Ik denk gewoon aan mijn laserapparaat waardoor ik droomde over haarloze zomers. Helaas ben ik lui dus komt hij nooit de la uit
Zou er toch veel geld voor over hebben…
Annemerel is hoog zwanger, verwacht niet dat veel mensen dan moeite doen om haren te krullen e.d.
Tijdens haar bruiloft had ze toch ook een knotje?
Dat is precies het punt, dat men niet begrijpt dat Dyson van alle stylish mensen op Instagram juist Annemerel de föhn gratis gaf
Haha plus haar geschooi in de stories. Het was ook niet bepaald willekeur dat Dyson haar een gaf, ze heeft daar echt meerdere stories over geplaatst van oh oh zou het wat voor mij zijn, twijfel twijfel.
Nee dus.
Zou ze niet tijdens de echte shoot haar haar wel los hebben en alleen een knotje op de foto na afloop, of is dat te optimistisch?
Cynthia weet wel echt overal een cursus van te maken hè. Nu weer over ‘dingen in je eentje doen’. Een cursus met verschillende stappen (video’s), werkboeken, opdrachten en een Q&A. Vind het bijna knap hoe ze zelfs hier weer cursus van weet te maken.
ZUCHT
Deze vrouw, echt waar. Een werkboek, opdrachten en video’s? Het hele ding van dingen in je eentje doen is ontspanning toch?
Lekker random bedrag ook.
Nou dan even een inventarisatie? Is er behoefte aan dit?
Eerst inventariseren we de wensen daarna bedenken we een onderwerp en kunnen we geld verdienen.
- Een werkboek
- Een werkbroek
- Een planner
- Een cursus
- Meedere workshops
- Een Workathon in het Wylde Pad
- Een podcast want die bestaat nog niet
0 stemmers
Als Cynthia altijd met dit soort dingen aan komt zetten heb ik altijd behoefte om Suzanne van Schaik te checken.
Ja, al geldt dat wat mij betreft voor bijna alle cursussen in deze categorie. Sommige mensen hebben er blijkbaar wel behoefte aan/ baat bij.
Ik ben overigens ook in te huren als +1 voor een terras, hoef je ook niet alleen te zitten.
Heb je wel een “niet goed, geld terug” garantie?
Nee, maar reken wel extra als je tegen me wil praten.
Ik zou sowieso onderscheid maken tussen een smalltalktarief en diepgaande gesprekken mogelijkheid.
Dit doet me denken aan Personal Body Plan
Ja en ik vraag me af of er wel zoveel mensen zijn die het niet durven, maar wel willen? Als je het echt wil dat doe je het toch ook wel?
Edit: ik ken ook genoeg mensen die zulke dingen niet durven/willen, maar ik hoor hun er nooit over dat ze daar verandering in zouden willen brengen.
Surpriiiiiise, Claire vindt Barca toch niet leuk. Ik kannie meer 🫠
Oké edit: toch wel een beetje en pendelt nu op en neer.
Maar ik vraag me ook af hoe dit dan gaat want dingen kun je toch nooit helemaal plannen of word je dan gewoon op 100 scenario’s voorbereid? Uiteindelijk moet je gewoon 35 worden en schijt hebben. Ik ben gisteren alleen naar een concert geweest aan de andere kant van het land, ik vond het super spannend maar wilde per se gaan, dus inderdaad dan ga je gewoon. Vantevoren druk lopen maken om wat ik ga doen tussen de bands door maar uiteindelijk ging NIKS zoals ik had verwacht en was alles gewoon prima. Hoe ontzettend veel bejaarden drinken lekker kopjes koffie in de zon, hun zijn echt m’n rolmodellen hoor
Die leeftijd is toch totaal irrelevant, je kan toch altijd beslissen of je iets wil doen of niet doen? Toen ik 17 was ging ik voor het eerst een maand alleen op vakantie, maar er zijn ook zat mensen van 45 die nog nooit alleen op een terras gezeten hebben.