Maar deze foto slaat toch ook nergens op? Het is een rommelige lelijke goedkoop ogende foto. Ik vind haar er overigens wel mooi op staan en dat ze halfnaakt is doet me ook niks. Ik vind het kerstboompje en de meuk in dat kistje een grotere crime
Ik dacht dat het over de terugkeer van candy yumyum ging.
Die attributen zijn echt vreselijk en al die kleuren clashen
Van een influencer zou je wel betere fotografieskills verwachten, maar zijzelf ziet er wel goed uit imo (ken haar verder niet)
Echt letterlijk ĂĄlle kleuren. Dat is gewoon knap
Is het thema kerst omdat we nu op zes maanden van kerst zijn? Heeft ze met paint de achtergrond zwart gekleurd.
Vind ik ook, juist grappig en ze staat er mooi op. En ik vind haar tatoeage op haar schouder / hals ook nog altijd heel mooi en origineel.
Tof toch? Dit is gewoon Jill, die heeft gewoon schijt aan alles en maakt liever een foute âik ben 30 gewordenâ foto dan een insta perfecte foto voor de zoveelste bloemen muur georganiseerd door Hella.
Hahha mijn irritainment over Sanny gaat weer verder hoor. Weet dat je overvloed aantrekt als: je geld op straat vindt (focus je op geld&het vindt jou!!) & je geld terug kriigt van de belastingdienst.
???
Het is ten minste geen Snuggs reclame.
In welke box vul je dat gemanifesteerde geld in?
Het is wel weer alsof iedereen een por heeft gekregen van Es.trid om die mesjes weer te promoten. Insta stond weer vol met spon van die dingen.
Haha ik zie ze idd ook heel veel weer. Moet er ook telkens aan denken dat het dezelfde mesjes zijn als die van Etos.
Ik vind het ook heel irritant dat het achtergrondje van die standaard estrid foto een zwembad is, of in ieder geval zwembad water. Dan denk je dat die influencer dat zelf bij elkaar heeft gefotografeerd of gefotoshopt maar t is gewoon default achtergrond echt brr nee deze minimale moeite die ze erin stoppen
Maar ook dan: âE$trid Scheermesje - De leukste scheermesjesâ.
Scheermesjes moeten niet leuk zijn, maar vooral goed hun werk doen en lang meegaan.
Sommige producten moeten vooral functioneel en kwalitatief hoogwaardig zijn, net zoals vuilniszakken die niet direct moeten scheuren zodra je er iets in stopt. De kleur of de vormgeving moet niks uitmaken.
Haha ja en iedereen vermeld er ineens bij dat zo ooit wel eens hebben gelaserd maar nu niet meer hoor 1!!!1! Dus ze zijn oprecht enthousiast.
Ik vind het wel bijzonder dat alle influencers echt altijd precies hetzelfde promoten met die mesjes, zonder enige afwijking, maar het merk schijnbaar ook andere producten aanbiedt zoals wax en een mesje om je perzik mee te scheren ze gebruiken een perzik op insta als voorbeeld
Die mesjes zijn het abonnement en dat levert natuurlijk meer op dan iemand die 1x een wax koopt
En soms zijn er ook strenge richtlijnen waaraan je âcampagneâ moet voldoen waardoor ook tig mensen hetzelfde tonen aan hun volgers.