Ja ik vind haar ook wel leuk om te volgen!
Ja ik vind haar ook leuk!
Nou ik denk dat ze onlangs weer een hele bups volgers heeft gekocht. Ze heeft er nu weer 903k maar als je naar haar volgers kijkt (van bovenaf) dan zijn dat allemaal fake accounts.
Lijkt me heftig dat je werk zo afhankelijk is van mensen die je leuk vinden en als je populariteit daalt dat daarmee ook je inkomsten dalen.
Rianne Meijers nieuwe identiteit is ook alleen nog maar zwangere vrouw. Saaaaaaai
Wel leuk voor haar natuurlijk
Ik blijf het bijzonder vinden dat zij door bedrijven toch relevant gevonden wordt (persreizen, samenwerkingen) terwijl ze echt 0 interactie met haar volgers heeft. Als in, ze deelt alleen maar foto’s met andere mensen en mooie plekken zonder daar iets van zichzelf aan toe te voegen. Als je kijkt naar wie er op haar foto’s reageren, zijn dat toch vooral veel collega influencers. Bijzonder fascinerend wereldje is het toch… ik moet er zelf niet aan denken.
Ik vond haar content daarvoor ook al megasaai, onorigineel en geforceerd lollig geworden, dus verbaast me niks dat ze het nu maar compleet over de zwangere boeg gooit, blijft ze nog enigszins relevant en interessant voor een bepaalde doelgroep.
Hahaha ja echt exact dit
Hahaahahahahahahha dit is de waarheid
Ik vraag me wel af hoe dit zit trouwens. Ik merk laatste tijd namelijk ook bij mijn stories dat ik door accounts geliked wordt die nep lijken (altijd halfblote vrouw met suggestieve titel ofzo). Nu kan ik een nieuwe doelgroep aangeboord hebben met mijn hete eetfoto’s maar het lijken toch meer van die spamaccounts. Zie dat ook bij comments van instaposts van vrienden voorbij komen waar ik ook zeker weet dat er niet voor betaald wordt.
Ik las even “sperma-accounts”
Zou op zich nog best accuraat zijn gezien de namen en foto’s vaak.
Ben beland in een beerput over Colleen Ballinger, ik had altijd al mijn bedenkingen bij haar omdat ze zich gedraagt als een Mary Sue maar echt NASTY dingen kan zeggen verscholen achter haar Miranda Sings karakter.
Er zijn eindeloze screenshots aan gesprekken waar ze kinderen vraagt naar hun favoriete sexstandje, of ze nog maagd zijn en ze heeft een jongen van 17 (toentertijd) lingerie opgestuurd.
Blijkbaar zijn deze geruchten er al jaren maar werden ze onder haar manipulatieve relatie met haar fans onderdrukt. Letterlijk berichten dat ze tegen minderjarige fans zegt “Gebruik dit alsjeblieft niet als bewijsmateriaal want anders wordt ik gecancelled en dan moet ik mijn excuses aanbieden”.
Geen idee over wie je t hebt.
Haha wow + 4000 zo maar opeens das wel weer gekocht I guess
Ok bedankt voor het melden?
Graag gedaan.
Je kent miranda sings toch wel. Die vervelende meid met die overdreven lipstick .
Nope
TikTok creator @_imjustzander heeft gisteren een TikTok geplaatst waarin hij het ook heeft over haar rare gedrag met betrekking tot haar eigen en andermans (jongere) kinderen, met tweets als bewijs
Die meid is echt compleet gestoord. Gek hoe ze hier zolang mee weggekomen is.
Ik moest altijd erg lachen om haar Miranda personage maar vond het heel opvallend hoe het vooral leek als een excuus om naar gedrag te vertonen. Zet een masker op en je komt met alles weg.