Het influencertopic #22

Wat ik me afvraag, zou zo’n pr persoon achter een merk nooit denken: nou, dat hadden we beter niet kunnen doen. Zonde van het product.

13 likes

Ja Jezus, het enige merk dat haar nog sponsoren is een merk dat haarelastiekjes verkoopt

13 likes

Er wordt hier in ieder geval genoeg over gepraat dus alsnog aandacht voor dyson.

8 likes

Ja oke maar zou je hem kopen n.a.v. het mooie haar van Annemerel?

13 likes

Het enige wat ik koop n.a.v. Annemerel is extra anticonceptie.

98 likes

Er is een influencer die echt met chatgpt een soort chatbot heeft gegenereerd zodat je “met haar kan praten”. In het artikel staat wel dat het op een aantal punten nog niet goed gaat.

2 likes

Soms vind ik dat we echt de verkeerde kant op gaan. Dit is zo’n voorbeeld.

Die bedragen ook die hierin omgaan….

9 likes

Het non gebruik van Annemerel bevestigt voor mij juist dat ik hem niet moet kopen. Dat zou bij mij dus ook in een la verdwijnen om alleen maar af en toe te gebruiken. Dus reclame niet geslaagd

13 likes

Ik denk gewoon aan mijn laserapparaat waardoor ik droomde over haarloze zomers. Helaas ben ik lui dus komt hij nooit de la uit

6 likes

Zou er toch veel geld voor over hebben…

7 likes

Annemerel is hoog zwanger, verwacht niet dat veel mensen dan moeite doen om haren te krullen e.d.
Tijdens haar bruiloft had ze toch ook een knotje?

1 like

Dat is precies het punt, dat men niet begrijpt dat Dyson van alle stylish mensen op Instagram juist Annemerel de föhn gratis gaf :woman_shrugging:

26 likes

Haha plus haar geschooi in de stories. Het was ook niet bepaald willekeur dat Dyson haar een gaf, ze heeft daar echt meerdere stories over geplaatst van oh oh zou het wat voor mij zijn, twijfel twijfel.

Nee dus. :grimacing:

3 likes

Zou ze niet tijdens de echte shoot haar haar wel los hebben en alleen een knotje op de foto na afloop, of is dat te optimistisch?

5 likes

Dat die fohn totaal ligt te verstoffen daar kan Dyson wel weer op inspelen

27 likes

Cynthia weet wel echt overal een cursus van te maken hè. Nu weer over ‘dingen in je eentje doen’. Een cursus met verschillende stappen (video’s), werkboeken, opdrachten en een Q&A. Vind het bijna knap hoe ze zelfs hier weer cursus van weet te maken.

16 likes

Er is niet echt veel interesse in ook :sweat_smile:

24 likes

ZUCHT

Deze vrouw, echt waar. Een werkboek, opdrachten en video’s? Het hele ding van dingen in je eentje doen is ontspanning toch?
Lekker random bedrag ook.

24 likes

Nou dan even een inventarisatie? Is er behoefte aan dit?
Eerst inventariseren we de wensen daarna bedenken we een onderwerp en kunnen we geld verdienen.

• Een werkboek
  • Een werkbroek
  • Een planner
  • Een cursus
  • Meedere workshops
  • Een Workathon in het Wylde Pad
  • Een podcast want die bestaat nog niet

0 stemmers

Als Cynthia altijd met dit soort dingen aan komt zetten heb ik altijd behoefte om Suzanne van Schaik te checken.

5 likes

Ja, al geldt dat wat mij betreft voor bijna alle cursussen in deze categorie. Sommige mensen hebben er blijkbaar wel behoefte aan/ baat bij.

Ik ben overigens ook in te huren als +1 voor een terras, hoef je ook niet alleen te zitten.

13 likes