Wat een passief agressieve reactie. Misschien is het geen vraag, maar ik snap de opmerking zo goed. Dat Cynthia geld vraagt om haar kennis over bepaalde dingen te delen, helemaal prima en terecht. Maar dat ze geld vraagt aan een hele kwetsbare doelgroep, om haar eigen verhaal te delen, vind ik nog steeds erg kwalijk.
Ze plaatst ook al reviews van enthousiaste deelnemers, waarvan hun leven al helemaal is veranderd. Terwijl de vorige sessie pas enkele weken geleden was. Dan kan je nu toch nog helemaal niet weten of dit werkt? Bijna iedereen die met afvallen bezig is denkt in het begin van ja dit werkt écht! Om vervolgens na een tijdje de motivatie vaak weer te verliezen.
Superfijn voor Cynthia dat ze een manier heeft gevonden die voor haar werkt. Zeker al een tijdje, maar in mijn ogen nog niet lang genoeg om andere mensen te vertellen hoe het moet. Ze was zelf ook ooit onderdeel van de kwetsbare groep die nu (voor veel geld) haar praatje gaat bijwonen. Ze zou dus moeten weten dat je haar manier niet 1 op 1 kan kopiëren om succesvol en blijvend af te vallen (laten we nog even buiten beschouwing dat zij een leven heeft met meer dan genoeg tijd/geld om veel te sporten en gezond te eten). Maar misschien is dat besef ook verdwenen samen met haar 23 kilo.