Ik vind het eigenlijk wel tof wat claire doet en ik zou het ook wel graag willen. Op een paar plekken in andere landen een huis en heen en weer gaan wanneer je behoefte hebt aan een andere plek.
Bedoel je nou met die jongen, Renze Klamer?
Waar ik mij vooral aan erger bij Claire, is dat ze na bijvoorbeeld 3 maanden (?) NY of maand proefwonen in Barcelona, doet alsof ze op haar centen moet letten. Om daarna binnen non time vakantie te vieren op Bali of op wintersport te gaan. Afgezien van dat vind ik het best leuk om haar te volgen. Hoop nu ook op leuk Barcelona content.
Haha ja ik ken hem niet alleen via dit forum
Melissa Schaufeli had er iets over gepost.
Als het klopt dat ze medische gegevens van Melissa heeft gedeeld dan kan dat echt echt niet, is dat niet strafbaar?
Boos tagt beide in hun bericht
Zie onze Yvon
Sorry, het is met 1 S. @Melisaschaufeli op insta.
Ze zei iets van:
Melisa van Andy had lekkende protheses
Eigenlijk was dat het en dan nog wat blabla eromheen.
Ze heeft fotoâs van melisa haar verwijderde kapotte implantaten bijgevoegd. Haar met naam genoemd & verteld waar de prothese uit haar lijf kwam en dat ze deze dus heeft laten verwijderen omdat ze klachten had. Lijkt me alles behalve de bedoeling.
Ohh die fotoâs heb ik niet gezien. En verder ben ik het met je eens, ik zeg toch ook niet dat het wel de bedoeling is?
Het is de eerste post op het account van die Diana Gabriels, het staat ook in Yvonne haar stories. Ze noemt haar naam en een beschrijving van de medische ingreep. Ik ben daarom wel benieuwd wat je uitgebreider of heftiger had verwacht, naar mijn idee gooi je inderdaad iemands medische dossier online.
Ik volg Annemerel al tijden niet meer maar af en toe kijk ik nog op haar insta. Ik vond haar hardloop content altijd zo mega leuk en inspirerend maar nu is het een en al Pippa. Lijkt me echt de hell als je zoveel thuis bent, geen werk gedaan krijgt, en alles om je kind draait.
Ja haar leven lijkt me ook echt zuur. Haar kind slaapt ook altijd pas laat, 10 uur s avonds ofzo? En slaapt dan ook nog tussen hun in. Overdag heeft ze volgens mij ook weinig rust. En dan ook nog hoogzwanger.
Ik ben ook een soort Claire. Bij mij komt dat vooral voort uit de gedachte van omg het leven is zo kort en ik wil nog zoveel (uitproberen) dus snap die drive wel. Maar of het uiteindelijk zaligmakend is: geen idee, maar #blessed dat je de middelen/mogelijkheden hebt om het uit te vogelen is het natuurlijk sowieso.
Ja of het heeft er mee te maken dat zij gewoon toch niet leuk is om te volgen
Wat doet zij eigenlijk tegenwoordig?
Vind het wel interessant hoe snel het kan gaan. Een paar jaar geleden was zij toch echt de it girl. Ze was overal. En nu lijkt het allemaal niet meer echt te scoren. Hoe kan dat nou? Iemand een idee?
Volgens mij vooral omdat steeds meer bleek dat ze niet echt sympathiek is. Ik vind haar iig over komen alsof ze een lievig karakter speelt en het juist totaal niet is. Ergens ook alsof ze niet echt laat zien wie ze als persoon nou is, alles blijft vrij oppervlakkig ofzo? Kan me met Mo ook niet identificeren qua lifestyle maar wel met wat ze deelt qua hoe ze denkt bijv. Anna is gewoon niet relatable in wat ze deelt en denk dat social media juist steeds meer âvoor iedereenâ is, dus dat basic meisjes/vrouwen waarmee iedereen zich kan identificeren steeds beter zijn gaan scoren?
Ja dit denk ik ook! Zag bijv. deze reactie onder haar post: ââHow is this a fulfilling live if youâre showing the world youâre on âvacationâ all year long. No character or authenticity at all. At some point this is over and then what? Money and travel memories only take you so far. Good luck with it all. Unfollowââ.
Ze lijkt een heel leeg bestaan te hebben en weinig relatable te zijn, denk dat dat mensen niet meer aanspreekt.