TikTok creator @_imjustzander heeft gisteren een TikTok geplaatst waarin hij het ook heeft over haar rare gedrag met betrekking tot haar eigen en andermans (jongere) kinderen, met tweets als bewijs
Die meid is echt compleet gestoord. Gek hoe ze hier zolang mee weggekomen is.
Ik moest altijd erg lachen om haar Miranda personage maar vond het heel opvallend hoe het vooral leek als een excuus om naar gedrag te vertonen. Zet een masker op en je komt met alles weg.
enzo ook gewoon: ja
Ik erger me wel vaker aan Enzo’s uitspraken dat ik denk, ja sorry hoor maar ben je dan echt zo dom
Wat zegt ie dan
De VOC en zo kwamen dan aan en dan zagen ze dat vrijheidsbeeld zo en dat is wel echt cool/vet/sick/andere krachtterm
…
Ik las dit alsof ze er nu (op 30 jarige leeftijd) achter komt hoe het echt in elkaar zit. Maar misschien lees ik het verkeerd?
Maar dat kan ook wel toch. Ik zou dat ook allemaal niet precies weten hoor, wij hadden het op school over de middeleeuwen, de Franse revolutie en de oorlogen. Zelfs tijdens mijn minor geschiedenis hadden we geen lessen over Amerika
Ik wil ook naar dat magnum feest waar heel m’n feed mee vol staat
ik zit op facebook in een groep over veganistisch eten en daarin zag ik een bericht van een ‘vegan lifecoach’ die oa trainingen gaf in hoe je moet omgaan met omnivoren. echt cynthia final boss.
Is het uit tussen Bram en Jelle?
Ik had ook zo’n vermoeden van de week maar wil niet speculeren.
maar wel even kwijt dat je het vermoeden had ?
Wth koopt hij casual een nieuwe vlogcamera voor 3000 euro, ik dacht dat hij een dikke schuld had
Heeft ie afbetaald! (Of daar is hij nu mee bezig, het geld had hij iig al bizar snel bij elkaar vond ik - geeft maar weer eens aan hoeveel influencers verdienen)
Hij verdient nu ook sowieso veeeel meer nu hij dagelijks vlogt.
Ja hij gaat wel lekker met z’n samenwerkingen ook heb ik het idee