Same mn buik is zo lekker zacht.
Dat huis en uitzicht van Claire, wat fantastisch. Crying in ambtenarensalaris hier hoor
Wij ambtenaren hebben het anders helemaal niet slecht in vergelijking met veel andere beroepsgroepen😄.
Die onderste foto is gewoon beangstigend ik ben haar (gelukkig) nog niet tegengekomen maar durf te wedden dat ik haar vanavond nog tegen kom
Beugel en afgevallen.
BEGIN!!!
Hahahaha die Willem komt ook zo in beeld met zijn smekbek en schud ook nee van ‘film mij maar niet’
Maargoed laat ze lekker, ze filmen iedereen van de achterkant
Ik denk dat het vooral de wenkbrauwen zijn die haar heel anders doen lijken op deze foto…
Hahaha stuk om smekbek
Volgens mij schudt hij nee omdat zij dat waterflesje niet aanpakt
Vind die bekkies best meevallen overigens
Hij schud gewoon nee omdat ze het flesje niet aanneemt. Vind het overigens reuze meevallen de stories. Op een gemiddeld festival heb ik erger gezien
dansen terwijl je weet dat iemand je filmt, en dan geen enkele gene of cringe voelen.
Jullie zijn zulke sufkutten. “Omg mensen gebruiken drugs op een festival en filmen dat ze plezier hebben.”
Ja is 10x interressanter dan de zoveelste foto van je saaie kind met je saaie man in je saaie tuin met je saaie borrelplank met goedkope meuk.
Haahah
Nou maar echt, waar maak je je druk om. Zolang je niet kaakschaatsend forever op het internet staat lijkt me er niks aan de hand.
Want jij bent 65 of?
Naja ‘in mijn tijd’ werden er elke zondag gewoon hele albums op Facebook geknald, en kreeg je een hartaanval omdat je weer in 20 foto’s was getagged 🫣
Ik geef evenveel geen fuck om dd kinderfoto’s als de festival keta-trip.
Vooral de zin: “16 uur gedanst. Ik heb zoveel meegemaakt, dat maakt een mens in een jaar niet mee.” hilarisch . Dan maak je echt weinig mee in je leven.
Nou in de eerste jaren van mijn studie maakten we op feestjes nog foto’s met analoge camera’s (digitaal bestond wel maar als je er eentje had dan durfde je niet mee te nemen met het risico dat er bier overheen ging). En bij sommige thema feestjes ben ik blij dat ik de negatieven bezit van de gemaakte foto’s
Ik heb dus ook van die briefjes met 'nabestellingen.
Anna: 12, 23, 45
Kim: 12, 16
Etc