Na alle berichten over lekkende implantaten en de gezondheidsconsequenties hiervan, had ik het meer begrepen als ze geen nieuwe had teruggeplaatst.
Nou dit inderdaad? En dan nu ook zeggen doe het niet? Waarom doe je het dan
Omdat het voor haar misschien te laat is omdat de misschien slapper geworden huid/borsten zonder niet mooi vindt?
Ze kunnen zoân mooie dingen met een lift zonder vulling of lipofilling, hoop echt dat dit wat meer bekendheid gaat krijgen
Ja, goed punt!
Ze kunnen het ook anders liften. En dan nog: liever slappe borsten dan âmoordtietenâ toch.
Nou ja, dat kan je bij zoveel dingen in het leven zeggen. Het antwoord is waarschijnlijk ook gewoon simpel, omdat zij het wil/ fijner/ mooier etc vindt. Maar ook begrijpt dat het niet alles is en veel nadelen heeft, vandaar de disclaimer. Wat moet ze dan doen? Roepen dat mensen het wel moeten doen?
Neuh lig er ook niet wakker van hoor
Oja aan die optie had ik nog niet gedacht.
Ik voel ergens een beetje medelijden met Cynthia. Ik vind het heel inspirerend dat ze het sporten zich zo eigen heeft gemaakt en (schijnbaar) met plezier doet. Maar ze lijkt nu echt een soort van door te slaan met elke dag trainen in de gym en als dat het niet is dan thuis fietsen. Ik gun haar zo het lekker 3 keer per week gymmen, daarbij wandelen met dr hondje en misschien af en toe een zonnig ritje op de fiets en zo een actief leven hebben zonder al te veel prestratiedrang. Tot nu toe zijn al haar fanatieke hobbys (abrubt) ten einde gekomen.
Sowieso mân levenshouding!
Oh fijn nog een influencer die gewoon maar wat doet en mensen een slechte rug asnbied.
Neee breng haar ajb niet op ideeĂ«n memory unlocked trouwens want schreef ze vroeger niet altijd âohnoesâ in plaats van oh nee? Vond dat zo gek lezen
Ik gok dat dit komt na de eerste teleurstelling van de Hyrox-competitie. Dat is een soort CrossFit zonder de technische lifts, maar je moet wel de oefeningen volgens het boekje uitvoeren, anders worden ze gewoon afgekeurd door de judge die naast je staat te tellen.
Hoop dat ze op tijd door heeft dat haar wall balls niet tellen zolang ze niet door 90 graden squat (wat het ook echt veel zwaarder maakt, en daar moet je ook op trainen).
Dit klinkt in mijn oren net zo belachelijk als mensen die analyses over een slok wijn geven, maar gek genoeg komt het beide terug naar Cynthia.
Ik heb haar nog nooit parallel zien squatten
Gaat ze hieraan meedoen? Ik kan er niets over vinden op haar blog of insta. Dat gaat inderdaad wel pittig worden, zal inderdaad geen kwaad kunnen als er een keer op haar houding wordt gelet.
Had ze laatst een story over
Valt me mee dat je die aquarel tekeningen nog niet kan kopen van haarâŠ
Als ik de video zie dat Gregor en Mascha Ivana zien en hoe ze reageren, dan ben ik stiekem een beetje jaloers op de vriendschappen die Mascha heeft. Wat lijkt het mij heerlijk om zoveel oprechte lange vriendschappen te hebben