Het influencertopic #22

Ja zag ik en ze moet het sowieso zelf weten. Het zal allemaal “maar een druk op de knop zijn” en helemaal normaal in influencerswereld. Dat je met een baby en laptop in bed ligt om een santa maria samenwerking in te plannen tijdens je kraamweek lijkt me afschuwelijk. Dat is alles.

9 likes

Je hoeft zelfs niet eens op een knop te drukken, je kunt alles inplannen om online te komen op tijden die je wilt. Dus dat is wel heel fijn!

5 likes

Vita en Elise hangen een deel van hun identiteit op aan “we hebben 3,5 jaar in New York gewoond” en toch vind ik het dan opvallend dat ze nu alleen nog maar naar Ibiza en Mallorca gaan en nooit meer terug naar NY. Totaal onzinnige gedachte but oh wellllll, je moet wat op de donderdagochtend

6 likes

New york is nou niet echt de locatie waar ie lekker chill op zon strand vakantie gaat zoals op ibiza of mallorca. Dus niet echt een vergelijking :stuck_out_tongue_closed_eyes:

4 likes

Vind je? Ik hoor dat nou amper bij hun terug in hun vlogs enzo. Waren welke leuke vlogs destijds trouwens!

1 like

Heeft iemand die stories gezien van Monica over haar sponsor met veneta? Mis ik nu een trend of zijn die gordijnen veel te lang?

4 likes

Heh veneta is toch dat ijs.

10 likes

Vienetta haha

8 likes

Nee, is de naam van mijn toekomstige blonde dochter.

3 likes

Heb wel een collega heel lang zoals dat ijs genoemt omdat haar naam er semi op lijkt en ik het niet 10x opnieuw wou vragen.

5 likes

Nouja ze zou zich in principe gevleid moeten voelen want dat ijs is natuurlijk wel elitair!

6 likes

9 likes

Ik vind haar wel altijd echt heel leuk. Ook dat ze zegt dat ze eigenlijk bedacht had om een tijdje offline te blijven maar dat ze
gewoon zin had om wat te delen en het daarom toch doet. Ik heb bij haar ook altijd wel het idee dat je het echte leven ziet en niet per se een perfect plaatje. Zonder dat ze aan dat ‘echte leven laten zien’ weer haar hele identiteit ophangt, zoals sommige influencers doen. Je ziet gewoon leuke foto’s van haar met de baby, waaronder ook eentje waarop ze op zo’n doorlekmatje (geen idee hoe dat heet) in bed ligt. Ik heb het idee dat de meeste influencers dat of vakkundig buiten beeld zouden houden of dan juist een hele post eraan wijden over hoe real ze zijn dat ze dat soort dingen ook laten zien.

16 likes

Waar het bij de meeste nog bijzonder was als er Vienetta op tafel stond, werd ik er mee doodgegooid en stond het bij ons vroeger elke zondag op het menu en als het niet op was de maandag weer. Ik kan er echt niet meer van genieten haha.

5 likes

Dit zou voor mij een reden zijn om in therapie te gaan.

7 likes

Nou de ijstaarttheorie van McClelland moet genoeg zijn hoor.

3 likes

Ja ach Elise was 1,5 jaar geleden ook helemaal lyrisch over Amsterdam en dat ze nu een “Amsterdams gezin” waren blablablabla nouja daar hoor ik dr nu ook niet meer over. Zou me niks verbazen als ze straks verkondigd dat ze áltijd al in een dorp/op het platteland wilde wonen :stuck_out_tongue:

10 likes

Ze wonen toch nog steeds in amsterdam? Maar dan aan de rand

2 likes

Nee, ze wonen in een dorp vrij dicht bij Amsterdam. Mensen die er wonen doen altijd net alsof het natuurlijk zooo dichtbij is en praktisch Amsterdam, maar het is alsnog wel 15 met de auto en gewoon een andere plaats.

5 likes

Haha gelukkig heeft Amsterdam altijd genoeg gatekeepers om de dorpelingen die durven te claimen dat ze dichtbij wonen buiten de deur te houden

43 likes