Het influencertopic #22

Ze hadden gewoon naast de dingen met die bruine print bijvoorbeeld een setje in het gifgroen er tegenaan moeten gooien.

12 likes

Ja met de slogan “be fearless, be you” had er wel wat specialers tussen mogen zitten. Vind het een beetje saai.

12 likes

Nee, het is iets jammerlijker: “be fear less, be you” :smiling_face_with_tear:

20 likes

Het verbaast me dat alles maar tot maat XL gaat (van wat ik heb aangeklikt tenminste)
Vind de bruine cut-out dress wel tof.

3 likes

Misschien al uitverkocht? In de insta post heeft ze het over 4XL

5 likes

Ja want ik zag eerst wel XXXXL tot de opties staan.

2 likes

HĂ© niet zo kritisch, Bonnie doet het allemaal voor ons hĂš.

9 likes

Ze kan beter een bosbabe bikini uitbrengen. Bring on the burgers bush.

3 likes

Misschien ben ik heel cynisch hoor, maar het valt me zo op dat Bonnie steeds benadrukt dat ze op vakantie is om te schrijven/werken. Zou ze dat nou zo nadrukkelijk benoemen zodat ze dit kan bestempelen als aftrekbare zakenreis? Of denk ik nu echt te ver door🙈

22 likes

Moet je aan Bram de creatief boekhouder vragen.

67 likes

Het is ook allemaal van gerecycled polyester gemaakt? En het wordt geproduceerd in Bali en China. Kun je dat wel echt responsible noemen?

2 likes

Waarom niet?

4 likes

Ah ok! Zou de maat dan laten staan en uitverkocht erbij plaatsen. Lijkt me duidelijker.

5 likes

Vind de maten van die bikini top gek. Alsof iedereen met een grote omvang ook een grote cupmaat heeft en andersom. Ik zou hebben gedacht dat het ook qua cupmaat dan wat meer inclusief zou zijn. Juist omdat het een model met cups is

6 likes

Heeft ze wel weer een mooie reden om te zeuren.

4 likes

Dat truucje heeft ze dan hopenlijk niet van Bram geleerd

1 like

Maar het wordt wel gevlogd = werk? Geen idee hoe dat precies werkt.

5 likes

Dan zou ze al haar vakanties als werk kunnen beschouwen als dat zo was😂

Iets wat die knuppel de Wijs waarschijnlijk wel altijd gedaan heeft ofzo my God.

8 likes

https://youtube.com/shorts/76kkT5RMXho?feature=share

Ik denk dat veel mensen hier de Duitse Andrea niet zo kunnen waarderen. Maar ik vind haar wel leuke shots maken. Eigenzinnige humor en goed in het combineren van kledingstukken.

6 likes

Parallel universe continues. Is het wout of is het arie?

28 likes