Twijfel nou of in het in dit topic was, maar tijd terug ging het over al die rare “blogs/dagboek” stukken die mensen delen op LinkedIn. Scrolde net langs dit filmpje… Wel treffend
(Indd werkte het niet zoals ik het wilde)
Twijfel nou of in het in dit topic was, maar tijd terug ging het over al die rare “blogs/dagboek” stukken die mensen delen op LinkedIn. Scrolde net langs dit filmpje… Wel treffend
(Indd werkte het niet zoals ik het wilde)
Laats bij Maaike Beunk waren er ook allemaal lieve comments in het nederlands over haar verloving met allemaal dat soort accountnamen
Ik denk dat ze automatische insta comments kopen en dat er wat mis ging met de levering
Bij mn werkinsta en tiktok gebeurde dat namelijk ook deze week haha
Bonnie zit echt in haar tienermeisjes era. Laten zien dat ze geen bh aan heeft, veel drinkt en nu weer met die vriendschapsketting.
Ik snap haar volkomen. Is de midlife crisis ik had vandaag bijna deze gekocht om mijn inner tiener meisje blij te maken. Maar de volwassenen ergens diep in mij was verstandig.
Waar is dit van? Vind dit echt cool vind en wil het meteen hebben! No shame in my midlife crisis game
Bij urban outfitters meerdere soorten haha
Het is een topje. Daar achter hangt een broek.
En jij zit in je boomer era of wat?
Huh wat raar! Maar ik vind de comments zo specifiek en helemaal niet alsof het fake of gekocht is. Niet een standaard reactie met “love it
” bijvoorbeeld. Heel vreemd
100%
Heerlijk, ik heb nu Midlife Crisis van Faith No More in mijn hoofd
Sense of security
Like pockets jingling
Midliiiiiife criiisisss
Gewoon kopen! Ik loop in mijn vrijetijd (let wel, alleen in de tuin) wel eens in een tuinbroek met palladiums, for old times sake. De Von Dutch hype is aan mij voorbijgegaan, maar ik zou rustig weer een Dickies shirt aantrekken.
Jaa ik vond de kleuren die ze hadden helaas niet mooi haha.
zeker 70 euro in de sale
Wauw ik was het bestaan van deze merken compleet vergeten, door de herinnering voelde ik me gelijk weer 14
Dit is echt een fantastische carnavalsoutfit.
‘Als wat ben jij verkleed dan?’
‘2004.’
Woooow indian Rose, niet dat ik die hebben mocht van m’n moeder
Soms vind ik het jammer dat ik toen zo saai was (all black + bandshirt) maar die tijd maak ik nu als dertiger goed.
Bonnie, mocht je meelezen: doe eens een reek thriftvideo’s waarin je outfits maakt uit vervlogen tijden.
Oooo dit brengt herinneringen op: mijn favoriete spijkerbroek van Miss Sixty, helemaal afgedragen tot ie echt niet meer kon. Shirtjes van Gsus, Morgan en broeken van Fornarina met swarovski steentjes op de kontzakken. En dan met een witte brede riem erop.
Oh Paul Frank, al mijn zakgeld ging op aan die schijt aap.