Ze deelt ook echt te veel vind ik. Vandaag over het aantal poepluiers van Pip, en op vakantie een foto dat ze haar aan het verschonen waren in de auto. Echt why wil je dat duizenden mensen dit zien/weten?
Ze heeft waarschijnlijk niemand met wie ze dit wel kan delen. Haar moeder-vriendinnen lijken mij overigens prima mensen om een appje naar te sturen met luierdrama om even je ei kwijt te kunnen. Maar misschien heb ik het mis en zijn haar vriendschappen alleen gebaseerd op luxe shoppen, reisjes naar Parijs en goed (uit) eten.
Hopelijk wordt ze weer een beetje haar eigen persoon na de zwangerschap en bevalling. Ze komt letterlijk de deur niet meer uit en zij en haar kind zijn echt altijd ziek.
Al is 800.000 volgers natuurlijk nog steeds wel heel veel dus niet dat ze niet meer populair is ofzo. Viel me alleen op dat het volgens mij sinds die beschuldiging van volgers kopen vrij snel van de 1 miljoen naar dit was gegaan
Ik word ook een beetje sip als ik iets van Annemerel zie, het is idd zo veel ziek en kind. Tegelijkertijd was mijn leven een paar jaar geleden ook zo met 2 kleine kinderen waarvan er 1 ook altijd ziek was. Toen bestonden mijn dagen ook (onvrijwillig) alleen maar uit proberen te werken en paracetamol en op de bank hangen. Kun je niks aan doen, soms is het gewoon even zo en dat was echt niet leuk. Denk dat zij dat ook niet voor haar lol doet.
Ook echt mijn nachtmerrie!!! In dat kleine appartement ik zou gek worden
Gelukkig
Ik kan me nog een Inge Marieke herinneren. Alleen de naam overigens. Nooit opgezocht verder dus geen idee of ze nog influencer is.
Dit klinkt alsof jij Inge Marieke bent
Het is ook constant het kinder dagverblijf dat al die virussen meebrengt maar als je nonstop ziek bent daarvan, en weer niet kan werken omdat je kind thuis moet blijven, kan je toch beter kappen daarmee? Of kind naar de schoonouders oid
Volgens mij gaat het kind van AM niet zo vaak naar een kinderdagverblijf⊠en tot ze een jaar was al helemaal niet. Misschien had ze dat beter wel kunnen doen, weerstand opbouwen ofzo?
Over veel informatie delen over je kind; Leonie ter Veld (ja oke ze mag nu naar mommyvlogger topic) kan er ook wat van! Vraag me ook echt af waarom ze dit naar haar vriend appteâŠ
Nouja omdat hij de vader is en je dit soort dingen als ouder met elkaar bespreekt lijkt me? Waarom je het op insta post is dan weer wel een goede vraag.
Jeeeezus zeg, voor wie is dit nou interessante info. Oké dat je appt naar je partner idd, maar why zou je dit gesprek zo delen op insta?
Zonder de aanhalingstekens (en het met de hele wereld moeten delen) de droom
Maar is hij weg dan? Want dit maakt hij toch ook live mee
Hij ligt te slapen.
Ik snap wel dat je dat met je vriend/man bespreekt, maar ik heb er nog nooit aan gedacht dat uitgebreid te whatsappen als hij lag te slapen en ik wakker was snachts
Eigenlijk veel handiger juist, je bent het meteen kwijt wanneer je het meemaakt en de ander leest het in een paar seconden, en je hoeft er niet nog een keer uitgebreid samen over te praten.
Wat volgers die niet hun gezin zijn er dan interessant aan vinden om het te lezen snap ik ook niet.
Oke maar wat ik niet zo goed begrijp: je vraagt je af waarom ze dit deelt dus deel je het nog een keer extra met heel veel mensen? Bovendien is het volgens mij niet de bedoeling dat je screenshots deelt van gesprekken. Ja ze heeft het zelf ook gedeeld maar idk ik vind het niet een fijn idee dat deze persoonlijke info over een kind nu ook op een forum staat met naam en al
Ik vind dat je wel overdrijft. Zulke heftige info is dit toch niet? Baby wakker, baby slaapt. Staat niet eens een foto bij, dat is de âregelâ toch?
(Edit) En screenshot van gesprekken; dit is niet iets wat ze mij in vertrouwen heeft gedeeld hoor, maar een gesprek wat ze zelf op Instagram heeft gezet. Als er al een âscreenshot van gesprekâ regel is, dan gaat dat sowieso niet hierover