Het influencertopic #22

Een heel forum nog wel, zozo

7 likes

Wat is MM?

6 likes

mediamarkt

4 likes

Zei ze dat in dje story? Ze heeft die alweer verwijderd haha.

3 likes

Kan me niet voorstellen dat het over dit forum gaat? Het gaat hier zo sporadisch over haar. Maar het zal wel deze zijn.

29 likes

Ongeluk gefaked? Haha dat heeft niemand ooit gezegd alleen dat ze het zo dramatisch bracht met elke dag een update van haar blauwe plekken oid. Maar ook deze overdrijving past perfect bij het beeld dat ik van haar heb

21 likes

Ze kennen nooit het verschil tussen “een heel forum” en “een heel topic”.

Maar dan alsnog is Mas de enige die ooit een heel topic aan zich gewijd heeft gekregen.

Bewijst toch maar dat Mas de grootste is, dat topic heeft ook best veel mensen toen naar Ellegirl getrokken.

71 likes

Ik heb haast het idee dat sommige influencers die aandacht proberen te krijgen als ze het forum ergens benoemen. Het zijn altijd de mensen die door 2 a 3 mensen hier benoemt worden die er een heel drama van maken.

4 likes

:sparkles:main character :sparkles:

17 likes

Ze bedoelt duidelijk dit topic, en die 3 keer dat er eens wat terecht kritische berichten over haar waren dramatiseert ze precies zoals ze dat bij alles doet.

12 likes

Heeft Cynth alweer een nieuwe dagboekmail over haar alcoholvrije leven gestuurd trouwens? Al een tijdje niet meer voorbij zien komen

4 likes

Raad de influencer:

Schermafbeelding 2023-07-03 om 17.37.32

20 likes

afbeelding

65 likes

Bram

9 likes

Love it dat jij gewoon aan dit raadspel meedoet

23 likes

Zijn we er snel vanaf.

6 likes

Aw dit is mijn favo hondenras :heart_eyes:

6 likes

Na hele lange stilte heeft Zoe Sugg eindelijk weer een video geĂŒpload, ze verwachten een tweede kindje!

19 likes

Typisch dat dat dan het moment is dat je denkt: Nu ga ik een video uploaden.
Influencers en baby’s.

28 likes

Zij is zo tering saai

De eerste 4 minuut 30 is verplichte kijkkost voor iedereen die Zoella ook stom vind.

10 likes