Hahah Wout = Arie, Elise = Romy
Je kan veel over hem zeggen, maar Arie heeft niet zulke verdrietige kuitjes.
Kuitjes maakt het nog erger
Ah sophie is bevallen
Sophie??
Oeps haha! Ousri
Never skip legday
Aw ik heb niks met voetbal, maar ik vind die Feyenoord stories van Bonnie met haar ouders wel schattig.
wow op de een of andere manier dacht ik dat zij nog veel minder ver was
Ik zit me echt al een paar dagen te storen aan Jelline Brands (op TikTok), maar ik vind haar ergens ook heel fascinerend en daardoor blijf ik toch kijken.
Ze is dus ooit miljonair geworden door het maken van cash cow video’s (en ik gok ook voor een groot deel door de cursus die ze erover heeft gegeven), maar ze is nu dus helemaal de influencer kant opgegaan op TikTok met o.a. shoplogs van Shein van meer dan €1000 euro en ze volgt nu een dieet waarin ze alleen maar vlees eet?!
Vind het echt jammer dat ze dat extreme koopgedrag zo promoot (ze heeft ook echt heel veel volgers erbij gekregen laatste tijd). Zoveel geld hebben en dan nog bij zulke shit bedrijven kopen
is dat die meid uit Urk? ik vind sowieso het idee van cash cow videos echt zo stom.
Yes!
Ja ik vind het wel heel knap dat ze het voor elkaar heeft gekregen om zoveel te verdienen met die cash cow video’s. Had echt niet verwacht dat daar zoveel geld in omgaat. Maar ook daarin maakte ze al wel controversiële keuzes (gebruik maken van hele goedkope freelancers via Fiverr).
wat moet ik me in vredesnaam voorstellen bij cash cow video’s?? Is dat safe for work om te googlen?
Het zijn video’s waarin je niet zelf je gezicht laat zien. Dus bijvoorbeeld van die top 10 video’s op YouTube. En je verdient dan dus geld door advertenties.
jazeker! hier een uitleg: Wat is een Cash Cow Channel? | Uitleg en voorbeelden toevallig van de site van Jelline lol
Tnx, weer wat geleerd!
ew ik kijk nu die tiktok over dat carnivoor dieet en dan zegt ze op een gegeven moment “veel mensen waar wij tegenop kijken, doen dit ook, zoals joe rogan en jordan peterson.”
Het vervelendste van dat soort mensen is dat ze altijd zeggen “dit kan jij ook”. En dan 9 vd 10 keer nog een of andere cursus verkopen. In theorie zal het vast kunnen maar praktijk zal t niet zo zijn. Net als dat niet iedereen die geweldig kan zingen de volgende Beyonce wordt omdat er gewoon meer dingen bij komen kijken. Of denk ik dan weer te negatief.
Nee tuurlijk is dat zo. Als je hier echt aan begint dan zal je in het begin superveel moeten werken voor weinig. Als het dan uiteindelijk gaat lopen is dat fijn, maar niet iedereen zit in de positie om te stoppen met werken en dan zoiets te gaan doen. Zij is zelf ook gestopt met haar studie om dit fulltime te doen, dus ja ze pretendeert een beetje dat het heel weinig tijd/moeite kost (nouja, dat niet perse maar wel dat het makkelijk is) maar dat geloof ik niet helemaal. Oja en ze verdient superveel geld met die cursussen
1200€ voor die cursus, zie ik net op tiktok voorbij komen