cynthia hier echt niet voor zorgen

3 likes

Ik weet niet of iedereen eerlijk antwoord heeft gegeven, maar het is iig vooral heel erg korte termijn. En veel mensen zijn natuurlijk in het begin wel heel erg gemotiveerd en passen alles toe in hun leven, maar na een tijdje blijft er vaak niks van over. Dus misschien dat ze nu inderdaad wel al haar tips aan het toepassen zijn, maar ik denk inderdaad dat er uiteindelijk (bijna) niemand dezelfde leefstijl ‘switch’ gaat (kunnen) maken als Cynthia zelf heeft gedaan.

7 likes

Het staat wel benoemd in haar dagboek die net online is gekomen.

Hoewel ik me dood erger aan haar verdienmodel rondom dat ze 23kg is afgevallen, heb ik wel bewondering voor dat ze zo haar leven omgegooid heeft en ook echt lijkt te genieten van het sporten. Denk dat een nieuwe personal trainer haar ook goed doet, dit is er volgens mij wel eentje die er wat van zegt als ze 3 cm squat of de smith machine gebruikt om te squatten.

8 likes

Zo’n sessie kan zeker wel bijdragen, zelf heb je ook wel eens een gesprek of lees je iets dat je een inzicht geeft. Maar verder eens dat naar veranderingen vragen nu echt geen zin heeft. Doe dat over een half jaar of een naar maar eens

5 likes

Ze heeft de antwoorden van de week gedeeld en daar zat 1 negatief antwoord tussen van iemand die zei er niet veel aan gehad te hebben.

Oké heb ik dan wellicht over gezien, wel goed dat ze transparant is!

2 likes

1 negatief antwoord delen betekent niet dat ze transparant is. Misschien juist niet, door maar 1 van de 20 negatieve te delen en alle 5 positieve bijvoorbeeld. Daardoor ontstaat juist een vertekende beeldvorming.
Maar misschien is ze wel eerlijk en transparant, who knows.

25 likes

Marit en dylan haegens zijn ouders geworden van een dochter genaamd “Nami”. Had echt een traditionele Nederlandse naam verwacht. Aangenaam verrast, leuke naam.

7 likes

Wat een leuke nami

153 likes

Zij zijn fan van Japan zag ik laats zou het een japanse naam zijn.

4 likes

Ja, op insta staat ook de betekenis ervan en dat vind ik opzich wel mooi.
Marit betekent dochter van de zee, Dylan zoon van de zee en Nami is golf in het Japans.

50 likes

Ze heeft 1 wat kritischere reactie gedeeld en de rest is positief. Ze heeft overduidelijk een selectie gemaakt want ik had een kritische reactie achter gelaten (als test) maar die deelt ze niet. :grin:

13 likes

Heb jij de sessie bijgewoond?!?! :smiley::smiley:

4 likes

Gewoon benieuwd, maar waarom is het niet goed om te squatten met de smith machine?

1 like