En jij op het toilet.
Nee daar neem ik extra pauzes.
Haha deze mensen joh. Ze kunnen met zân tweeĂ«n iedereen echt alles wijs maken. Zo creepy
Sanny zit nu gniffelend achter haar schermpje âhihi nee hoor het is Jorgâ
âGeld is engâ ja echt veel mensen hebben last van deze gedachte. Niemand zou gratis geld willen. Brr eng. Wat de fak is er aan de hand in deze wereld
Ik vind het vooral eng hoe snel het altijd weer van mijn rekening verdwijnt
Mijn money mindset is helemaal on point zo te lezen. En nu? Gewoon wachten tot het met bakken tegelijk binnenstroomt?
Waarom wil je dat weten?
Ze had ooit een tiktok met: als je van je man mag zoenen met een knappe vrouw ofzo. Maar ze had niet gepost dat ze niet mag zoenen met een man
Dat is heel vaak zo bij zoân constructie en voelt zo scheef. Alsof zoenen met een vrouw minder een âbedreigingâ is voor de relatie dan zoenen met een man.
Vind dit echt bifobie, maar je hoort het vaker helaas (ik heb zelf ook een ex die dit tegen me zei gadveradmme) (kan overigens niet terugvinden of dit inderdaad de situatie is bij Bonnie voor dit een halve kaassoufle wordt)
Dode cavia, halve kaassoufle, ik hou echt van het forumjargon
Wouter van Elise heeft geschreven dat hij is gestart met zingen en ik zie alleen maar goede reacties, maar het is toch vals?
Nick is bifobisch omdat ik denk dat het wel zo zal zijn. Lekker bezig weer. Volgens mij boeit het hun beide geen reet.
Ik wou dat ik 10% van het ongepaste zelfvertrouwen had van deze jongen. Heerlijk
Het begin is wel even vals ja, maar daarna herpakken ze zich wel weer. En het is vooral vals omdat ze tweestemmig zingen en dat niet goed gaat (is ook best moeilijk). Maar eigenlijk vind ik het wel leuk dat ie dan zoiets ook plaatst. We moeten echt af van het idee dat alles direct perfect is. (Bijna) niemand kan instant zonder oefenen en trainen fantastisch zingen (of een ander instrument bespelen).
Ik denk dit ook hoor
En dat ze precies daarom ook al aankondigde dat ze er verder geen vragen over ging beantwoorden
Op het songfestival zingt ook 90% vals dus het zou niet eens misstaan