Ja dat zeg ik ook, al heeft hij “maar” 10.000 moeten sparen is het alsnog veel vanaf november. En al zou het “maar” 5000 zijn is het ook alsnog veel, dan kom je alsnog uit op 1000 euro per maand sparen ondanks al je vaste lasten.
Ook hier is genoeg interesse in hoor hahaha
Zeker waar dat het veel is qua sparen!
Echt overal is een markt voor
Is ook laag. Wss het voordeel van Bram heten
Onlyfans loont helemaal niet. De 99 procent op Onlyfans die je niet ziet - YouTube
Alleen een paar bekendere personen op het platform verdienen goed, maar de rest niet.
Blijkbaar hebben die Bosbabe truien wat opgebracht…
Echt zorgelijk hoe slecht deze mensen met tegenslag kunnen omgaan…
Haha oke meid dan maar loondienst
Even iets anders, maar… Kelly Caresse, op het Wylde Pad, bij een Emma Sleep Lente Festival, met Mascha op de achtergrond het is me officieel even iets te veel geworden geloof ik…
Ik vond deze aflevering zo leuk. Hoe lief en beleefd Jurre blijft terwijl die man een acteur is haha.
Ik vind dat ook heel heftig, vooral als het als resultaat is dat achttienjarigen eraan beginnen. Echt veel te jong, ik heb het vaker gezegd maar soms denk ik dat die beweging gewoon een soort predatory mannenmovement is verpakt als feminisme.
Ik support sekswerkers wel gewoon natuurlijk maar ik bedoel de visie dat het makkelijk en powerful is voor hele jonge meiden. Het is serieus zwaar werk en niet een soort makkelijk bijnaantje. Het dieptepunt vind ik trouwens dat meisje dat Ariana extreem erg nadoet en nu ook OF content post waarin ze er exact zo uitziet als zij
Ik dacht even dat je Master of the Dots bedoelde
Ik krijg door de Parijs video’s van Alwin met zijn vader helemaal zin om weer eens een tripje met mijn moeder te plannen. En zelfs de slakken zagen er lekker uit in die bistro.
Ik vind Michella toch gewoon geweldig, ik zou in het echt totaal niet met zo iemand om kunnen gaan maar die meid is al ruim 10 jaar iconisch tussen alle suffe BN’ers.
Ze krijgt samen met Louisa een progamma op Videoland. Ben heeeeel benieuwd!
Ja dat wordt één grote shitshow, nu al zin in. Volgens mij is het een geer en goor concept waarbij ze gaan “werken”.
Vond het wel serieus mooie foto’s!