Als Bonnie Amerikaans was geweest had ik automatisch gedacht: HOMESCHOOLED.
Ja en hoe kan je een knikker goed richting geven op die manier? Mind = blown
Inderdaad, dan schiet je toch superhard en is alle subtiliteit weg?
Plus de kans om een paar cm te āwinnenā door de knikker te slepen met je vinger
En heb je wel echt geknikkerd als je niet met een vieze zandvinger thuiskwam
Hahaha wat Bonnie doet is toch gewoon NIET hoe knikkeren gaat.
Ik weet zeker dat ik nu op mij 39ste na zoān 30 jaar niet geknikkerd te hebben zou winnen van alle mensen met de āpiektechniekā.
Inderdaad. Dat gezever dat die āpiektechniekā knikkeren is. Kan er ook tegenaan trappen, dan rolt dat ding ook. Maar is het efficiĆ«nt en gericht? Nee. En dat is toch het hele doel.
āEchie of neppieā en āzonder schuivenā (waarbij je met je vinger die knikker gewoon het gat in schoof ) zijn termen waar ik nog met veel nostalgie aan terugdenk.
āNee, nee die was voor proefā als je finaal met je vinger langs die knikker schoof, waardoor hij te hard, te zacht ging of compleet gemist werd.
Of dat je met zoān mega knikker sowieso het gat haalde maar op t laatste moment deed iemand dan āSPINā met de hand zo erover waardoor die knikker er met geen mogelijkheid in kon. Veel tranen hebben gevloeid tijdens t knikkeren.
Doen kinderen dit nog steeds eigenlijk?
Oftewel vorige keer bijna ā¬20.000 euro verdiend en nu al over de ā¬20.000 euro heen. Best lucratief dat afvallen van die Cynthia.
Dat noemden we een dorrel? wat een gekke naam eigenlijk
wij noemden dat een dubbeldubbeldikke
Schaamteloos
Knikkeren was bij ons helemaal geen ding. Ben misschien net te jong. Het was heel even een rage op de basisschool en toen had mijn vader een hele grote koffer met knikkers van hem van vroeger tevoorschijn gehaald en ik had helemaal zin om daar indruk mee te maken op school en toen was de rage opeens al overš sad life. Vond het echt leuk om te doen haha
Hahaha of ineens āMET VOETā en dan plantte iemand zān voet voor het gat.
Bonkers noemden wij die geloof ik
Wij hadden zoān rij tegels met een putje erin naast het hek van de basisschool, maar al die knikkers gingen alrijd onder dat hek door de weg op, en dan was je ze kwijt
Hoe jong ben je? Ik ben 25 en bij ons was het superpopulair
En een net te klein āpoortjeā met 2 vingers, dat de knikker er net niet door paste en je dat echt even moest testen.
Ik vind zoals Bram en Nick knikkeren dom. Vond ik vroeger ook. Dat is toch eerder schuiven? En het maakt het makkelijker zonder uitdaging dat de knikker de goede kant op gaat.
Ik ga dit testen bij mijn omgeving.