Ik denk dat we eerst nog 372829292 vlogs over Griekenland krijgen op beide kanalen + 45799 TikToks van Bonnie over het leven van een dertiger op Kos (of waar ze ook zit).
Ja true
Inclusief heftig en uitgemolken verhaal over de zielige kitten
In hun bosbabes truien
Hij kan het ook omzetten naar iets positiefs: ophouden met zeiken en zelf beter zijn huis schoon gaan maken.
Het ligt vast aan mijn opvoeding maar dat je ĂŒberhaupt die vieze straat katten aanraakt.
Mijn ouders zijden altijd niet aanraken
En dit geef ik ook door aan mijn zoontje. Heel sneu voor voor die beestjes maarja heel Griekenland zit er vol mee helaas.
Ik zou als eigenaar van die accommodatie ook niet heel blij zijn, nu komen die katten steeds terug, ook als zij al weg zijnâŠ
Wij waren afgelopen zomer op vakantie op Lefkas. In de regels van ons huisje stond ook specifiek dat je de katten niet mocht aanhalen, voeren of binnenlaten. Vanwege oa deze redenâŠ
Ze zijn nu vast een plan aan het maken om island babes kleding uit te brengen
Zou voor mij echt een reden zijn om zoân huis juist te boeken eigenlijk
Alle bonnies en brams me land uit!!
Hij vond het ook nodig om het er in de vlog van vandaag nog eens over te hebben, over hoe hij gedroomd had over een website waar je alleen maar heel lange mensen kan inhuren om schoon te komen maken⊠Echt, deze man.
Jammer dat alles in hetzelfde printje (en kleur) is⊠vind het een beetje oubollig overkomen
Hey is dat dat badpakkenmerk van die meid uit ik vertrek? Met dat yogaresort op Bali!
Ohh, jaa, dat is dezelfde!
Het is iig niet beige
Ze hadden gewoon naast de dingen met die bruine print bijvoorbeeld een setje in het gifgroen er tegenaan moeten gooien.
Ja met de slogan âbe fearless, be youâ had er wel wat specialers tussen mogen zitten. Vind het een beetje saai.
Nee, het is iets jammerlijker: âbe fear less, be youâ
Het verbaast me dat alles maar tot maat XL gaat (van wat ik heb aangeklikt tenminste)
Vind de bruine cut-out dress wel tof.
Misschien al uitverkocht? In de insta post heeft ze het over 4XL
Ja want ik zag eerst wel XXXXL tot de opties staan.