Het influencertopic #22

Ik moet soms zo lachen om van die beginnende influencers met 30 volgers. Hele verhalen op de stories voor je vrienden en de buurvrouw. Love it

31 likes

Dat is precies wel wat er gaande was. WIl jij constant een probleem met mij zoeken ofzo? Grow the fuck up, bully.

3 likes

Gestart met zingen? Waar zegt hij dat? Hij zingt ergens thuis met een vriend gewoon toch.

En hij zegt toch ook niet dat hij de hitlijsten gaat bestormen

4 likes

Nu heeft de hond van Roomyb weer een aandoening aan zijn ooglid. Eerst die doorgezaagde poten, nu dit weer… anti reclame voor die honden lijkt me (en maar goed ook)

8 likes

Fijne dag Evert!

13 likes

Je vergeet 1 uitroepteken!!

4 likes

Doet me echt denken aan m’n meest recente exdate die echt denkt dat hij de nieuwe Monica Geuze is en lekker instavlogjes maakt. Engels inmiddels omdat hij er na een reis wat volgers bij had gesprokkeld die geen Nederlans verstaan

7 likes

Die Titia hogendoorn op insta gaat dr eitjes laten invriezen… ze doet er best luchtig over dus ben benieuwd. Ze gaat t proces ook filmen (Bonnie was ook te zien in het filmpje). Hoop niet dat het te verheerlijkt wordt aangezien het geen garantie is op eeen vervulde kinderwens…

2 likes

Nouja of ze het nou zal verheerlijken of niet het is best duur dus voor veel mensen toch onbereikbaar. Ik snap zelf niet waarom je dit vrijwillig zou doen, mits er een medische reden voor is. Het is toch een hele ingreep nu om de eitjes te oogsten en ook als je het uiteindelijk gaat gebruiken om zwanger te worden. Waarom zou je jezelf dat aandoen als het niet nodig is?

6 likes

Ze heeft daar 3 video’s over gemaakt

2 likes

Ja dat begrijp ik maar het biedt een soort schijnzekerheid want wat @Nimbus2000 zegt: het biedt geen garanties. Sterker nog: als je dat hebt gedaan dan begin je misschien pas later met proberen omdat je denkt geen haast te hebben omdat je die eitjes nog achter de hand hebt. En als het dan niet lukt dan blijf je met lege handen achter, wat misschien niet was gebeurd als je iets eerder was begonnen

3 likes

Er is sowieso geen garantie om zwanger te raken maar okay

36 likes

Yo we hebben het over een volwassen vrouw die geĆÆnformeerd haar eigen keuzes maakt he. Waarom wordt er vanuit gegaan dat ze het verheerlijkt of dat het niet nodig is. Patriciaat wtf.

65 likes

Ja inderdaad. Ik ken best wat vrouwen die dit doen, zo vreemd is dit toch niet?

5 likes

Ja och en de hele tijd naar elkaar vragen als ze gefilmd worden! Zo lief! En echt, petje af, heel knap gedaan van die heren

12 likes

Ja hij (Rob) perste er zelfs nog een halve sprint uit toen ie ging kijken of z’n broer er aan kwam nadat ie gefinisht was. Echt knap! Moest zelf ook een traantje wegpinken toen Rob moest huilen haha zo invested

8 likes

Dit kwam ik tegen in een nieuwsbrief die ik nooit lees maar nu eens uit verveling deed (of ja lezen…) maar deze mensen zijn echt de personificatie voor het beige interieur? :rofl: Had dat blonde haar van Jorg ook ff gemist :sweat_smile:

9 likes

En waarom ā€˜freedom’? Isvrijheid niet goed of interessant genoeg? :sob: Being beige was een beter thema geweest ja.

2 likes

Sowieso ā€œManifestatie Magazineā€ :face_vomiting:

12 likes

Maar je wilt toch wel vragen stellen aan een man over zijn leven en de :poop: -d van manifesteren daarin??

6 likes