Het influencertopic #22

Hahah ook portiegrootte: 6 capsules. Kun je dus maar 5 dagen met zo’n potje doen :joy:

9 likes

Ze worden steeds gekker. Straks komen ze nog voor de kat z’n kut.

7 likes

Haha het valt gelukkig mee want het zijn 30 porties zie ik dus 180 capsules.

Alsnog wel ka-chingggg :money_mouth_face:

4 likes

Ooo nou dat scheelt :smiling_face_with_tear:

3 likes

Ja ik dus, haal soms van die mini’s!

5 likes

Die nieuwe met popcorn en caramel is ook super lekker en niet zo groot als de normale volgens mij

7 likes

Wie koopt zoiets!? de zonnebrand wappies?

5 likes

Heb wel eens 3 achter elkaar gehad, grote :’)

27 likes

Ik kan die dus nergens vinden, behalve in zo’n bak (net als B&Js). Waar heb jij ze gekocht?

@Lipglossy Ik vind die met popcorn en caramel ook super lekker. Ik was eerst skeptisch maar ben aangenaam verrast. :drooling_face:

3 likes

Gewoon bij de Albert Heijn bij ons! Dus heb geen gouden tip voor je denk ik.

Die popcorn (@Lipglossy) heb ik nog niet geprobeerd maar ben ik ook wel benieuwd naar! Vind die met cookies ook echt lekker. Maar een ijsje dat ik niet lekker vind moet nog uitgevonden worden denk ik haha

7 likes

Rachel die een droogmolen een hip hebbeding probeert te maken.

🫠

9 likes

Leuk geprobeerd; het blijft lelijk. Ook als je er dromerige witte lakens aan hangt/op legt/omheen drapeert.

7 likes

Omg wat heeft ze met haar haar gedaan :flushed::flushed:

9 likes

Oh ik vind het juist heel leuk :heart_eyes:

13 likes

Ze is nu een echte Kelly Caresse

6 likes

Welke Rachel?

3 likes

Het is gewoon praktisch, een normale droogmolen?

Ik zie haar verder niets doen alsof het iets hips is.

3 likes

Bericht is verwijderd zo te zien…

En ik vind Rachel d’r haar echt super leuk zo kort!

edit: oh nee, hij heeft het opnieuw gepubliceerd https://www.instagram.com/reel/CtWUlEHo8RX/?utm_source=ig_web_copy_link&igshid=MzRlODBiNWFlZA==

9 likes

Het is geen probleem maar ik vind het heel lelijk. Alsof het met een keukenschaar is afgeknipt tijdens een mental breakdown

19 likes

Ik vind het haar ook heel leuk. Maar gelukkig dat smaken verschillen want ik zou echt dan weer een mental breakdown krijgen als ik op een ochtend wakker word en er staat een droogmolen in mijn tuin.

En sowieso dat ze er wel wat van probeert te maken want ten eerste is het spon en ten tweede waarom zou je er dan alleen maar witte of beige was aan halen en met je geposeerde beentje een hele serie foto’s van laten maken om op instagram te zetten.

2 likes