Het influencertopic #22

Ik snap deze gedachten nooit zo goed. Je vraagt je toch bij een kinderprogramma op tv ook niet af waarom ze niet mee gaan met de leeftijd van de kijkers? Hoe oud waren bijvoorbeeld Carlo en Irene toen ze Telekids maakte en Ome Willem? Volwassenen maken toch gewoon tv voor kinderen.

Zij heeft gewoon de keuze gemaakt om een kanaal te beginnen met als doelgroep kinderen. Ik denk dat je het niet anders moet zien dan als een kinderprogramma.

Maar misschien zie ik het verkeerd hoor😋

57 likes

Het is echt een trip down memory lane voor hem, mooi gedaan.

2 likes

Wow Magnum heeft het blijkbaar ook goed gedaan! Allemaal ‘grote’ influencers op hun event en iedereen post erover zonder betaald te worden (zeggen ze…). Denk dat dit goedkoper voor ze is dan alle influencers dik betalen voor nikszeggende reclame.

8 likes

Magnum had vroeger best vaak van dat soort feesten. Maar ze hadden toen vaker limited editions en ook hele winkels waar je zelf je msgnum kon samenstellen enzo.

13 likes

Ja ik zag net wat voorbijkomen op Tiktok van interviews van ik geloof de Telegraaf. Maar vgm is het feest al wel afgelopen inmiddels.

4 likes

Het werkt wel, al de hele tijd zin in een magnum.

9 likes

Ik vraag me dus altijd af wie die dingen eet. Want ik voel me daarna alsof ik een pakje boter heb gegeten :sweat_smile: Dat is echt een beetje te machtig voor mij.

21 likes

Doe maar een pakje boter hoor!

Ik vind die nieuwe (limited?) met mango en kokos echt hemels :drooling_face:

11 likes

Nu zijn ze ineens dit soort supplementen aan het promoten online? Gatverrredamme is de hele wereld gek geworden ook zeg :sweat_smile:

6 likes

Hahah ook portiegrootte: 6 capsules. Kun je dus maar 5 dagen met zo’n potje doen :joy:

9 likes

Ze worden steeds gekker. Straks komen ze nog voor de kat z’n kut.

7 likes

Haha het valt gelukkig mee want het zijn 30 porties zie ik dus 180 capsules.

Alsnog wel ka-chingggg :money_mouth_face:

4 likes

Ooo nou dat scheelt :smiling_face_with_tear:

3 likes

Ja ik dus, haal soms van die mini’s!

5 likes

Die nieuwe met popcorn en caramel is ook super lekker en niet zo groot als de normale volgens mij

7 likes

Wie koopt zoiets!? de zonnebrand wappies?

5 likes

Heb wel eens 3 achter elkaar gehad, grote :’)

27 likes

Ik kan die dus nergens vinden, behalve in zo’n bak (net als B&Js). Waar heb jij ze gekocht?

@Lipglossy Ik vind die met popcorn en caramel ook super lekker. Ik was eerst skeptisch maar ben aangenaam verrast. :drooling_face:

3 likes

Gewoon bij de Albert Heijn bij ons! Dus heb geen gouden tip voor je denk ik.

Die popcorn (@Lipglossy) heb ik nog niet geprobeerd maar ben ik ook wel benieuwd naar! Vind die met cookies ook echt lekker. Maar een ijsje dat ik niet lekker vind moet nog uitgevonden worden denk ik haha

7 likes

Rachel die een droogmolen een hip hebbeding probeert te maken.

🫠

9 likes