Het influencertopic #22

Ja dat begrijp ik maar het biedt een soort schijnzekerheid want wat @Nimbus2000 zegt: het biedt geen garanties. Sterker nog: als je dat hebt gedaan dan begin je misschien pas later met proberen omdat je denkt geen haast te hebben omdat je die eitjes nog achter de hand hebt. En als het dan niet lukt dan blijf je met lege handen achter, wat misschien niet was gebeurd als je iets eerder was begonnen

3 likes

Er is sowieso geen garantie om zwanger te raken maar okay

36 likes

Yo we hebben het over een volwassen vrouw die geĆÆnformeerd haar eigen keuzes maakt he. Waarom wordt er vanuit gegaan dat ze het verheerlijkt of dat het niet nodig is. Patriciaat wtf.

65 likes

Ja inderdaad. Ik ken best wat vrouwen die dit doen, zo vreemd is dit toch niet?

5 likes

Ja och en de hele tijd naar elkaar vragen als ze gefilmd worden! Zo lief! En echt, petje af, heel knap gedaan van die heren

12 likes

Ja hij (Rob) perste er zelfs nog een halve sprint uit toen ie ging kijken of z’n broer er aan kwam nadat ie gefinisht was. Echt knap! Moest zelf ook een traantje wegpinken toen Rob moest huilen haha zo invested

8 likes

Dit kwam ik tegen in een nieuwsbrief die ik nooit lees maar nu eens uit verveling deed (of ja lezen…) maar deze mensen zijn echt de personificatie voor het beige interieur? :rofl: Had dat blonde haar van Jorg ook ff gemist :sweat_smile:

9 likes

En waarom ā€˜freedom’? Isvrijheid niet goed of interessant genoeg? :sob: Being beige was een beter thema geweest ja.

2 likes

Sowieso ā€œManifestatie Magazineā€ :face_vomiting:

12 likes

Maar je wilt toch wel vragen stellen aan een man over zijn leven en de :poop: -d van manifesteren daarin??

6 likes

Wist niet dat manifesteren nog erger kon, en toen werd MANifesteren de wereld in geslingerd.

13 likes

Ik vind Sanny echt nog steeds zo een Libelle/Campinglife gezicht hebben :sweat_smile:

32 likes

Dat heeft ze ook gepresenteerd toch?

7 likes

Dit ziet er echt uit als iets van De Speld. Lekker geschreven tekst ook, erg veel vertrouwen in kwaliteit van dit magazine nu

8 likes

Kan hij geen betere kapper manifesteren?

7 likes

Ten eerste het is Alberto, ten tweede manifesteren is voor verknipte personen.

45 likes

Van al dat manifesteren ga je wel met je ene oog knijpen zo te zien :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Doen ze hier allebei dezelfde foto na? Is dit afgesproken? :thinking:

98 likes

Doe me denken de Boohoo blogger trip van jaren terug. Dat ze naar het kantoor in Manchester gingen en iedereen onder de indruk was van het feit dat het Boohoo binnen zes weken een kledingstuk kon ontwerpen, maken en fotograferen?

En dat ze aan bloggers vertelden dat een deel van de kleding daar werd gemaakt?

Dacht dat we met Boohoo het ergste hebben gehad, maar daar dachten Shein en Temu anders over :frowning:

6 likes

Oei, ik denk niet dat dit afgesproken is hahaha. Zelfs de accessoire (ijsje/cocktail) zit in dezelfde kleurstelling haha

11 likes