Het influencertopic #22

Een paar jaar geleden deelde Marloes al dat zij en Sven de boeken en podcasts van Michael Pylarczyk lazen/luisterden. Hij heeft het ook veel over law of attraction, money mindset etc, ik denk dat daar het zaadje al ergens geplant is. :money_mouth_face:

2 likes

Die truien was toch exact hetzelfde verhaal. En die zijn ook verkocht. En die waren ook nog eens prijzig.

2 likes

Oohhh ik kan die kerel echt niet uitstaan he. #leefjemooisteleven
Ik geloof er geen drol van dat hij dat allemaal doet omdat hij zo graag mensen wil helpen vanuit de goedheid van zijn hart oid. Lekker vanuit zn villa op Ibiza. Het draait toch alleen maar om geld allemaal :money_mouth_face:

4 likes

Verschrikkelijk idd! Ik ben ooit een keer aan een podcast van hem begonnen maar heb niet lang kunnen luisteren :nauseated_face:

3 likes

Jaaa een vriendin van mij vind een boek van hem helemaal fantastisch. Dat ze er zoveel van heeft geleerd (je bent wat je denkt oid).
Terwijl volgens mij het vooral allemaal clichĂ©s zijn en vaak vooral lekker makkelijk gezegd. Sowieso alsof je ook moet streven naar je meest gelukkige/beste/mooiste leven met zo veel mogelijk succes, wat altijd neerkomt op geld verdienen. en echt zo’n overschatting van wat je zelf in de hand hebt en wat vooral neerkomt op een bepaald privilege of gewoon geluk in het leven :woman_shrugging:t2:

4 likes

Upload Bonnie eindelijk weer eens een vlog zit je een half uur naar een kast te kijken. Dag hoor.

2 likes

Als ze denken dat de camera uitstaat
 :nauseated_face:

5 likes

Ik denk dat voor veel mensen met (vergelijkbare) mentale klachten wellicht fijn is om herkennings verhalen te lezen. Dat je jouw eigen klachten kan herkennen in iemand anders’ verhaal. Zelf denk ik dat ik hier ook geïnteresseerd in kan zijn, ligt heel erg aan waar t nou uiteindelijk over gaat natuurlijk.

4 likes

Ik denk dat die podcast er ook nog wel komt. Kwestie van tijd

4 likes

Zal het nogmaals zeggen. Ik vind dit niet de plek om dit soort dingen te plaatsen als je echt bezorgd bent om die kinderen.

11 likes

Aye aye baas!!

4 likes

Gewoon afwachten, er is vast wel iemand hier die het wel koopt en verslag komt doen

6 likes

Pff al die influencers die nu reclame maken voor die “onzichtbare” beugels. Zie het echt overal voorbij komen momenteel :yawning_face:

8 likes

Begrijp ik het goed dat Bonnie dus niet het onderwerp van het boek bekend gaat maken voordat je het koopt? Dat zou toch heel dom zijn? Grote kans dat straks de hele marketingcampagne ervoor zorgt dat wij precies weten wat haar struggles zijn of waren en dat we onszelf er allemaal in herkennen en massaal het boek gaan kopen.

2 likes

Het onderwerp is mentale gezondheid, maar de specifieke diagnoses die ze kreeg maakt ze pas later bekend (in het boek dan wel in de reclames later).

5 likes

Lekker uitmelken dus. :face_with_spiral_eyes:

8 likes

Ik vind het zo vreemd dat Bonnie nu een teaser maakt van haar mentale gezondheid. Alsof je ook zou zeggen “Ik ben ernstig ziek, al een hele tijd. Het is ernstig. Wil je weten wat ik heb? Koop volgende maand mijn boek om erachter te komen!”

77 likes

Ik vond het wel meevallen eigenlijk, ze heeft er eerder geen details over gedeeld en wil dit nu op een manier doen die haar fijn lijkt. En wil ze blijkbaar liever geschreven dan in video doen. Het is haar leven en privé, moet ze lekker zelf weten wat ze daarmee doet

8 likes

Maar het is niet prive als je het in een ebook gaat uitbrengen voor 45 duizend volgers (of bij 60 duizend op youtube zelfs)

10 likes

Lees: wat het meest opbrengt.

56 likes