Het influencertopic #22

Nee hoor, de regel is gewoon geen gesprekken delen.

5 likes

Sorry dit is super off topic, maar ik ben echt benieuwd waar dat staat. Heb nog even de huisregels doorgelezen en daar staat:

“Het is niet toegestaan om herkenbare foto’s, persoonlijke gegevens, correspondentie met anderen of ander niet voor derden bestemd materiaal van anderen te posten. Berichten waarin dit toch gebeurt kunnen zonder vooraankondiging worden verwijderd.”

Dit is toch geen correspondentie met anderen? Dit is een screenshot van een Instagram post op een openbaar profiel?

8 likes

Waarom maak je hier überhaupt zo’n punt van? Je post sloeg sowieso al nergens op en als meerdere mensen tegen je zeggen dat dergelijke screenshots niet gewenst zijn waarom blijf je zo in discussie gaan?

5 likes

Ik vind dat wij op het forum gewoon niet moeten bijdragen aan privacyschending van kinderen op het internet, of het nou ‘heftige’ info is of niet. Ik vind zelf niet dat ik overdrijf, maar goed, mijn mening.

7 likes

Ja lekker ben jij, nu kan ik sowieso niks meer zeggen omdat ik dan ‘in discussie’ ga. Maar is goed, als jullie bepalen welke posts wel en niet ergens op slaan, dan zal dat wel zo zijn :ok_hand:

6 likes

Ja, ik vind het echt vreemd om zo’n persoonlijk gesprek over een kind te screenshotten en dan te delen op een forum zodat iedereen het er uitgebreid nog eens over kan hebben. Dat zou ik bij Sarah en Annemerel net zo fout vinden. En het gaat volgens mij in principe over de influencers zelf en niet over hun kinderen toch, ik lees hier over het algemeen niet gedetailleerd over de nachten van hun baby’s.

Ik ben dan wel benieuwd wat maakt dat jullie dit wel oké vinden en waar volgens jullie dan de grens ligt?

1 like

Bij privé correspondentie, wat dit niet is want bewust openbaar gezet. Zou het zelf alsnog niet delen want 1. Het interesseert me geen reet en 2. Lekker boeiend als zij het wel kwijt wil.

Er staan geen rare foto’s in dat bericht of heel boeiende, schadelijke informatie dus kwaad vind ik het niet kunnen. Ook niet echt in strijd met de forumregels. Dit is geen persoonlijke correspondentie, want het is juist wél bedoeld om te delen met derden. Anders zou ze het niet in haar instastories zetten.

43 likes

Dat screenshot-van-gesprek gezeik vind ik wel erg overdreven want als Leonie het getypt had in een insta story dan was het geen “gesprek” en was er überhaupt geen discussie daarover. Het is trouwens niet eens een gesprek maar een monoloog als je het mij vraagt. :joy:

En wat mij betreft mag alles wat gerelateerd is aan kinderen in het mommybloggers topic.

29 likes

Gezeik? We kunnen er toch gewoon normaal een gesprek over hebben

8 likes

Beter dit dan beelden van een derde tepel waar ze melk uit knijpt.

10 likes

Ik vond het geen normaal gesprek, eerder een aanval naar @Poopiesjaakie en er werd geen tegenspraak geduld

20 likes

Volgens mij verdelen ze gewoon wie de nacht en voeding doet, dat is toch niet zo raar. Beter dat 1 iemand kan slapen dan allebei wakker.

14 likes

Demi de Boer is niet echt een influencer (beetje wel denk ik) maar ik wilde gewoon posten hoeveel make up zij dragen op het strand?!?!

9 likes

Haha we kunnen dit topic net zo goed opdoeken.

12 likes

Vooral zonde dat dr concealer is gaan creasen.

13 likes

Da’s nie Demi maar Romy, get with the program Soy

8 likes

Nja boeien ze mot ff poeieren.

10 likes

Laat dr lekker flaneren daar. Gun ik d’r wel

5 likes

Bobbie Bodt gaat haar huis verkopen want ze wil een huis met atelier. Ze moet het alleen nog even manifesteren :nauseated_face:

6 likes

Er is niks mis met dromen. Maar deze nooit-tevreden-manifesteer-jezelf-rijk moet echt ophouden. Er groeit een generatie van ondankbare, nooit tevreden mensen op.

14 likes