Dit, ben vooral salty dat niemand wil betalen om mijn afvalverhaal te horen. Ze doet geen valse beloftes toch. Meer wat heeft zij gedaan en wat werkt voor haar.
En dan anderen 40⏠per uur betalen
Dat vraag ik me wel vaker af. Die influencers donât give a shit dat jij xyz vindt.
Haha ja dat laatste, moest daar laatst ook aan denken toen het ging over hoe makkelijk mensen over (online) sekswerk denken want ik vond dat dezelfde energie hebben. Er is hier al zo vaak geroepen dat mensen ook influencer gingen worden maar niemand heeft het echt gedaan. Wat houdt je tegen? Dan is het werk blijkbaar toch niet zo makkelijk/simpel als gedacht.
Ja eens, ik vond dat echt de spijker op zân kop slaan. Echt niet alle influencers hebben een âzware baanâ of hoe ze dat ook soms omschrijven, maar het is ook weer niet zo dat elke Belinda-Janneke op een dag wakker kan worden en een succesvol instagram kanaal kan opstarten en bijhouden.
Een dubbele naam schijnt wel goed te werken!
Nee ik geloof ook niet dat influencen een zware baan is, maar dat betekent inderdaad niet dat iedereen het kan. Profvoetballer zijn lijkt mij ook niet heel zwaar (zeker in verhouding met het salaris haha) maar dat maakt het niet gelijk een makkelijke baan.
Ik vind hier âhet forumâ ook altijd wel twee kampen hebben. Ze kan het nooit goed doen, als ze nergens op negatieve comments reageert is het niet goed want dan duikt ze. Nu doet ze het wel en is het antwoord niet goed genoeg/moet de meid het loslaten.
Ik snap haar salty reactie op dit soort âvragenâ wel. Wat verwacht je dan als reactie als inzender?
Nou ik vind die tweede reactie, gewoon een duidelijke uitleg op de vraag, al een stuk beter dan âlieve meid laat het losâ€ïžâ
In dit topic alleen hebben 296 mensen iets gepost. Wat verwacht je, dat die allemaal dezelfde mening hebben? Het blijkt vaak genoeg dat dat niet zo is.
Hahaha oké das wel waar daarom zitten we hier ook, gedachten met elkaar uitwisselen.
Ben net klaar met kijken, maar ze straalt echt in die video, plezier spat er van af. Leuke beelden ook.
Kent iemand Alyx Weiss (Ayydubs)? Ze had vroeger een algemeen kanaal en maakte daarna podcasts over schokkende biechten. Tijdens haar laatste podcastaflevering zei ze dat ze naar een bijeenkomst van een cult ging en daarna was ze een half jaar offline.
Nu heeft ze een video gepost met dat dat bedoeld was als grapje maar een eigen leven is gaan leiden, zelfs de Times heeft haar benaderd voor een artikel om te checken of ze nog leefde. Maar uit wat ze zegt blijkt ook dat ze eigenlijk wel in een soort cult-y rabbit hole is gevallen, maar dan een ander. Past wel tussen de Nederlandse influencers en hun new age shit die hier weleens genoemd worden.
Net de hele video gekeken en omg!! Spoiler: Ze gaat naar Peru voor de ayahuasca / plant medicine en maakt praktisch een propagandavideo.
Ze zegt ook:
- dit klinkt misschien als een cult maar het is geen cult want de definitie van een cult is ⊠en dit is dus geen cult
- zodra ik terugkwam verbrak ik meteen bepaalde vriendschappen (of zoiets)
Deze laatste vlog was ook wel extra verschrikkelijk hoor haha
âGeweeeldig, dit WIL je toch, hoe fantasssstischâ dat alles zo gespond georganiseerd wordt met de heerlijke gesponde parfum van parfumado, alles wordt zo geweeeldig gedaan door de fantastische gesponsorde verhuizers, zoooooo dankbaar en alles kloptâ
De reacties onder de vlog waren ook niet mals
Reacties vallen wel mee toch? Zie een paar mensen die zeggen het huis niet mooi te vinden, maar verreweg de meeste zijn toch wel positief.
Ahw Rianne Meijer is zwanger! Ze heeft eerder een miskraam gehad, fijn voor ze dat het nu allemaal goed lijkt te gaan