Het influencertopic #22

Oja verschrikkelijk!!! Die mensen in zulke kringloopwinkels krijgen vaak de hele dag door instroom van spullen, moeten ze dan iedereen op hun knieën bedanken en een sticker uitdelen? Man, man…hij heeft zelf niet door wat een snob hij kan zijn.

Lijkt me trouwens echt een horror als je Bonnie en Bram op je af ziet komen in t restaurant waar je werkt want dan is er of iets te duur, of de bediening behandelde je niet als elite, of het koekje bij de koffie was te klein en je kreeg niks gratis ter compensatie. Good luck Greece.

43 likes

Ohhh ik zit nu te kijken wat erg ja
Ook dat hij tegen de schoonmakers zegt “stof er maar omheen” en dan daarna verontwaardigd is dat er nog stof ligt

4 likes

Ze waren nu al een HELE berg afgelopen in Griekenland om vervolgens bij een restaurant aan te komen dat alleen maar vlees serveerde. Ongelofelijk.

6 likes

Wie is er een grotere zeikerd? Bram of Bonnie?

7 likes

Grootste zeikerd

• Bram
  • Bonnie
  • Ik nomineer nog iemand anders

0 stemmers

4 likes

Je bent echt dom als je in griekenland niet van te voren opzoekt waar je vega kan eten haha.

9 likes

Vind op zich 250 euro ook wel echt veel geld dus dan mag je ook wel wat verwachten. Maar vind het wel bijzonder dat hij het stof en vuiligheid dat er dus al die tijd al lag wel ziet blijkbaar maar zelf dan normaal niet schoonmaakt en het dan nu zo’n doorn in het oog lijkt. Vond de smerigheid onder zijn bank toen hij die weg deed ook best wel erg eigenlijk.

Wel goed dat hij z’n huis schoner achterlaat dan het normaal is voor de katten oppas trouwens haha

8 likes

Afwassen bestaat. Of jij er nou met je tong aan likt of een kat.

42 likes

Of het gemberdrankje is… Te gemberig.

21 likes

Nja ze laat Poppy ook in een vies schimmelmandje liggen (waar ze ook eerst steen en been over liep te klagen)

4 likes

Ik verwachtte eigenlijk dat dit een beetje overdreven was (zoals van alles in dit topic) maar jezus wat irritant. Als je zegt dat iets niet hoeft, loop dan niet te zeuren als ze het niet doen? En hij BLIJFT maar doorgaan met dat geëmmer

7 likes

Ik vind Bram en Bonnie allebei van die typische verwende influencers die eens een realitycheck moeten krijgen

34 likes

Maar waarschijnlijk vinden ze zichzelf juist uber normaal en down to earth.

11 likes

Ik wil de andere zeikers weten voor irritainment redenen @Monster @instantramen @Janee @Gatenplant @ninna

7 likes

Vera soms ook hoor. Ik vind haar normaal wel leuk maar in die New York vlogs vond ik haar echt irritant klagen. Je bent op je droombestemming, zeik niet zo.

8 likes

Nou… Er bestaan wel ziektes die je met warm water tot 60 graden niet weg krijgt die mensen ook kunnen oplopen, bijv. Giardia :see_no_evil: maar daar denk ik dan weer aan als soms snel overbezorgde kattenbaasje :grimacing:

12 likes

En giardia is ook nog eens heel veelvoorkomend bij straat-en asielkatten.

6 likes

Ja idd… En erg hardnekkig en besmettelijk

2 likes

Bij een bepaalde kringloopketen is dat wel zo, maar geen idee of dat die van hem ook is.
Ik vind het nog erger dat hij volgens mij zegt “mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt en die hebben de instelling wat vermoeiend dat je hier je spullen komt brengen”

Doe even normaal ze zijn gewoon aan het werk?

9 likes

Alsof hij zegt van ja die mensen moeten blij zijn dar ze wat te doen hebben. Terwijl wat doet hij nou echt naast klagen. Hij kan niet eens zn belasting goed aangeven of zelf zn huis schoonmaken.

28 likes