Het influencertopic #22

Vind de maten van die bikini top gek. Alsof iedereen met een grote omvang ook een grote cupmaat heeft en andersom. Ik zou hebben gedacht dat het ook qua cupmaat dan wat meer inclusief zou zijn. Juist omdat het een model met cups is

6 likes

Dat truucje heeft ze dan hopenlijk niet van Bram geleerd…

1 like

Maar het wordt wel gevlogd = werk? Geen idee hoe dat precies werkt.

5 likes

Dan zou ze al haar vakanties als werk kunnen beschouwen als dat zo was😂

Iets wat die knuppel de Wijs waarschijnlijk wel altijd gedaan heeft ofzo my God.

8 likes

https://youtube.com/shorts/76kkT5RMXho?feature=share

Ik denk dat veel mensen hier de Duitse Andrea niet zo kunnen waarderen. Maar ik vind haar wel leuke shots maken. Eigenzinnige humor en goed in het combineren van kledingstukken.

6 likes

Parallel universe continues. Is het wout of is het arie?

28 likes

Hahah Wout = Arie, Elise = Romy

22 likes

Je kan veel over hem zeggen, maar Arie heeft niet zulke verdrietige kuitjes.

61 likes

Kuitjes maakt het nog erger

9 likes

Ah sophie is bevallen :heart_eyes:

18 likes

Sophie??

6 likes

Oeps haha! Ousri

8 likes

Never skip legday

4 likes

Aw ik heb niks met voetbal, maar ik vind die Feyenoord stories van Bonnie met haar ouders wel schattig.

11 likes

wow op de een of andere manier dacht ik dat zij nog veel minder ver was

4 likes

Ik zit me echt al een paar dagen te storen aan Jelline Brands (op TikTok), maar ik vind haar ergens ook heel fascinerend en daardoor blijf ik toch kijken.

Ze is dus ooit miljonair geworden door het maken van cash cow video’s (en ik gok ook voor een groot deel door de cursus die ze erover heeft gegeven), maar ze is nu dus helemaal de influencer kant opgegaan op TikTok met o.a. shoplogs van Shein van meer dan €1000 euro en ze volgt nu een dieet waarin ze alleen maar vlees eet?!

Vind het echt jammer dat ze dat extreme koopgedrag zo promoot (ze heeft ook echt heel veel volgers erbij gekregen laatste tijd). Zoveel geld hebben en dan nog bij zulke shit bedrijven kopen :sob:

19 likes

is dat die meid uit Urk? :thinking: ik vind sowieso het idee van cash cow videos echt zo stom.

3 likes

Yes!

Ja ik vind het wel heel knap dat ze het voor elkaar heeft gekregen om zoveel te verdienen met die cash cow video’s. Had echt niet verwacht dat daar zoveel geld in omgaat. Maar ook daarin maakte ze al wel controversiële keuzes (gebruik maken van hele goedkope freelancers via Fiverr).

4 likes

wat moet ik me in vredesnaam voorstellen bij cash cow video’s?? Is dat safe for work om te googlen?

14 likes

Het zijn video’s waarin je niet zelf je gezicht laat zien. Dus bijvoorbeeld van die top 10 video’s op YouTube. En je verdient dan dus geld door advertenties.

11 likes