ik dacht ff dat je eerst William tering saai noemde, als er iemand altijd goeie sensatie veroorzaakt, is zij het wel hahaha
Hebben Aimee van der Pijl en haar vriend een pizza catering? Zie ze opeens voorbijkomen in Enzoâs vlog van zijn feest.
Ik heb in de afgelopen 3 uur echt teveel youtubers gezien, wilde wat vlogs terugkijken maar ze zijn allemaal zo eindeloos lang.
Vgm haar vriend met zân broer en zij helpt af en toe
Ik wilde voor de grap âBonnieâ zeggen maar laat maar weer dus
Typisch gevalletje van jezelf belangrijker maken dan je bent.
Haha deze komt hier ieder jaar weer terug, en vind hem per keer leuker heerlijke humor vooral als je zelf even in een zure bui bent.
A lip oil for half a Glenn Close lip
Ja klopt, doet ie met zijn broertjes.
Het allerergste is dat Romy met deze post PRECIES bewijst dat ze structureel overdrijft, want:
- ze mocht echt wensen dat er een heel forum, of zelfs topic aan haar gewijd is
- niemand heeft het dag en nacht over jou
- of over die zielige hond
- niemand heeft ooit gezegd dat je je ongeluk hebt gefaket.
Ps. Als je die gore energie niet om je heen wilt, moet je hier misschien niet meer meelezenđ
Nou, het gaat hier nu al bijna 24 u over die romy⊠ik dacht dat ze niet zo belangrijk was?
Dat het hier 24 u over iemand gaat betekent niet automatisch dat het/iemand belangrijk is. Wij kunnen hier op het forum dagen lang over non-issues dooretteren
Nouja er zijn hier met regelmaat best wel nare dingen over haar gezegd, kan me best voorstellen dat dat kut voelt en alsof het âde hele tijdâ over je gaat. Ook al is het in de praktijk misschien om de paar weken. Maar laatst met haar zwangerschap ging het ook al uitgebreid over haar (inclusief behoorlijk onaardige comments) dus kan me best voorstellen dat dat als heftig voelt.
@wompie met jouw post bewijs je toch ook juist dat er hier behoorlijk naar over haar gesproken wordt? Het venijn druipt er vanafâŠ
Maar die hond is niet zielig, het is gewoon een pechvogeltje
Precies dit!
Ik heb wel eens hier iets gezegd over de vriendin van Alwin en toen kreeg ik allemaal boze reacties met âJe zal het maar lezen over jezelf â maar blijkbaar is deze memo niet meer geldig
ze heeft geen kortsnuit, maar een hond met extreem lange oren, hangogen en veel te korte poten voor het zware lichaam.
Het is een Basset. Hier kun je iets lezen over de gezondheidsperikelen van deze ooit functionele jachthond.
Dit is ook precies het bewijs dat haar hond geen âpechvogelâ is, maar een probleem dat veel speelt in dit ras. Dat zij 5 voorgaande honden heeft gehad zonder gezondheidsproblemen, betekent alleen maar dat zij een geluksvogel is.
Zelfs met gezonde hondenrassen kun je een dier treffen die veel gezondheidsproblemen heeft, met alle pijn en verdriet erbij. Maar zoân ras is wel degelijk vragen om problemen. Net als de kortsnuitige honden, en de oversized honden, etc.
Dat ging wel over iemand die, toentertijd, niet zelf een vlog had, alleen een personage dat langskwam en het ging over mentale problemen. Hier gaat het over iemand die van social media en influencen haar werk heeft gemaakt en bewust volgers heeft aangetrokken en heel bewust zelf haar info deelt. Wel even een verschil.
Jij poste dat ze een hamster mond heeft. Terwijl ze toen nog maar net in de videos kwam. Is wat anders dan " Wat is zij dramatisch over dat die hond haar geen liefde geeft ."
Nee ik vind er niks van verder, maar je spreekt jezelf tegen als je zegt dat ze niet belangrijk is terwijl het hier wel de hele tijd over gaat.
@Soy.peor Alsof het hier nooit over de uiterlijken gaat van influencers Dit hele topic is bijna alleen maar negativiteit over mensen met deze baan toch. En nogmaals, ik vind daar niks van. Maar je moet dan niet zeggen dat het ânooitâ over iemand gaat terwijl het anders is. Of het nou over uiterlijk gaat, over karakter of over iets anders.
Ja en dan worden die mensen erop aangesproken net als jij met jouw domme opmerking.
Ik bedoel je snapt toch wel dat hamster mond niet kan he. En dat dat anders is als " ik vind gelamineerde wenkbrauwen niks."
Make up en outfits enzo zijn een trend maar iemands uiterlijke kenmerk waar iemand niks aan kan doen een hamster mond noemen is gewoon raar. Ik snap ook niet dat je dat nu zo zielig probeerd te verdedigen.