oke maar wie heeft die trui überhaupt
Voel me nu net een spion van een Juicechannel. Maar een snelle check op insta leert mij dat zowel Bonnie als Bram, Jelle niet meer volgen op insta. Andersom trouwens hetzelfde.
Huhhh zelfs Bonnie niet meer, wat onaardig van haar. Ik dacht dat zij ook dikke vrienden was met Jelle.
Ff meedoen met de juice, ik vind Bram en Dook heel gezellig samen op de foto staan haha!
En Jelle volgt Dook ook niet meer en vice versa
Haha ik vind de juice leuk maar ik krijg bij hun altijd het idee dat zij elkaar totaal niet aantrekkelijk vinden op die manier.
Misschien mij heeft Bonnie ‘m zelfs geblockt? Want paar dagen geleden zag ik nog allemaal foto’s en comments van haar op zijn foto’s, maar die zijn nu ook weg.
Dan heeft hij haar juist geblokt volgens mij
Volgens mij werkt het beide kanten op! Maar het klinkt in mijn hoofd logischer dat je de ex van een van je beste vrienden blokkeert wegens redenen, dan andersom. Waarom zou je de vrienden van je ex blokkeren?
Misschien zodat je dan geen stories etc kan zien waar je ex ook in voorkomt?
Misschien omdat je m (Bram) dan langs ziet komen in haar filmpjes ofzo en je daar niet mee geconfronteerd wil worden? Hoe dan ook vreemd verhaal
Ohjaa goed punt! Edit: maar dan zou ik zelf toch eerder kiezen voor muten en/of unflollowen en niet voor blocken. Het leek of Jelle en Bonnie een goede band hadden.
En daar is hij niet bepaald kritisch op.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit iemand geblocked heb, maar mocht ik een ex hebben die zo online is met ditto vrienden, dan zou ik misschien mezelf zo beschermen (niet als slachtoffer van de situatie, maar om het allemaal te verwerken). Zou dan ook even geen voorgestelde posts of ads willen zien.
Ik heb Bonnie al vaker expartners van vrienden zien ontvolgen. Ofja zou in theorie allemaal andersom kunnen zijn (ex die Bonnie blokt), maar zou wel heel toeval zijn. Misschien denkt ze = ex weg = hoef ik niks meer van te weten.
8 jaar verschil, misschien is het ok
Ja in West Village met 3 slaapkamers ofzo
Hoe duur zou zoiets ongeveer zijn?
Gehuurd of gekocht?
Volgens mij gehuurd. Zag laatst n filmpje dat een vriendin van haar daar woont en boven haar kwam een huis vrij en dat was echttttttt iets voor An
Door haar hometour (met gesponde dingen van westwing) kreeg ik niet de indruk dat het echt groot was hoor? Duur zal het sowieso zijn.