Het influencertopic #22

ja gelukkig. buiten de ring is buiten de ring en blijft buiten de ring.

12 likes

Grappig genoeg zijn de gatekeepers 99,9% van de tijd import. Echt niemand is onder de indruk.

40 likes

Ja die moeten natuurlijk extra hard vechten om hun verworven status te behouden. O wee als iemand ze per ongeluk zou verwarren met de klei waar ze zichzelf uit losgetrokken hebben

5 likes

De niet-import is namelijk veel te bewust dat minder fortuinlijke ‘echte Amsterdammers’ al jaren de stad uit gedrukt worden om te gatekeepen

14 likes

Dat slaat nergens op. Het is niet Amsterdam maar het grenst letterlijk aan Amsterdam. Dus afhankelijk van waar in het dorp je bent ben je in 0-5 minuten rijden in Amsterdam Zuidoost. Zuidoost is ook Amsterdam :wink:

9 likes

Maar je kan ook net in de provincie Utrecht wonen :stuck_out_tongue_winking_eye:

9 likes

Ja ok, maar de mensen die ik bedoel zeggen altijd: met 20 minuten fietsen sta ik in het centrum! Denk niet dat Wout sport in Zuidoost :smile:

6 likes

Ken die vent verder niet maar er zit daar een prima high end gym die vast aan zijn eisen voldoet (Unlock)

8 likes

Het is hier wel eens gegaan over dat Marloes van Optimavita (voorheen zo’n gezondheidsblogger) een coachingstraject volgde bij Suz. Ik kwam er vandaag achter dat Marloes een podcast heeft en in aflevering 4 vertelt ze daarover. Het traject kostte 27.000,- exclusief BTW. Holy shit ik wist dat Suz zich richt op mensen met genoeg geld maar dit is wel echt bizar veel hahaha

12 likes

Die meid is helemaal van haar padje af.
Ik keek haar videos als ze nieuwe producten uitprobeerde en dat was altijd wel cute, maar waarschijnlijk is die vriend van haar een soort Andrew Tate-achtig figuur die haar “Motiveert” om rijk te worden.

8 likes

Denk je dat echt?

Hij deed iets met golfen geloof ik, of was hij niet ook leraar? Ik heb hem wel eens voorbij zien komen in de vlogs van Enzo wanneer ze gingen golfen. Ik zou nooit van die gast zeggen dat het een soort Andrew Tate is maar wie weet wat er in de afgelopen paar jaar gebeurd is sinds Marloes zelf dat traject bij Suz is gaan volgen. Misschien heeft hij ook een gekke cursus gevolgd bij een coach. :joy:

6 likes

Huh de man van Marloes? Geen idee waar je dat op baseert want in de vlogs komt hij echt totaal niet zo over?

3 likes

Dit inderdaad. Ook een beetje raar om gelijk te denken dat de verandering die Marloes doormaakt, gestuurd wordt door een man en niet vanuit haarzelf komt.

9 likes

Wat is die struggle dan? Ik denk dat er vast wel mensen dat willen kopen

9 likes

Dat lees je natuurlijk in het boek :money_mouth_face:

29 likes

Dat wordt dan zeker zo’n boek uit de serie Hoofdzaken van Blossom Books. De struggles van het leven van een dertigjarige

11 likes

En wat zijn die struggles? Dat mensen cringen bij het zien van je Tiktoks.

22 likes

Als Rotterdammer krijg ik hier kippenvel van!

9 likes

Leuk om dat hier te plaatsen. Voor die kinderen enzo. Houd dit soort rotzooi ajb op Dumpert waar het (eigenlijk ook niet) hoort.

9 likes

We blijven deze vraag stellen alsof we niet weten dat er meer dan genoeg mensen zijn die betalen.

28 likes