Het influencertopic #22

Ik denk dat we eerst nog 372829292 vlogs over Griekenland krijgen op beide kanalen + 45799 TikToks van Bonnie over het leven van een dertiger op Kos (of waar ze ook zit).

13 likes

Ja true
Inclusief heftig en uitgemolken verhaal over de zielige kitten

In hun bosbabes truien :relaxed::sweat_smile:

Hij kan het ook omzetten naar iets positiefs: ophouden met zeiken en zelf beter zijn huis schoon gaan maken.

2 likes

Het ligt vast aan mijn opvoeding maar dat je ĂŒberhaupt die vieze straat katten aanraakt.
Mijn ouders zijden altijd niet aanraken :joy::+1:t2:
En dit geef ik ook door aan mijn zoontje. Heel sneu voor voor die beestjes maarja heel Griekenland zit er vol mee helaas.

15 likes

Ik zou als eigenaar van die accommodatie ook niet heel blij zijn, nu komen die katten steeds terug, ook als zij al weg zijn

5 likes

Wij waren afgelopen zomer op vakantie op Lefkas. In de regels van ons huisje stond ook specifiek dat je de katten niet mocht aanhalen, voeren of binnenlaten. Vanwege oa deze reden

5 likes

Ze zijn nu vast een plan aan het maken om island babes kleding uit te brengen

4 likes

Zou voor mij echt een reden zijn om zo’n huis juist te boeken eigenlijk :laughing:

12 likes

Alle bonnies en brams me land uit!!

8 likes

Hij vond het ook nodig om het er in de vlog van vandaag nog eens over te hebben, over hoe hij gedroomd had over een website waar je alleen maar heel lange mensen kan inhuren om schoon te komen maken
 Echt, deze man.

12 likes

Jammer dat alles in hetzelfde printje (en kleur) is
 vind het een beetje oubollig overkomen :zipper_mouth_face:

38 likes

Hey is dat dat badpakkenmerk van die meid uit ik vertrek? Met dat yogaresort op Bali!

Ohh, jaa, dat is dezelfde!

5 likes

Het is iig niet beige

10 likes

Ze hadden gewoon naast de dingen met die bruine print bijvoorbeeld een setje in het gifgroen er tegenaan moeten gooien.

12 likes

Ja met de slogan “be fearless, be you” had er wel wat specialers tussen mogen zitten. Vind het een beetje saai.

12 likes

Nee, het is iets jammerlijker: “be fear less, be you” :smiling_face_with_tear:

20 likes

Het verbaast me dat alles maar tot maat XL gaat (van wat ik heb aangeklikt tenminste)
Vind de bruine cut-out dress wel tof.

3 likes

Misschien al uitverkocht? In de insta post heeft ze het over 4XL

5 likes

Ja want ik zag eerst wel XXXXL tot de opties staan.

2 likes

HĂ© niet zo kritisch, Bonnie doet het allemaal voor ons hĂš.

9 likes