Doet me denken aan dit kanaal, dit heeft vrij weinig werk er aan (in verlijking met sommige influencers en heeft miljoenen views.
Zit de food video van New York van Vera te kijken. Aan het begin verteld ze dat ze twijfelde om deze video te uploaden omdat ze bang is voor vervelende comments om haar lichaam. Ze noemt het zelf ‘omdat ik dik ben’.
Echt sneu, snap dat ze dat zo voelt maar het zou niet nodig moeten zijn….
Ja ik merk dat zo goed. Als dunne meiden een bossche bol eten is het go shawtyy treat yourself maar als ik een boterham met kaas eet krijg ik al commentaar (bij wijze van spreken)
Ik denk dat dat niet meer komt, want meer het Wylden Pad is op het Wylde Pad van bumble te vinden. Getrouwd, maar een open relatie!
Weet niet of ik je goed begrijp maar snap niet wat dit met elkaar te maken heeft
Spill the tea want ik snap niet wat hier staat hahaha
Ja dat ze een open relatie hebben en die man op Bumble zit. Ik geloof dat ze dat probeert te schrijven, maar snap niet waarom je dan geen vlogs samen zou kunnen maken
Is Martijn nu helemaal out the picture bij het Wylde pad?
Die man van van de huismuts is actief op bumble. In de beschrijving staat dat hij gelukkig getrouwd is en een open relatie heeft.
Haha klopt. Eerst verzonden en toen pas gelezen.
Maar wat heeft dat met die fucking camping en vlogs daarover te maken
Te druk met andere zaken. Verder niets met de camping te maken.
Love die videos van Vera en Sophie echt
Val in herhaling maar vind het zo’n leuke combi
Ik wilde dit net komen posten! Echht lekker normaal
Beetje ronddaten valt op zich prima te combineren met zo’n beetje alles hoor
Niomi Smart is weer verloofd, hoe doen sommige meiden dat toch ik heb het idee dat haar vorige verloofde het niet lang geleden heeft uitgemaakt
ik zou willen dat mijn hoofd dat toestaat
Ik zou willen dat het aanbod van mannen leuk genoeg was om met ze te willen daten maar helaas
Ja dit is zo grappig! Mega slecht voorbereid maar ze gaan gewoon door.
Wat ik wel een beetje cringe vind is dat ze zo ‘straat’ praten terwijl het gewoon 2 Nederlandse jongens zijn. Of is het ironisch?
Ha zo droog. Ik volg zelf Timztravel (geloof dat zijn account zo heet). Hij fietst de hele wereld over, zijn video’s daarover zijn echt boeiend.