Ik ben juist superblij dat de kringloop spullen van mij overneemt die ik niet meer nodig heb? Scheelt míj ruimte dat ik ze niet meer hoef op te slaan als ik ze toch niet meer gebruik, de kringloop verleent mij een gunst hoor niet andersom.
ja sanneke obvs
Ja precies alleen sommige mensen denken dat het een soort van gratis stortplaats is van afval. Mijn schoonbroertje (jongen met een afstand tot arbeidsmarkt) krijgt zo vaak mensen over zich heen terwijl ze gewoon kritisch moeten zijn. Maar veel mannen met een veel te groot ego (vaak in tesla) voelen zich dan beledigd dat mijn broertje moet zeggen dat ze die kapotte glijbaan niet meer kunnen verkopen. Vaak inclusief nog wat gemene opmerkingen is het plaatje weer compleet.
Verschrikkelijk. Als ik wat naar de kringloop breng vraag ik me eerst van tevoren af of iemand er echt nog wat aan kan hebben en anders gaat het de vuilnisbak in.
Bram zit sowieso altijd heel hoog in mijn irritatie want ik vind het gewoon een viezerik. Zijn huis, hoe hij erbij loopt en dan het veel te jonge vriendje van hem, ik krijg de kriebels van die gast. En zijn ego niet te vergeten, echt nee, nee, nee.
Hahaha ja Bram inderdaad die zegt dat hij het zelf beter kan maar in de 10 jaar dat hij daar woonde met zijn oude bank dat ding nog nooit aan de kant geschoven hebben om eronder te stofzuigen. En hij maakt blijkbaar ook nooit zijn douche schoon omdat het chroom “ineens glimt”. Echt knap dat hij geen gene kent. Hij vertelt doodleuk dat de tegels rond zijn kookplaat een grote vetvlek waren. Serieus, dat is toch makkelijk schoon te krijgen?
Denk dat Bram nu zit uit te huilen bij Bonnie, aangezien hij ook meeleest op dit forum en al deze kritiek op zijn schoonmaakkunsten tegenkomt.
Zin in dat hij er een vlog over maakt
Ik denk dat we eerst nog 372829292 vlogs over Griekenland krijgen op beide kanalen + 45799 TikToks van Bonnie over het leven van een dertiger op Kos (of waar ze ook zit).
Ja true
Inclusief heftig en uitgemolken verhaal over de zielige kitten
In hun bosbabes truien
Hij kan het ook omzetten naar iets positiefs: ophouden met zeiken en zelf beter zijn huis schoon gaan maken.
Het ligt vast aan mijn opvoeding maar dat je überhaupt die vieze straat katten aanraakt.
Mijn ouders zijden altijd niet aanraken
En dit geef ik ook door aan mijn zoontje. Heel sneu voor voor die beestjes maarja heel Griekenland zit er vol mee helaas.
Ik zou als eigenaar van die accommodatie ook niet heel blij zijn, nu komen die katten steeds terug, ook als zij al weg zijn…
Wij waren afgelopen zomer op vakantie op Lefkas. In de regels van ons huisje stond ook specifiek dat je de katten niet mocht aanhalen, voeren of binnenlaten. Vanwege oa deze reden…
Ze zijn nu vast een plan aan het maken om island babes kleding uit te brengen
Zou voor mij echt een reden zijn om zo’n huis juist te boeken eigenlijk
Alle bonnies en brams me land uit!!
Hij vond het ook nodig om het er in de vlog van vandaag nog eens over te hebben, over hoe hij gedroomd had over een website waar je alleen maar heel lange mensen kan inhuren om schoon te komen maken… Echt, deze man.
Jammer dat alles in hetzelfde printje (en kleur) is… vind het een beetje oubollig overkomen
Hey is dat dat badpakkenmerk van die meid uit ik vertrek? Met dat yogaresort op Bali!
Ohh, jaa, dat is dezelfde!
Het is iig niet beige