Het influencertopic #22

Afwassen bestaat. Of jij er nou met je tong aan likt of een kat.

42 likes

Of het gemberdrankje is
 Te gemberig.

21 likes

Nja ze laat Poppy ook in een vies schimmelmandje liggen (waar ze ook eerst steen en been over liep te klagen)

4 likes

Ik verwachtte eigenlijk dat dit een beetje overdreven was (zoals van alles in dit topic) maar jezus wat irritant. Als je zegt dat iets niet hoeft, loop dan niet te zeuren als ze het niet doen? En hij BLIJFT maar doorgaan met dat geëmmer

7 likes

Ik vind Bram en Bonnie allebei van die typische verwende influencers die eens een realitycheck moeten krijgen

34 likes

Maar waarschijnlijk vinden ze zichzelf juist uber normaal en down to earth.

11 likes

Ik wil de andere zeikers weten voor irritainment redenen @Monster @instantramen @Janee @Gatenplant @ninna

7 likes

Vera soms ook hoor. Ik vind haar normaal wel leuk maar in die New York vlogs vond ik haar echt irritant klagen. Je bent op je droombestemming, zeik niet zo.

8 likes

Nou
 Er bestaan wel ziektes die je met warm water tot 60 graden niet weg krijgt die mensen ook kunnen oplopen, bijv. Giardia :see_no_evil: maar daar denk ik dan weer aan als soms snel overbezorgde kattenbaasje :grimacing:

12 likes

En giardia is ook nog eens heel veelvoorkomend bij straat-en asielkatten.

6 likes

Ja idd
 En erg hardnekkig en besmettelijk

2 likes

Bij een bepaalde kringloopketen is dat wel zo, maar geen idee of dat die van hem ook is.
Ik vind het nog erger dat hij volgens mij zegt “mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt en die hebben de instelling wat vermoeiend dat je hier je spullen komt brengen”

Doe even normaal ze zijn gewoon aan het werk?

9 likes

Alsof hij zegt van ja die mensen moeten blij zijn dar ze wat te doen hebben. Terwijl wat doet hij nou echt naast klagen. Hij kan niet eens zn belasting goed aangeven of zelf zn huis schoonmaken.

28 likes

Ik ben juist superblij dat de kringloop spullen van mij overneemt die ik niet meer nodig heb? Scheelt mĂ­j ruimte dat ik ze niet meer hoef op te slaan als ik ze toch niet meer gebruik, de kringloop verleent mij een gunst hoor niet andersom.

17 likes

ja sanneke obvs

21 likes

Ja precies alleen sommige mensen denken dat het een soort van gratis stortplaats is van afval. Mijn schoonbroertje (jongen met een afstand tot arbeidsmarkt) krijgt zo vaak mensen over zich heen terwijl ze gewoon kritisch moeten zijn. Maar veel mannen met een veel te groot ego (vaak in tesla) voelen zich dan beledigd dat mijn broertje moet zeggen dat ze die kapotte glijbaan niet meer kunnen verkopen. Vaak inclusief nog wat gemene opmerkingen is het plaatje weer compleet.

22 likes

Verschrikkelijk. Als ik wat naar de kringloop breng vraag ik me eerst van tevoren af of iemand er echt nog wat aan kan hebben en anders gaat het de vuilnisbak in.

Bram zit sowieso altijd heel hoog in mijn irritatie want ik vind het gewoon een viezerik. Zijn huis, hoe hij erbij loopt en dan het veel te jonge vriendje van hem, ik krijg de kriebels van die gast. En zijn ego niet te vergeten, echt nee, nee, nee.

15 likes

Hahaha ja Bram inderdaad die zegt dat hij het zelf beter kan maar in de 10 jaar dat hij daar woonde met zijn oude bank dat ding nog nooit aan de kant geschoven hebben om eronder te stofzuigen. En hij maakt blijkbaar ook nooit zijn douche schoon omdat het chroom “ineens glimt”. Echt knap dat hij geen gene kent. Hij vertelt doodleuk dat de tegels rond zijn kookplaat een grote vetvlek waren. Serieus, dat is toch makkelijk schoon te krijgen?

9 likes

Denk dat Bram nu zit uit te huilen bij Bonnie, aangezien hij ook meeleest op dit forum en al deze kritiek op zijn schoonmaakkunsten tegenkomt.

6 likes

Zin in dat hij er een vlog over maakt

5 likes