oke niet Brams nieuwe video bekijken tijdens de lunch
wat er zo walgelijk is; fucking gore beschrijving van een uitgekotste dooie muis van zn kat
In de vlog van vandaag bedankt hij ook voor alle reacties. Die reacties komen officieel pas binnen sinds zondagochtend omdat hij toen vertelde dat het uit is met Jelle. Alleen deze vlog is opgenomen op 6 juni Dus ik snap je verwarring wel hoor, het is ook gewoon een beetje gek.
Ik ben het wel met je eens hoor, het kwam heel vreemd over dat hij zegt âbedankt voor alle lieve reactiesâ, terwijl hij die nog niet eens had gekregen op het moment dat hij dat zei.
haha ja hij zegt niet alleen bedankt maar ook ââhet heeft me heel veel gedaan, het heeft me heel erg geholpenââ en dat er ook mindere reacties waren die hij irritant vond. dat zijn wel veel voorspellende gaven bram
Hahahaha wtf wat een weirdo
Dit vond ik zo raar. Dit kon hij niet weten en ik lees ze eigenlijk ook niet onder die rare video van gisteren.
Ik weet niet wie Bram in enzo, maar snap deze verwarring niet want hij kan toch ook een recent shot hebben verwerkt in de edit van deze vlog?
Misschien kun je dan beter de vlog kijken voor je deze opmerking maakt. Natuurlijk snappen wij dat dat ook kan, en misschien is het zo, maar hij pretendeert in ieder geval dat de intro op de dag zelf is opgenomen.
Ok het was gewoon een vraag hoor.
Ik denk dat dit indd is wat @oliverqueen bedoeld maar dan in 1 zin samengevat haha. Dat zou echt mega raar zijn. Hopelijk is het meer zo gegaan als @anon55062966 aangeeft, is dat er later nog even aangeplakt ofzo.
Ik heb Pieter Valley net ontdekt op Instagram en vind het altijd zoân feestje, het ontdekken van zulke accounts Ik ga stuk. Daar gaat mân nachtrust weer.
Haha ja hij is echt grappig en getalenteerd hoe hij dat zo acteert allemaal.
Ik vind hem iets ongemakkelijks hebben (niet als negatief iets) en daarom vind ik het vaak extra grappig.
Dat ongemakkelijke is ook juist de act toch
Oh daar erger ik me juist aan, net als Bram Krikke, ook zo geacteerd ongemakkelijk.
ânooit een schandaal.â ik vind het hele concept al schandalig.
Ik denk dat ai ook zo overschat wordt (misschien tegelijkertijd onderschat? we zullen het meemaken)
zeker in deze context. Heel interessant allemaal maar Kwebbelkop is miljonair. Die heeft misschien het vermogen om een ai proefballon op te laten en er wellicht ook een melkkoe van te maken, maar dat zegt niks over wat de rest gaat kunnen op korte termijn.
Hahah lol, ik vind het wel een slimme zet van hem, maar voornamelijk omdat hij de eerste is. Hij zal er hoogstwaarschijnlijk daardoor een klap geld mee verdienen en het is meteen een goed excuus om daadwerkelijk er lekker mee te kappen. Ik kom hem trouwens wel eens tegen in de Albert Heijn zo lekker normaal gebleven
Kunnen we dan niet met ai zelf een veenmolinfluencer op de wereld zetten en daar mee $$$$$$.
Er was pas toch een influencer met een AI model dat fout was gegaan? Ze had geen rekening gehouden met bepaalde wendingen.
Ik kan het niet meer terugvinden.