Waarom wil je dat weten?
Ze had ooit een tiktok met: als je van je man mag zoenen met een knappe vrouw ofzo. Maar ze had niet gepost dat ze niet mag zoenen met een man
Dat is heel vaak zo bij zoân constructie en voelt zo scheef. Alsof zoenen met een vrouw minder een âbedreigingâ is voor de relatie dan zoenen met een man.
Vind dit echt bifobie, maar je hoort het vaker helaas (ik heb zelf ook een ex die dit tegen me zei gadveradmme) (kan overigens niet terugvinden of dit inderdaad de situatie is bij Bonnie voor dit een halve kaassoufle wordt)
Dode cavia, halve kaassoufle, ik hou echt van het forumjargon
Wouter van Elise heeft geschreven dat hij is gestart met zingen en ik zie alleen maar goede reacties, maar het is toch vals?
Nick is bifobisch omdat ik denk dat het wel zo zal zijn. Lekker bezig weer. Volgens mij boeit het hun beide geen reet.
Ik wou dat ik 10% van het ongepaste zelfvertrouwen had van deze jongen. Heerlijk
Ik denk dit ook hoor
En dat ze precies daarom ook al aankondigde dat ze er verder geen vragen over ging beantwoorden
Op het songfestival zingt ook 90% vals dus het zou niet eens misstaan
Ik moet soms zo lachen om van die beginnende influencers met 30 volgers. Hele verhalen op de stories voor je vrienden en de buurvrouw. Love it
Dat is precies wel wat er gaande was. WIl jij constant een probleem met mij zoeken ofzo? Grow the fuck up, bully.
Gestart met zingen? Waar zegt hij dat? Hij zingt ergens thuis met een vriend gewoon toch.
En hij zegt toch ook niet dat hij de hitlijsten gaat bestormen
Nu heeft de hond van Roomyb weer een aandoening aan zijn ooglid. Eerst die doorgezaagde poten, nu dit weer⊠anti reclame voor die honden lijkt me (en maar goed ook)
Fijne dag Evert!
Je vergeet 1 uitroepteken!!
Doet me echt denken aan mân meest recente exdate die echt denkt dat hij de nieuwe Monica Geuze is en lekker instavlogjes maakt. Engels inmiddels omdat hij er na een reis wat volgers bij had gesprokkeld die geen Nederlans verstaan
Die Titia hogendoorn op insta gaat dr eitjes laten invriezen⊠ze doet er best luchtig over dus ben benieuwd. Ze gaat t proces ook filmen (Bonnie was ook te zien in het filmpje). Hoop niet dat het te verheerlijkt wordt aangezien het geen garantie is op eeen vervulde kinderwensâŠ
Nouja of ze het nou zal verheerlijken of niet het is best duur dus voor veel mensen toch onbereikbaar. Ik snap zelf niet waarom je dit vrijwillig zou doen, mits er een medische reden voor is. Het is toch een hele ingreep nu om de eitjes te oogsten en ook als je het uiteindelijk gaat gebruiken om zwanger te worden. Waarom zou je jezelf dat aandoen als het niet nodig is?
Ze heeft daar 3 videoâs over gemaakt