Het influencertopic #22

Ja hij is 18 jaar ouder volgens mij

7 likes

Zijn Annemerel en haar Dyson jouw nieuwe Gregor en gelli baf?

11 likes

Nee joh, niks kan toch tippen aan

35 likes

Hahaha. Ik vind hem ook iets viezigs hebben, maar dit is dus wel zijn normale look😂 Heet die man nou echt Tuur? Of is dat een afkorting van iets?

7 likes

Dat is wel een beetje gemeen wat je zegt vind je niet?

12 likes

Wout die zegt dat ‘E’ en hij toch nog dagelijks hebben over hoe het zou zijn om in Spanje te wonen, dat wordt weer verhuizennn

7 likes

Arthur

7 likes

En dat zeg jij, met je bittere content.

5 likes

Pardon? Iemand noemt hem viezig dat is toch niet aardig?

2 likes

Maar waarom maak jij je hier zo expliciet druk om terwijl je zelf alleen maar zulke “aardige” posts plaatst. Is wat ik bedoel. Ik denk, leg het nog even voor je uit.

5 likes

Hoezo ben ik onaardig?

2 likes

Ik zie echt niet wat er vies is aan die man en ook niet wat er mis is aan een droogmolen :laughing: Laat ze toch lekker

10 likes

Eerder had hij zijn haar altijd kort en dat stond hem wel goed. Nu het langer is ziet het er altijd wat vettig uit. Alsof ie er teveel brilcreem in smeert ofzo. Dus ergens snap ik wel wat je bedoeld met viezig.

8 likes

Het royals topic is daar een goed voorbeeld van.

14 likes

Als je een andere mening hebt betekent het niet direct dat je gemeen bent.

3 likes

Klopt, maar als je die mening onaardig uit ben je wel onaardig.

5 likes

Wat voor heftigs is er nou allemaal aan de hand met Bram de Wijs? Ik neem aan dat zijn relatie over is maar heeft hij dat zelf ook gezegd? Nu weer zo’n bericht over dat hij een week vrij neemt ivm de heftige periode (?) Erg mysterieus allemaal

6 likes

Hij neemt gewoon een weekje vrij, zie nergens iets staan over een heftige periode

9 likes

Staat in een bericht op YouTube. Met allemaal reacties zo van ooh ja sterkte etc

2 likes

Dat vind ik ook van de vriend van Vera

15 likes