Het influencertopic #22

Heb je wel een “niet goed, geld terug” garantie?

6 likes

Nee, maar reken wel extra als je tegen me wil praten.

41 likes

Ik zou sowieso onderscheid maken tussen een smalltalktarief en diepgaande gesprekken mogelijkheid.

4 likes

Dit doet me denken aan Personal Body Plan :smiling_face_with_tear:

3 likes

Ja en ik vraag me af of er wel zoveel mensen zijn die het niet durven, maar wel willen? Als je het echt wil dat doe je het toch ook wel?

Edit: ik ken ook genoeg mensen die zulke dingen niet durven/willen, maar ik hoor hun er nooit over dat ze daar verandering in zouden willen brengen.

5 likes

Surpriiiiiise, Claire vindt Barca toch niet leuk. Ik kannie meer 🫠

Oké edit: toch wel een beetje en pendelt nu op en neer.

8 likes

Maar ik vraag me ook af hoe dit dan gaat want dingen kun je toch nooit helemaal plannen of word je dan gewoon op 100 scenario’s voorbereid? Uiteindelijk moet je gewoon 35 worden en schijt hebben. Ik ben gisteren alleen naar een concert geweest aan de andere kant van het land, ik vond het super spannend maar wilde per se gaan, dus inderdaad dan ga je gewoon. Vantevoren druk lopen maken om wat ik ga doen tussen de bands door maar uiteindelijk ging NIKS zoals ik had verwacht en was alles gewoon prima. Hoe ontzettend veel bejaarden drinken lekker kopjes koffie in de zon, hun zijn echt m’n rolmodellen hoor

7 likes

Die leeftijd is toch totaal irrelevant, je kan toch altijd beslissen of je iets wil doen of niet doen? Toen ik 17 was ging ik voor het eerst een maand alleen op vakantie, maar er zijn ook zat mensen van 45 die nog nooit alleen op een terras gezeten hebben.

32 likes

Ineens is Amsterdam wel weer leuk!

Als het zonnetje schijnt en de bomen zijn weer groen vind ik ook alles weer een stuk leuker.

14 likes

Waarom moet je daar nou weer 35 voor worden :joy:

5 likes

Ok sorry zeer onduidelijk geformuleerd dat dit mijn eigen ervaring was hoe zonder cursus dingen alleen te doen. Toen ik jonger was was ik daar te onzeker voor

4 likes

Ik kan mij nog herinneren dat Claire ging “proefwonen” om te kijken of het wat voor haar was en ze zei dat ze toch geen klik had met Barcelona. En opeens ging ze er een huis kopen, Claire denkt dat leven alleen maar highs ervaren is. Ben benieuwd of ze nog dagelijks spreekt met haar beste vriendinnen die ze op Bali heeft ontmoet

10 likes

Ja altijd precies dat willen wat je niet hebt. Lijkt mij heel vermoeiend om zo te leven.

8 likes

Nou dit, van die highs. Want God verhoede dat je je wel eens verveelt of denkt “ wat doe ik hier eigenlijk?”.

En hoe privileged ben je ook als je gewoon én in Barcelona kan wonen én in Amsterdam én af en toe even heen en weer hopt naar NYC. Maar neen dit heeft ze gema-ni-fest-:nauseated_face:eerd, dus kan ze zelf helemaal niks aan doen.

En die hond dan ook? Dat was ook zo’n bevlieging. Die woont nu bij familie?
Als ze dat huis in BCN niet meer wil wil ik hem wel trouwens.

4 likes

Én Bali, voor de rust.

8 likes

Ze heeft in elk geval geen last van vliegschaamte…

5 likes

Ik snap dat gevoel van Claire ook oprecht niet. Ik heb helemaal geen sterk gevoel bij een bepaalde plek. Ik wil gewoon ergens wonen waar mijn vrienden in de buurt zijn en wat niet al te ver van mijn werk vandaan is. Zou er niet aan moeten denken om zomaar te gaan emigreren naar een ander land waar ik niemand ken en ook niks heb. Waar zou zij nou naar op zoek zijn? Volgens mij weet ze dat zelf ook niet echt.

8 likes

Ik heb bij haar altijd het gevoel dat ze een leeg leven heeft, geen doel in haar dag zeg maar. Ik denk dat het haar al enorm zou helpen als ze een vaste baan met werktijden etc heeft, dat ze iets moet op een dag zeg maar.

Leeg en doelloos klinkt harder/lulliger dan ik het bedoel overigens, maar kan niet goed een ander woord er voor vinden.

26 likes

Ik kijk de vlogs van Alwin en Ghislaine en ik vind het echt leuk, had ik een tijd geleden nooit verwacht.
Hij heeft inmiddels wel zijn draai gevonden denk ik. De irritatie factor is in ieder geval veel minder en ik vind Ghislaine heel leuk.

6 likes

Maar je kan toch wel begrijpen dat andere mensen dat wel hebben? Dat je het zelf niet ervaart betekent niet dat je het niet kan snappen.

27 likes