Wat ik echt indrukwekkend/ bizar / bijzonder vond in het kader van manifesteren was dat ik op de instagram van een vrouw kwam die blijkbaar een soort Nederlandse Guru van het manifesteren is, daar ook boeken over heeft geschreven / cursussen aanbiedt, en die was dus volgens mij vrij recent haar
Pasgeboren baby verloren. ( kom even niet meer op haar naam)
Maar in haar story / op haar instagram stonden ook rondom dat verlies weer allerlei teksten over dat het zo had moeten zijn / op de een of andere manier een draai gegeven aan zoiets verdrietigs. Ik kan mij namelijk heel goed voorstellen dat er dan mensen zijn die haar dan gaan vragen ā heb je dit dan niet kunnen voorkomen door te manifesteren?ā ( wat een domme vraag is natuurlijk).
Waar komt deze influx aan posts van āEven melden hoe onzeker ik ben en wat ik van andere vrouwen hun uiterlijk vindā vandaan???
Komkommertijd. Maar of dit gezond is.
Japke Janneke post dat ze āalā 100 deelnemers heeft voor haar cursus maar ik vind dat echt bizar weinig voor haar hoeveelheid volgers (110k) en gemiddeld meer dan 1000 likes per foto.
Volgens mij had Annemerel er ook altijd honderden in haar eerste cursusjaren en Cynthia heeft bijv. ook een paar honderd dacht ik en beide hebben veel minder volgers.
Zou het dan te maken kunnen hebben dat een heel groot deel van haar volgers en likers helemaal niet haar doelgroep is? A.k.a. creepy mannetjes die haar volgen om haar selfies omdat ze knap is.
Ik had namelijk echt verwacht dat ze minstens 1000 aanmeldingen zou ontvangen in de eerste early bird ronde met haar bereik.
Ik denk inderdaad dat ze veel van die āviezeā volgers heeft, dat zie je ook altijd aan die creepy reacties. Waar ze dan toch nog wat op reageert met een emoticon.
Verder denk ik dat ze in de vijver van Annemerel vist, en dat het ook een beetje verzadigd is. In hoeverre is het echt nieuw? Denk dat veel volgers het van AM hebben geprobeerd (inclu myself). Daarbij, ze is ook na marathons āoutā gegaan, of in elk geval bij de EHBO terecht gekomen. Heb er dan niet zān hele hoge pet van op.
Jaaa dat eerste wat je typt vind ik altijd zo sneu voor haar op de een of andere manier. Dat ze blijkbaar op die volgers āmoetā reageren zodat die gasten dat blijven doen en zij nog genoeg engagement heeft voor spondeals oid? Zou er echt naar van worden.
Of zij deelt eerlijke aantallen. Ik heb vaak t idee dat erbij die cursussen een hoop overdreven word als een soort verkoop truc
Ja dit, OF ze is juist niet eerlijk om relatable te zijn ofzo? Dat mensen dan denken, ohh weinig deelnemers ik gun het haar wel om ook mee te doen? Geen idee
Ik was nieuwsgierig, dus even op haar profiel gekeken. Het is een marathon cursus? Dan vind ik het vrij logisch dat er geen 1000 aanmeldingen zijn. Dat je iemand op instagram volgt, betekent niet dat je ook zou betalen voor een cursus. En een marathon lopen is al helemaal niet voor iedereen weggelegd.
Ik was ook nieuwsgierig maar ik vind al die comments onder haar posts zo raar? De helft gewoon in het Engels of hartjesogenemojiās? Lijkt wel gewoon spam?
Daar heb je ook gelijk in, waar have a good run van Annemerel zich op een groter publiek richt (met ook schemaās voor kortere afstanden)
Ja ik ging even kijken
āI love your legsā en āyou melt my heartā brrr
Die aantallen van Annemerel klopten ook gewoon. Ik heb ook twee keer meegedaan en het zijn echt goede schemaās. Je kan in een facebookgroep met andere deelnemers kletsen over hoe het gaat en eens in de zoveel tijd heb je een Q&A met AM en Tuur en kun je van alles vragen over het schema en/of wedstrijden.
Ik doe overigens nu niet meer mee omdat ik nu bij de atletiekvereniging zit, maar goed
Mega irritant, word ik geinfluenced door elise met haar gelnagel set, werkt de kortingscode niet. Heb haar een berichtje gestuurd dat de code niet werkt maar geen respons. Hoeft ook niet maar fix die code dan iig even. Je hebt toch een samenwerking?! (En ik wil uiteraard die 15% korting). Lekker makkelijk centjes verdienen zo
Haha ja en volgende week zit ze gewoon weer in de salon hoor zij blijft echt niet met zelfgelakte nagels rondlopen (waaaaaalllllgelijk)
Oh maar Annemerel geloof ik ook echt met haar aantallen. Ik denk ook niet per se dat Japke Janneke zou liegen maar ik ben gewoon verbaasd dat ze zo weinig deelnemers heeft.
@morange het is een marathoncursus inderdaad maar je hoeft geen marathon te gaan lopen, ze schijnt ook dingen te delen die van toepassing zijn voor kortere afstanden. En degenen die wel een marathon willen lopen die hoeven dat niet direct te doen. Je kan ook de cursus volgen en dan over een jaar een marathon doen bijvoorbeeld. Dus wat dat betreft ga je niet vanaf nu 4 maanden voor een marathon trainen dus ik dacht dat het wel een iets groter publiek zou trekken dan alleen marathonlopers.
Breaking news, hou je vast, ik hoop dat je zit
Annemerel heeft haar haar NIET in een knotje tijdens haar zwangerschapsshoot.
Ik zag het ook haha en mijn volgende gedachte was dat Tuurtjes kapsel misschien ook wel baat bij kon hebben bij de Dyson.
Nou die shoot was de ultieme kans om de Dyson af te stoffen en te gebruiken. Jammer.
Je zag ook maar 1 hand