Het influencertopic #23

Waar gaat dit boek over? Iets met kinderen/bevalling? Dr. Oetker bakrecepten? Whooohoooohooo lifestyle of two women? En die laatste opmerking: whut?

Wie gaat het boek kopen? Ik ben bijna van plan dat te doen. Taking one for the team.

3 likes

Het nieuwe boek van Wil en Tien gaat volgens mij over hun vriendschap. Ik stel me een soort biografie voor over hoogte- en dieptepunten uit hun vriendschap. En tja ik denk niet dat dat echt bestsellermateriaal is

6 likes

Ja maar hoe vaak trek je je bank helemaal aan de kant? Ik echt nooit hoor, stofzuig en dweil er gewoon onder. Als ik een bank zou hebben waar je niet onder kan met je stofzuiger dan zou ik m ook niet aan de kant schuiven denk ik.

Maar ik heb katten dus muizen hebben geen kans in mijn huis. :sunglasses:

11 likes

Ik denk dat hier het verschil met Bram zit

34 likes

Hij heeft ook een kat maar die zorgt juist voor de dode muizen in z’n huis :stuck_out_tongue_winking_eye:

6 likes

De mijne staat al dik 3 jaar op zijn plek :woman_shrugging:t3:

13 likes

Katten in huis hoeft niet altijd te zeggen dat je geen muizen hebt, mijn vorige kat was bang voor muizen :joy:

15 likes

Nee inderdaad :joy:

64 likes

En dit wordt uitgegeven door een uitgever? Of doen zij dit zelf?

4 likes

:woozy_face:

12 likes

Kan 🫠 ook als reactie emoji worden toegevoegd? @moderators

Mis die heel vaak.

27 likes

Omg een tomaat!!

9 likes

weer zara utrecht fomo omg

5 likes

Wees blij.

11 likes

Ja verrek

5 likes

Met een kortingscode voor Easytoys beffrijdingsdag en een signeersessie op de huishoudbeurs.

8 likes

Haahahha deze foto is zo droog :heart:

10 likes

Ja!!! Die had ik er boven willen zetten, maar hij stond er niet tussen

4 likes

:joy:

1 like

Ik volg een UK influencer op Snapchat en ze is lijkt zo wereldvreemd dat ik het haast fascinerend ben? Ze is naar Dubai gevlogen terwijl de overstromingen daar nu zijn en ze lijkt oprecht verbaasd dat het geen slim idee is.

4 likes