Het influencertopic #22

Ik zit op het terras en zie nick van Bonnie. Ben alleen met een vriendin die ze niet kent en dacht oke, leuk die man van een influencer haha

2 likes

Oke Enzo kijkers, help me even. Myron heeft Enzo toch ooit een John Deere grasmaaier cadeau gedaan? In de vlog van vandaag gaan ze namelijk een grasmaaier halen en daar snap ik echt de ballen van. Wat was die John Deere dan? Gewoon een wagentje om op rond te rijden?

5 likes

Gaan ze ook een kleinere grasmaaier kopen of nog een zitmaaier? Want wij heb ook beide, sommige delen zijn niet te doen met een zitmaaier.

3 likes

Haha ze mogen het gras nog niet maaien met de John Deere, die achterin de tuin staat, omdat het gras nog beter moet wortelen etc

4 likes

Mien merk.

72 likes

Poah

6 likes

Hey, kiek!! :smiley: :point_right:t2:

7 likes

Elise die de ā€˜uitdaging’ krijgt met 5 ingrediĆ«nten een gerecht te maken…nou nou zou het lukken…?
De ā€˜ingredienten’:

• een afbakstokbrood
  • plakjes jonge kaas
  • vegetarische burgers
  • tomaten
  • knoflooksaus

Wow ik ben zo benieuwd wat ze gaat maken!!!#!!#!!!
(Alles spon ofc)

45 likes

En dan ook nog even de bbq promotoren die ze heeft gekregen want daar gaat ze die burgers op bakken :see_no_evil: vraag me af of ze zelf nog weleens iets nieuws kopen. Het lijkt de laatste tijd echt alsof alles #spon en #gekregen is

7 likes

Nou alleen maar chill tochšŸ˜‚ als ik alles wat ik wil gesponsord zou krijgen zou ik per direct tekenen.

4 likes

En mn dagen vullen met levend reclamebord zijn? Ik betaal liever voor mn hamburger/droogmolen/appelmoes :smile:

10 likes

Ho ly shit

22 likes

Samenvatting?

13 likes

Hij moet naar de rechtbank door zijn video.

164 likes

Ja dat snap ik ook wel, bedoelde details :rofl:

13 likes

Tsja, is niet heel verrassend toch? Hoewel zijn onvrede toen heel begrijpelijk was, waren zijn acties/filmpjes ook niet helemaal zuivere koffie. Als mensen voor eigen rechter spelen wordt de samenleving er ook niet echt beter op.

Aantal van de aantijgingen zijn wel een beetje krom en/of vergezocht (die van discriminatie is bijvoorbeeld inderdaad wel erg hypocriet)

4 likes

Oh oh oh Jill toch… echt plaatsvervangende schaamte.

18 likes

Oh oh oh Jill toch? :rofl: Oke oma

22 likes

Ja kan echt niet!

5 likes

Echt plaatsvervangende schaamte dat op die andere versie een mopshondje staat. Waarom kopen mensen nog steeds zieke rashonden?

9 likes