Het influencertopic #22

Vaak is het niet ironisch bedoeld.

10 likes

Ik ben nu echt bang dat al deze jonge mensen zo praten en ik een fossiel ben,

Fantastisch om te kijken dat wel!!

3 likes

Ik vind Bonnie er zo mooi uitzien in de Griekenland vlogs!

7 likes

Ik ook. En ik vind persoonlijk grappig bedoelde opmerking als “Haha, ze lijkt op een hond” nooit grappig maar vervelend.

9 likes

Komt toch door die belachelijke bril

40 likes

Ik dacht leuk, buitenlandvlogs, maar ik kan het echt niet meer handelen dat Bonnie Bram de hele tijd ‘poesje’ noemt

11 likes

Bonnie heeft zo veel brillen die echt raar staan

5 likes

Er is een fake Jennie of nieuwe Jennie die nu onder de blognaam van oude Jennie dingen plaatst over boshuisjes en vegan cadeaupakketten

Ik vind het echt overkomen alsof het door een soort Chat GPT gegenereert wordt.

Ik snap ergens wel dat bloggers niet jarenlang willen blijven betalen voor oude domeinnamen (geen idee hoe duur dat is eigenlijk) maar ik vind het altijd zo gek dat je de URL met je (oude) merknaam dan gewoon laat overnemen door een random persoon, zeker bij bloggers voor wie het professioneel was (bv livelifegorgeous).
Ik zie dat Charlotte van Pinky Polish al iets van 5 jaar niet meer geupload heeft, maar blijkbaar nog altijd wel haar domeinnaam heeft aangehouden. Als het enigszins betaalbaar was zou ik dat denk ik ook willen, gewoon zodat er niet iets heel anders/raars of juist heel soorgelijks verschijnt op de URL waar mensen jou mee associëren.

7 likes

Wat een rare robot

8 likes

Wooooow beetje creepy

5 likes

Had zij ‘vroeger’ niet ook al eens een samenwerking met zo’n robot? Kan me zoiets vaags herinneren. Een vrouw die dan allemaal hotspots in Rotterdam langs ging maar was dus ook een ai robot Insta account

6 likes

Oh ja klopt, daar had ze een ‘date’ mee of zo voor een artikel toch?
Maar in dit geval lijkt het me gewoon dat de URL niet meer van haar is en is overnomen door iets of iemand anders, alles is weg.

4 likes

Domein staat nog wel geregistreerd op een adres in Limburg, dus zou me niks verbazen als het een project van haar is.

11 likes

Ja dat het puur een makkelijk verdienmodel was had ik wel door, maar dat het mogelijk vanuit Jennie zelf zou zijn had ik niet verwacht omdat het ook gewoon onder haar eigen (oude) naam is :sweat_smile: Zo gehaaid
edit: en schaamteloos is denk ik het woord dat ik zoek. Het zal inderdaad geld opleveren en terwijl het niets illegaals is voelt dit toch ergens corrupt/niet integer?

5 likes

Inside RuPaul’s Dramatically Glamorous Beverly Hills Manse | Architectural Digest?
Volgens mij is dit een beetje wat Mas & Krek voor ogen hadden met hun Murica-huis, alleen hebben ze niet het geld (misschien moeten ze ook een fracking ranch kopen…) noch de smaak om het zo uit te voeren.

9 likes

Hallo, disco-room, hoeveel vrolijkheid wil je :star_struck:?
En ja, het is wel wat minder hysterisch kleurrijk, maar ook zo’n circustentplafond wat zij ook hebben, en overal patronen en texturen. Alleen dan smaakvol gedaan, ipv hysterisch :sweat_smile:

5 likes

Mamrie Hart en Grace Helbig hebben ook een vakantiehuis, in Palm Springs, ik vind het huis van Mascha en Gregor een minder gelukte versie van dat huis: Highball House - Palm Springs Vacation Rental | Vacation Palm Springs

7 likes

Geen idee wie dat zijn, maar ook geweldig huis! Love de badkamers :heart_eyes:

4 likes

Echt? Ik vind dat van Mascha gevuld met goedkope troep, maar wel veel leuker dan dit burgerlijke en saaie huis.

12 likes

Annemerel mag haar gesponsorde Dyson officieel inleveren, nu ze met haar zwangerschapsshoot weer een knotje op haar hoofd heeft. :sweat_smile:

34 likes