Als mede lang persoon kan ik me best voorstellen dat je tips wil van andere lange mensen voor je aanklopt bij een bedrijf
Ik denk dat ze wel oprecht tips zoekt eigenlijk. Om misschien vervolgens een van de getipte merken te benaderen voor een samenwerking. Maar denk niet dat dit per se als hengelen naar een samenwerking bedoeld is, al zal het voor haar mooi meegenomen zijn als n.a.v. deze story een van de merken die getipt wordt ook reageert.
Oprechte vraag;
Waarom denken jullie dat dit niet hengelen naar spon is, terwijl vaak soortgelijke berichten van influencers direct als hengelen wordt gezien?
Waarschijnlijk omdat deze influencer op dit moment als wel ok/sympathiek wordt gezien itt die waarbij dit soort vragen wel als hengelen wordt gezien. Kan morgen weer anders zijn hoor, we zijn nogal wispelturig hier
Dit is toch gewoon onderdeel van de reclame die al eerder gepland is?
Lijkt mij ook. Ze komt gewoon -surprise surprise- weer uit bij Joolz, en dan de aer+.
Iemand plaatste laatst dat Aimee zoveel koopt en ik dacht echt damn toen ik de titel van haar nieuwe video zag. 🫠
Want dat is?
Vinted 10+ pakketjes! Unboxing + ik heb styling tips nodig.
Edit:
4/5 filmpjes in een maand die over shoppen gaan.
Ik wens mij hiervan te distantiëren.
Ik zit dit toevallig nu te kijken maar alles wat ze tot nu toe aangedaan heeft vindt ze niet leuk. Jezus wat kut zeg, zit je dan met al die meuk thuis.
Ja zag dit ook al bij Tess Scholten dacht ik. Voor hoeveel euro aan haarproducten zou hierin zitten? 🫠
Bij de kinderwagen ging dit precies hetzelfde.
Hahaha, dit is wel heel erg. Post van de vorige keer:
Zelfde briefing gekregen over geschikt voor lange mensen en makkelijk te sturen zeker.
Ik werd ook nieuwsgierig dus even gekeken maar wat een lelijke dingen koopt ze ook. Ieder zijn smaak hoor maar ze zegt zelf na een nachtje slapen al dat ze het eigenlijk niks vindt nadat ze het besteld had.
En voor veel geld vind ik. Tenminste, ik heb zelf de grens voor wat ik wil betalen voor een kledingstuk op Vinted veel lager liggen, zeker als het geen merkspullen zijn.
Ik erger me zooo aan Nina Pierson die de hele tijd doet alsof haar scheiding Gods geschenk aan de mensheid is. Je bent gescheiden, de halve wereld doet het, stop met doen alsof het iets nieuw en geweldigs
is
Die Rebecca van Loeders of Moeders praat echt als een lompe student. Die snippet nu ook weer.
Mandy W oelkens en Thorn uit elkaar zie ik net op haar instagram, dat had ik echt niet verwacht hoop dat het goed met ze gaat