Het influencertopic #22

Wist niet dat manifesteren nog erger kon, en toen werd MANifesteren de wereld in geslingerd.

13 likes

Ik vind Sanny echt nog steeds zo een Libelle/Campinglife gezicht hebben :sweat_smile:

32 likes

Dat heeft ze ook gepresenteerd toch?

7 likes

Dit ziet er echt uit als iets van De Speld. Lekker geschreven tekst ook, erg veel vertrouwen in kwaliteit van dit magazine nu

8 likes

Kan hij geen betere kapper manifesteren?

7 likes

Ten eerste het is Alberto, ten tweede manifesteren is voor verknipte personen.

45 likes

Van al dat manifesteren ga je wel met je ene oog knijpen zo te zien :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Doen ze hier allebei dezelfde foto na? Is dit afgesproken? :thinking:

98 likes

Doe me denken de Boohoo blogger trip van jaren terug. Dat ze naar het kantoor in Manchester gingen en iedereen onder de indruk was van het feit dat het Boohoo binnen zes weken een kledingstuk kon ontwerpen, maken en fotograferen?

En dat ze aan bloggers vertelden dat een deel van de kleding daar werd gemaakt?

Dacht dat we met Boohoo het ergste hebben gehad, maar daar dachten Shein en Temu anders over :frowning:

6 likes

Oei, ik denk niet dat dit afgesproken is hahaha. Zelfs de accessoire (ijsje/cocktail) zit in dezelfde kleurstelling haha

11 likes

Heb echt meteen zin in een raketje.

4 likes

Wilde op YouTube een aantal youtubers ontvolgen. Daar was YouTube het niet helemaal mee eens denk ik want kreeg steeds foutmeldingen :see_no_evil::joy:

7 likes

Hahaha only thing I groomed are my two cats

8 likes

Ik volg dit nu echt al bijna een maand ofzo en het wordt elke keer gekker. Die meid is compleet los van de realiteit, echt een narcist! Geen moment de schuld op haar nemen maar constant jammeren hoe ze het slachtoffer is. Die hele familie is ZIEK. Geobsedeerd door kinderen.

9 likes

Haha ja dat kreeg ik ook! Had ff geen behoefte meer aan Sint die al haar motivational TikTok speeches ging uploaden naar YouTube said no.

5 likes

Ik hoop trouwens dat dit hele Colleen verhaal niet alleen maar een “tea” moment is maar dat de problematiek doordringt.
Het belangrijkste in dit hele verhaal is dat een bekende influencer misbruik maakt van kinderen, en hoeveel zien we dit ook hier in Nederland gebeuren!?
Kalvijn die voor de views even leuk een klein jochie gebruikt, ontelbare “momvloggers” die content maken rondom hun kinderen en de perikelen van die kinderen, Nienke Plas die vlogt over haar kinderen en zogenaamd heel zorgzaam was en niet de gezichten zou laten zien, maar toch zie je ze elke video. Mascha die dat ook doet, “We laten haar niet zien” nee maar je hoort haar wel hele gesprekken voeren terwijl je de camera ietwat van haaf achterhoofd hebt gezet.

Het moet maar eens een keer klaar zijn met al die influencers, op elk platform, die hun kinderen op wat voor manier dan ook laten zien.

36 likes

Ik kan er echt niet tegen dat Bonnie sneakersokken in haar crocs draagt.
Love crocs maar ze verpest het, neem dan wat hogere sokken.
Edit: en ja ik weet dat dat echt iets debiels is om je aan te ergeren maar ik kan gewoon echt niet tegen sneakersokken.

6 likes

Nou ik denk niet dat de sokken perse je crocs verpesten

98 likes

Haha idd, valt weinig meer aan te verpesten

6 likes

tijdens de eitjesoogst en bijbehorende narcose blur toch nog even een momentje pakken om het welbekende menstruatie ondergoed merk aan te prijzen. In wat voor wereld leven we.

9 likes