Het influencertopic #22

Ik was ook nieuwsgierig maar ik vind al die comments onder haar posts zo raar? De helft gewoon in het Engels of hartjesogenemoji’s? Lijkt wel gewoon spam?

6 likes

Daar heb je ook gelijk in, waar have a good run van Annemerel zich op een groter publiek richt (met ook schema’s voor kortere afstanden)

6 likes

Ja ik ging even kijken
“I love your legs” en “you melt my heart” brrr

6 likes

Die aantallen van Annemerel klopten ook gewoon. Ik heb ook twee keer meegedaan en het zijn echt goede schema’s. Je kan in een facebookgroep met andere deelnemers kletsen over hoe het gaat en eens in de zoveel tijd heb je een Q&A met AM en Tuur en kun je van alles vragen over het schema en/of wedstrijden.

Ik doe overigens nu niet meer mee omdat ik nu bij de atletiekvereniging zit, maar goed :upside_down_face:

4 likes

Mega irritant, word ik geinfluenced door elise met haar gelnagel set, werkt de kortingscode niet. Heb haar een berichtje gestuurd dat de code niet werkt maar geen respons. Hoeft ook niet maar fix die code dan iig even. Je hebt toch een samenwerking?! (En ik wil uiteraard die 15% korting). Lekker makkelijk centjes verdienen zo :money_mouth_face:

1 like

Haha ja en volgende week zit ze gewoon weer in de salon hoor zij blijft echt niet met zelfgelakte nagels rondlopen (waaaaaalllllgelijk)

7 likes

Oh maar Annemerel geloof ik ook echt met haar aantallen. Ik denk ook niet per se dat Japke Janneke zou liegen maar ik ben gewoon verbaasd dat ze zo weinig deelnemers heeft.

@morange het is een marathoncursus inderdaad maar je hoeft geen marathon te gaan lopen, ze schijnt ook dingen te delen die van toepassing zijn voor kortere afstanden. En degenen die wel een marathon willen lopen die hoeven dat niet direct te doen. Je kan ook de cursus volgen en dan over een jaar een marathon doen bijvoorbeeld. Dus wat dat betreft ga je niet vanaf nu 4 maanden voor een marathon trainen dus ik dacht dat het wel een iets groter publiek zou trekken dan alleen marathonlopers.

7 likes

Breaking news, hou je vast, ik hoop dat je zit

Annemerel heeft haar haar NIET in een knotje tijdens haar zwangerschapsshoot.

30 likes

Ik zag het ook haha en mijn volgende gedachte was dat Tuurtjes kapsel misschien ook wel baat bij kon hebben bij de Dyson. :smiling_face_with_tear:

12 likes

Je zag ook maar 1 hand :joy:

4 likes

Ik bedank

32 likes

Nicole huisman heeft twee van die zielige doorgefokte perzische kittens genomen :roll_eyes: had haar eigenlijk slimmer ingeschat

5 likes

Ja!!! Hierdoor heb ik gister een deep dive in ras katten zitten doen. Vond het ook al zo gek dat ze ze gekocht had en dat iedereen dan mega enthousiast erop reageert. En ook dat ze zo stuk om die beesten gaan, alsof je iemand aan het uitlachen bent met een afwijking ofzo🤪

10 likes

Ben benieuwd wat er van de aesthetics overblijft met twee jonge katten

9 likes

Ja ik ben heel benieuwd of ze negatieve reacties weghaalt?
Iedereen: “Hihi echt schattig!!”
De katten:

:face_with_spiral_eyes:

37 likes

gadverdamme ik hou echt van dieren maar ik vind dit echt walgelijk. zelfde met franse bulldogs, ik kan er bijna niet naar kijken. ik zie nauwelijks een dier maar een soort dystopisch mislukt experiment ofzo bij van die doorgefokte beesten. echt ZO zielig

40 likes

ja is zo! maar een hoop mensen houden alleen van dieren hoe het henzelf uitkomt dus ff disclaimer

10 likes

Ik dacht dat je zo’n over the top foto van Google had geplukt maar zie net dat dit daadwerkelijk een van de twee is. :neutral_face:

24 likes

Wat voor ras is dit? En waarom zouden mensen bewust een dier maken dat er zo uitziet

4 likes

perzische langhaar/pers en voor de :heart_eyes_cat: aesthetic :heart_eyes_cat:

6 likes