Het influencertopic #22

Dit heeft een tijdje geleden voorkomen dat ik die astrid mesjes ging aanschaffen, alleen jammer dat die mesjes echt niet bijzonder goed zijn :sweat_smile:

10 likes

Ik ben wel echt succesvol geinfluenced en ik zweer nu echt bij Estrid :smiling_face_with_tear: was ook de eerste keer dat ik iets kocht nav een influencer want meestal word ik juist een beetje recalcitrant van de spon altijd :joy:

9 likes

Huh maar wat had je dan verwacht?

57 likes

Omg nu gaat er weer een kamp komen met “dit zijn de beste mesjes ever” yada yada

14 likes

Ja en het debiele is dat ik ze zelf heb 🥹 en ja het zijn fijne scheermesjes maar iemand hier kwam laatst zeggen dat ze haar leven hadden verbeterd, mmkay

6 likes

Ik dacht met de nieuwe posts dat het over de stories van bonnie ging
Die ongeveer 20 stories heeft over dat het slecht met haar gaat (wat oprecht kut voor haar is) incl reclamebreak voor een emma matras :cry:

9 likes

Ja en de hele tijd (meer hierover in mijn boek)

12 likes

Ik kan haar shit dan echt niet meer serieus nemen. Als je dat dan een paar uur later doet prima maar het is nu letterlijk een reclame break :smiling_face_with_tear:

12 likes

Ben wel jaloers dat ze nu weer op vakantie is :sob:

6 likes

Ik heb ze ook gekocht nadat ik hier in dit topic zwaar geinfluenced ben. Maar ik vond ze helemaal niet fijn. Het handvat vond ik te zwaar, de mesjes waren snel bot, die strip werd snel stroef en het werd veel minder glad dan met m’n venus mesjes.

4 likes

Oh ik dacht ‘he’ te horen :sweat_smile:

6 likes

Superlieve video! Maar volgens mij hebben ze het wel echt over een jongetje

9 likes

Van anna

3 likes

Shein heeft influencers (volgensmij vooral TikTok) ingehuurd om hun imago op te schonen en het is echt zo gênant om te zien. Ze gaan naar het hoofdkantoor van Shein en die influencers staan echt zo stom verbaasd te doen over dat het allemaal zo netjes is en veel door robots wordt gedaan. En ze beweren dat ze helemaal kritische vragen mochten stellen aan de top van Shein en dat het allemaal zo erg niet is.

Echt zo ongemakkelijk om te kijken want de kleding wordt natuurlijk helemaal niet geproduceerd daar. Echt bizar dat je je laat inhuren daarvoor. (Het komt heel veel voorbij op m’n fyp op TikTok, maar als je zoekt op sheinontheroad vind je het ook)

15 likes

Ik zag @neoliberalhell op instagram hier al over posten ja… Eén van die influencers bracht het ook nog alsof het racistisch is om kritisch op Shein te zijn :smiling_face_with_tear: ‘Wij denken dat wij in het Westen alles beter weten en dat Shein automatisch slecht is alleen omdat het made in China is!’. Echt de ultieme neokapitalistische Uno Reverse card :skull:

25 likes

Ja een soort rip-off van Liesbeth Raskers Kroegpraat-gezicht, maar dan een beetje ongepast?

6 likes

Iemand die nieuwe vlog van Bram al gezien? Dagje met Bonnie.
Dit is inmiddels irritainment voor me geworden, een soort sport hoevaak ze zeuren, maar dat bleek niet heel moeilijk.
Wat een INTENS irritant stel die twee, holy shit. De ventilator was iets te koud, het drankje smaakte naar aanmaak limonade, het was toch wel erg druk op het terras, de porties waren wat klein bij de Griek, Bonnie’s ijskoffie was wel wat waterig. Ik wil gillen maar ook doorkijken.

12 likes

Had de vlog al gezien maar het was mij niet opgevallen. Ik kijk eerlijk gezegd liever naar zoiets dan YouTubers die altijd doen of alles helemaal geweldig is in hun wereld. Kijk mij het perfecte leven hebben, alles positief bekijken, daar ga ik pas slecht op.

14 likes

Moet er niet aan denken.

42 likes

Even geen scheermesjes of Armed Angels. Maar als je mensen uit een bepaalde niche volgt, namelijk vrouwen die meer van de cottagecore zijn / zo zouden kunnen figureren in een een fantasyfilm, dan word je doodgegooid met het merk Fable. Best leuke tassen en sieraden maar ze zijn allemaal van plastic en niet bepaald duurzaam, terwijl de mensen die er reclame voor maken normaliter eerder van tweedehands/duurzaam/small business zijn.

.
https://www.instagram.com/p/Ct9gpzcNcV5/

https://www.instagram.com/p/CqiigkyA-GR/

Vaak doen dit soort Influencers wel meer moeite om iets aan de man te brengen en daarom vind ik het leuker om dit soort vrouwen te volgen. :slight_smile:

19 likes