Het influencertopic #22

Ik vraag mij nu al een paar minuten af vanaf wanneer de telefoons met camera’s kwamen… voor mijn gevoel ook al rond 2010

2 likes

Ik had er een in 2003, maar die kwaliteit was zo kut dat je makkelijk kon ontkennen dat jij het was op de foto.

26 likes

Ik vond die era dat we wazige fotos maakte op feestjes en elke foto onbewerkt zo op fb poste toch genanter.

8 likes

Ik had in 2005 voor het eerst een telefoon met camera. Daarmee kon ik ook zeer beperkt op internet.

6 likes

Op partyflock is alles tot in den treure nog terug te vinden :nerd_face:

19 likes

In mijn herinnering werden mensen vroeger vooral niet ‘anoniem’ online te kakken gezet op internet. Dus voor een gare feestfoto op Facebook was je zelf verantwoordelijk (of je vrienden, of van die feestfotografen). Maar misschien is mijn herinnering iets rooskleuriger dan de werkelijkheid.

Ik scrolde net weer langs een filmpje waarop een dansende wat oudere/dikke man op een festival te kakken wordt gezet en ik vind dat dus echt walgelijk.

12 likes

In mijn dorp waren een paar vrienden die met carnaval verkleed gingen als cameraploeg, ‘rtl zever’ noemden ze zichzelf. Zij filmden elke dag en zetten dan de ochtend daarna een filmpje op Facebook met een soort interviews afgewisseld met ‘sfeer beelden’ waar dus alleen maar dronken/kotsende/tongzoenende mensen op te zien waren. Elke carnavalsdag als je wakker werd hopen dat je ze niet getroffen had en angstvallig door dat filmpje scrollen. Ergste was als je wakker werd omdat mensen je getagd hadden in de reacties of vriendinnen je gesmst hadden.

En idd die foto’s hahaha, zo half scheel kijkend met natte vlekken op je shirt. Of ingezoomd op mensen die stonden te tongen ergens. Vreselijk :smiling_face_with_tear:

18 likes

Volgt iemand Alexandra Olesen? Zo heerlijk wat die altijd maken / eten.
Wel een bijzondere constructie, 2 zusjes, moeder en oma wonen samen.
Of is dit gebruikelijk in Korea, bijvoorbeeld omdat de mannen elders werken ofzo?

1 like

Ik krijg haar nu op mijn youtube shorts… Heb gelijk aangemerkt als kanaal niet aanbevelen :joy:
Ik word zo geïrriteerd van haar stem, niet normaal

4 likes

ik kan echt niet tegen mensen die hun ogen zo groot maken. echt een irritatie ik heb al meerdere mensen geblokkeerd op tiktok om die reden

5 likes

Ik ken haar niet dus geen idee, maar algemeen gesproken hebben veel vrouwen in Korea door hoe kut mannen zijn en vermijden actief het huisje boompje beestje gedoe. Dus die samenwoon constructie verbaast mij verder niet.

16 likes

Oh ik heb laatst helemaal vast gezeten aan haar filmpjes, vond het zo intens zen. En ik had nog niet zo stil gestaan bij die samenleef constructie, maar het lijkt me eigenlijk best chill? Het straalt echt heel veel rust uit in de video’s vind ik. Gewoon lekker samen met moeders en oma.

3 likes

Maike Beunk die voor haar trouwerij mee doet met een winactie van Guus Meeuwis vind ik echt een beetje cringe. (1) omdat: wie wil fucking Guus Meeuwis nu op zijn/haar bruiloft en (2) ja ik weet niet, ik stoor me er gewoon aan dat ze dan zo’n filmpje maakt van haar vriend en guus daarin tagged. Vind het gewoon een beetje cringe allemaal.

9 likes

Maaar dat laatste is zeg maar de bedoeling van de winactie? Of zelf zingen maarja…

Maargoed het is dat hij al optredens heeft op mijn trouwdatum, anders had ik ook meegedaan. Lijkt me wel gezellig zo’n mini optreden van hem op je bruiloft.

6 likes

En ze is rond de 30 ofzo en dan is dit al haar 6e hond? Hoe dan

8 likes

Omdat die beesten wss maar een paar jaar leven .

30 likes

Ik snap dit ééécht niet, kíjk gewoon naar je hond, dan zie je toch dat die erop gefokt is om pijn te lijden? :rage::sob:

22 likes

Ik zou hem direct terug op de trein zetten naar huis met z’n krengedeng.

5 likes

Ik vind het echt zielig voor jaimie li, dat haar bestelling van MM is gestolen of kwijt is maar die termen als bandieten, en schurken die ze gebruikt in haar post, daar kan ik kostelijk om lachen. Alsof ze een wildwestfilm beschrijft

10 likes

Er is ook een heel forum aan haar gewijd, mag toch niet hopen dat ze ons bedoelt hè?

3 likes