Dat Marc Marie Huijbregts een bloedzuiger is.
Wow gewoon een modaal jaarsalaris met 2 praatjes van een uurtje (?)
Wij noemden die hele grote een reus
Wij een bonk of een berebere.
En ik bedenk me ineens dat we die nog grotere een keizer noemde
Misschien ben ik te naĂŻef, maar ik ga er toch vanuit dat dit in âgoedâ overleg is gegaan. Ergens is het natuurlijk niet helemaal gek dat aaf een nieuwe insta aan moet maken, omdat het een heel ander format is toch. Voor MM is het format hetzelfde, en daar is dus al publiek voor.
OH JAAAA KEIZER! Wij ook! En bonken en reus inderdaad.
Mijn hele mooie knikkerzak (hand gemaakt door mijn oma) is toen op school gestolen. Ik was zo verdrietig đ„č
Is er ook een knikkertopic
Ja lijkt mij ook. Misschien dat het doorverwijzen naar de nieuwe pagina van Aaf en Lies wat beter kan/had gekund. Dat wel.
Knikker op
Ik verbaas me echt over hoeveel lyrische reacties Jessie Jazz krijgt over een sessie âdoorbreek je weerstandâ. Waarom nemen mensen shit van zo iemand zomaar zo serieus? Zo veel mensen die wat zij uitkraamt direct aannemen zonder te bedenken dat zij ook gewoon maar een gewoon mens is zonder enige achtergrond als psycholoog/coach?
Vind het serieus zorgwekkend dat er zo veel mensen zijn die blijkbaar betalen voor iets wat iemand zomaar zelf bedenkt en geen onderbouwing heeft.
Jaaa ik wil ook!! Als verjaardagscadeau voor mezelf
Edit: niet door mascha btw ik las er vandaag over in het parool moge dat duidelijk zijn
Haha ik googlede ook op head Spa en ontdekte een nieuwe massage tent bij mij in de buurt. Uur later kon ik terecht
Omg ik zag dat laatst ook ergens maar dan in l.a mja daar kom ik nooit Hha. Chill dat dat hier ook zit.
Oke hme posh queen
Er zijn zelfs mensen die denken dat ze bij een cursus van Vol Zicht hun ogen weer terug kunnen brengen tot 0 dioptrie. Had een klant die wou het gaan proberen en ze vroeg wat ik ervan vind (ik vind het geldklopperij eerste klas) en toen zei ze âMaar Steady, er zijn boeken over geschrevenâ waarop ik zei dat er ook boeken over James Bond zijn en die bestaat ook niet.
In de zelfspotcast haalde Sander laatst zoiets aan. Dat vroeger veel mensen kracht uit het geloof en de community eromheen haalde, maar omdat dit nu veel minder is zoekt men het in andere vormen.
(Correct me in iâm wrong, even geen mogelijkheid om de aflevering terug te zoeken en te luisteren)
Ik heb me hier zo intens aan gestoord⊠dat ze dit gebruikt als verdienmodel. Daardoor heb ik haar ontvolgd, het deed oprecht pijn aan mân personal trainer hart.
Ik ben fan van de ASMR videoâs van ASMR Twix, zij doet alleen maar head spaâs, en alleen hierom zou ik al naar Tokyo willen
Maar toen klikte ik Mascha haar âASMRâ video aan en ze schreeuwt meteen in de camera en die vrouw praat ook hard. Teleurstelling.
Is dat echt zo? Want volgens mij postte ik dat toen, dat ik een 1 op 1 kopie van die methode verwachtte. Maar heeft iemand dat bevestigd?