Het influencertopic #22

Dat is waarschijnlijk de briefing die de van Estrid krijgen.

3 likes

Ja snap ik wel hoor!
@Alicent de onderbroek + trui van Snuggs afgelopen winter.

5 likes

Ook echt dat promoten van de nieuwe kleur. Zou het iemand wat uitmaken wat voor kleur je scheermesje heeft🙈 Dat je twijfelt maar denkt oh die mesjes zijn zo mooi blauw, die moet ik echt hebben!

6 likes

hup gewoon naar de etos

14 likes

Dupes volgens mij

5 likes
10 likes

Dit heeft een tijdje geleden voorkomen dat ik die astrid mesjes ging aanschaffen, alleen jammer dat die mesjes echt niet bijzonder goed zijn :sweat_smile:

10 likes

Ik ben wel echt succesvol geinfluenced en ik zweer nu echt bij Estrid :smiling_face_with_tear: was ook de eerste keer dat ik iets kocht nav een influencer want meestal word ik juist een beetje recalcitrant van de spon altijd :joy:

9 likes

Ik ben toen ook gezwicht voor die scheermesjes maar mijn benen zijn na 2 dagen weer net zo kortharig als ik met een ander mesje scheer dus het is sowieso bullshit :kissing_closed_eyes: en iedereen heeft weer een ander kleurtje om te promoten.

5 likes

Huh maar wat had je dan verwacht?

57 likes

Omg nu gaat er weer een kamp komen met “dit zijn de beste mesjes ever” yada yada

14 likes

Ja en het debiele is dat ik ze zelf heb 🥹 en ja het zijn fijne scheermesjes maar iemand hier kwam laatst zeggen dat ze haar leven hadden verbeterd, mmkay

6 likes

Ik dacht met de nieuwe posts dat het over de stories van bonnie ging
Die ongeveer 20 stories heeft over dat het slecht met haar gaat (wat oprecht kut voor haar is) incl reclamebreak voor een emma matras :cry:

9 likes

Ja en de hele tijd (meer hierover in mijn boek)

12 likes

Ik kan haar shit dan echt niet meer serieus nemen. Als je dat dan een paar uur later doet prima maar het is nu letterlijk een reclame break :smiling_face_with_tear:

12 likes

Ben wel jaloers dat ze nu weer op vakantie is :sob:

6 likes

Nooit meer hoeven te ontharen toch! :crazy_face: Nee ik verwachtte niks anders dan een ander mesje. Maar ik reageer meer op het feit dat ze nu allemaal claimen dat ze eerst altijd moesten ontharen.

4 likes

Ik heb ze ook gekocht nadat ik hier in dit topic zwaar geinfluenced ben. Maar ik vond ze helemaal niet fijn. Het handvat vond ik te zwaar, de mesjes waren snel bot, die strip werd snel stroef en het werd veel minder glad dan met m’n venus mesjes.

4 likes

Oh ik dacht ‘he’ te horen :sweat_smile:

6 likes

Superlieve video! Maar volgens mij hebben ze het wel echt over een jongetje

9 likes