Ik kijk Bram’s vlogs nog maar sporadisch (wanneer ik echt niets te kijken heb) omdat ik ook echt heel ongemakkelijk werd van de momenten dat Jelle in de vlog zat. Echt een volwassene met een kind (Jelle was nog geen 20 toen ze begonnen met daten). Nu valt het me op dat alle mannen in die vriendengroep ineens vrij jonge partners hebben (op Dook na), maar ik denk dat Bram met Jelle wel de kroon spande met het verschil in levensfase. Volgens mij was Jelle ook nog een kijker van zijn vlogs (en Jesse, zijn ex waar hij ook mee begon te daten terwijl Jesse nog minderjarig was, was fan van zijn band) dus dat maakt het extra verwerpelijk. Ik vind Bram hierdoor gewoon heel onsympathiek
In die vlog dat hij naar de pride ging zaten ook stukken dat hij zeer amicaal was met jongens die er uit zagen alsof ze net 18 waren.
Bram zal waarschijnlijk weer een vriendje van onder de 20 krijgen/zoeken.
De triatlon van average rob en zn broertje is vandaag! Rob is gefinished, maar arno is nog bezig (sinds 7u vanmorge , damn)
Wat?
Ah duimen dat ie ook nog binnen komt, gun hem het echt
Ik heb dit al een paar uur openstaan:
En check de stories van de mensen die voorbij kwamen tijdens de training. Dat ik dit ooit zo boeiend zou vinden.
Vond de ‘serie’ echt zo tof om te volgen he. Zo knap van deze twee! Ik hoop dat Arno nog gaat finishen (zal vast). Hoe lang heeft hij nog?
Las net dat je er 17 uur over mag doen volgens mij! En hij zit nu op 14 ofzo? En hij moet nog een kilometer of 5-8 rennen geloof ik.
nog 3km zie ik! Dan moet het zeker lukken. Zou zo gaaf zijn want in het begin dachten ze dat hij het niet zou halen.
Ik hoop wel dat ie er een beetje levend vanaf komt… finishen is een ding maar hoop dat ie niet té kreupel is aankomende tijd haha
Echt bizar, alleen al een marathon vind ik zo knap om te doen, laat staan het zwemmen en fietsen er nog bij.
Ik vond het ook echt heel leuk om te volgen. Echt zo leuk hoe ze zo niet serieus kunnen zijn maar ondertussen dus wel echt gedisciplineerd zijn en dan zoiets bijna onmogelijks doen! Heb zin in de laatste aflevering met de race, hoop dat die snel online komt
Noorie ana die om de vijf minuten “aesthetics” zegt
Love haar eettafel en stoelen.
Eerlijk, ik vind Bram ook vaak overkomen alsof dat zijn emotionele leeftijd is
Wow als vlogger kan je echt je hele tijdlijn veranderen zonder dat de kijkers het echt doorhebben. Nouja, een beetje dan, want ik heb veel vragen:
(Sorry het gaat weer over Bram maar het had net zo goed iemand anders kunnen zijn.)
Hij maakt volgens mij zijn vlogs ongeveer een week vooruit. Voor zijn pauze publiceerde hij een vlog over Utrecht Pride (3 juni, geplaatst op 9 juni) en een dag daarvoor een unboxing over zijn nieuwe camera.
In zijn nieuwste video van vandaag bedankt hij eerst alle kijkers voor alle lieve reacties op de break-up video en alle reacties voor hem en Jelle, maar later in de vlog zegt hij dat hij op dat moment de vlog van de camera unboxing aan het editten is.
Oftewel, het moet dus gefilmd zijn tussen 4 en 9 juni? Hoe berekenend is hij dan geweest dat hij het toen al helemaal had gepland om een break te nemen en op de 18e een video over de break te plaatsten en dan zogenaamd de dag erna te “reageren” op alle lieve reacties. Hoe fake is dat eigenlijk?
Nou ja, het plannen van de pauze en de break-up video is niet raar maar ik vind het wel heel raar overkomen dat hij zogenaamd reageert op iets van gisteren maar in feite heeft hij het 10 dagen geleden opgenomen.
Het was niet mijn bedoeling weer een heel essay te schrijven over Bram maar tijdens het kijken ging mijn hoofd al helemaal rekenen omdat het niet klopt met de tijdlijn.
De meeste vloggers zouden volgens mij gewoon eerlijk zeggen dat dit allemaal eerder is opgenomen maar dat het volgende gepland is en dat ze verwachten dat er vast allemaal lieve reacties op gaan komen. Toch?
Ik vind dit wel spijkers op laag water zoeken eigenlijk (ookal klaag ik graag over Bram)
Mijn god waar maak je je druk om
Misschien komt er nóg een unboxing video haha.
Maar anders maakt het toch ook niet uit? Zou mij niet eens opvallen.