Het influencertopic #22

Past wel goed in de halve kaassoufflé-mythe: Bonnie die een halve sinaasappel meeneemt vanuit Rotterdam naar een vakantiehuisje in Zeeland :smile:

Edit: Maar dat van die halve sinaasappel is dus wél echt waar.

32 likes

Had zo niet verwacht dat jij dit zou zeggen :rofl:

3 likes

Ik vind dat met de normale grote ook. Maar bij die nieuwe smaak van dit seizoen is het ijsje veel kleiner en beter te doen

6 likes

Alleen is dit geen mythe.

8 likes

Die verontwaardiging van Bonnie over een heel efficient en duidelijk geschreven handleiding ook. Ze vind “Het toontje” niet zo lief.
:dizzy:

5 likes

Dat haar van de vriend van Annemerel… op een BRUILOFT nota bene :smiling_face_with_tear:

6 likes

Lekker aardig. Is gewoon z’n kapsel toch.

6 likes

God. Hoe durft hij :roll_eyes:

10 likes

Oh ik vind het er echt heel erg onverzorgd uit zien

10 likes

Annemerel haar haar zit wel fijn. Echt fijn dat de die Dyson heeft

12 likes

Is annemerels man nou veel ouder dan zij? Of ziet ze er jong uit voor haar leeftijd

3 likes

Ja hij is 18 jaar ouder volgens mij

7 likes

Nee joh, niks kan toch tippen aan

35 likes

Hahaha. Ik vind hem ook iets viezigs hebben, maar dit is dus wel zijn normale look😂 Heet die man nou echt Tuur? Of is dat een afkorting van iets?

7 likes

Dat is wel een beetje gemeen wat je zegt vind je niet?

12 likes

Wout die zegt dat ‘E’ en hij toch nog dagelijks hebben over hoe het zou zijn om in Spanje te wonen, dat wordt weer verhuizennn

7 likes

Arthur

7 likes

En dat zeg jij, met je bittere content.

5 likes

Pardon? Iemand noemt hem viezig dat is toch niet aardig?

2 likes

Maar waarom maak jij je hier zo expliciet druk om terwijl je zelf alleen maar zulke “aardige” posts plaatst. Is wat ik bedoel. Ik denk, leg het nog even voor je uit.

5 likes