Het influencertopic #22

Dat zijn die van Kaj :money_mouth_face:

8 likes

Haha wow ik zag dit en dacht 1 sec: wow annemerel heeft eindelijk haar dyson gebruikt

37 likes

Nee, die ligt waarschijnlijk thuis, want zij is met haar gezin naar een Emma Sleep event in het Wylde Pad zag ik.

10 likes

Een boete van maar 10% is heel schappelijk.

2 likes

De 10% boete is niet over het geheel maar over een klein aandeel in het geheel wat hij moet betalen. Dus hij heeft geen boete van 2500 euro. Ik meen te herinneren dat hij iets zei over een gedeelte van 500 euro moest hij 10% betalen. Maar boeien 25000 in totaal is erg veel en knap hoe hij zoveel belasting heeft weten te ā€œontduikenā€ onbewust. En als ik hem was had ik het in een keer afgelost om er maar vanaf te zijn, hij heeft het geld toch al apart staan als het goed is. En hij hoeft maar te vragen of zijn volgers voor 1 week al zijn advertenties willen afkijken en hij heeft weer een paar 100(0) euro verdiend aan ads revenue.

6 likes

Perfecte aangelegenheid om ā€˜m te gebruiken, but no.

2 likes

Is zij anti zonnebrand?

2 likes

Ik zag deze video van Kalvijn in trending staan. Dit is echt weer een nieuw dieptepunt, waarom doet hij dit?!

4 likes

Hoop dat alice weer gaat reageren

20 likes

:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: + :moneybag: :moneybag: :moneybag: :moneybag:

7 likes

Haha, ja, was meer een retorische vraag natuurlijk. Vraag me vooral af of hij oprecht denkt dat dit normaal is om te maken of dat hij gewoon schijt heeft en alleen maar denkt aan de :eyes: + :moneybag:

@vitaminwater hoop ik ook!

2 likes

Ongetwijfeld, haha

7 likes

Wel slim van Rachel. Ze verdient aan Emma vanwege haar samenwerking met hen maar ook door het vakantiepark aan te bieden als evenement locatie. En als die influencers allemaal de juiste hashtags gebruiken krijgt het park nog wat extra reclame.

10 likes

Maar ik dacht dat ze net matrassen hadden van M-line (??) en niet van Emma? Ik vond het een rare combinatie dat uitgerekend Emma daar een event ging geven?

8 likes

Lol, goed punt :joy:

17 likes

Rachel gebruikt koppeltekens op ƩƩn na allemaal verkeerd. Sorry frustatie

11 likes

Oh goed opgemerkt! :grin: Maar ze deed wel die serie ā€œnachtdienstā€ samen met Co en dat was eigenlijk een verkapte Emma reclame.

4 likes

Lotte heeft nu ook de airwrap van Dyson. Ik denk #spon. Want zou het ergens wel raar vinden als Annemerel hem wel krijgt en Lotte niet. Lotte is meer bezig met beauty enz dan Annemerel in haar badjas en eeuwige knot.

4 likes

Wie

11 likes

Volgt er hier iemand Muk van Lil? Ik kwam afgelopen week op haar insta terecht (voornamelijk interieur) maar ze gaat/is in een opwelling nu ongetraind en onvoorbereid de santiago de compostella aan het doen en vlogt dat and I AM HERE FOR IT. Na een halve dag is ze al helemaal verlicht met nieuwe inzichten als ā€˜pelgrim’ :joy: oh ik wacht met smart op nieuwe content

19 likes