De mijne staat al dik 3 jaar op zijn plek
Katten in huis hoeft niet altijd te zeggen dat je geen muizen hebt, mijn vorige kat was bang voor muizen
En dit wordt uitgegeven door een uitgever? Of doen zij dit zelf?
Omg een tomaat!!
weer zara utrecht fomo omg
Wees blij.
Ja verrek
Met een kortingscode voor Easytoys beffrijdingsdag en een signeersessie op de huishoudbeurs.
Haahahha deze foto is zo droog
Ja!!! Die had ik er boven willen zetten, maar hij stond er niet tussen
Ik volg een UK influencer op Snapchat en ze is lijkt zo wereldvreemd dat ik het haast fascinerend ben? Ze is naar Dubai gevlogen terwijl de overstromingen daar nu zijn en ze lijkt oprecht verbaasd dat het geen slim idee is.
Ze kan ze ook gewoon een berichtje sturen voor een samenwerking als ze dat wilt. Weet niet of ze het zo doorzichtig bedoeld als het overkomt eerlijk gezegd.
Eerst even overal polsen waar ze het beste kan aankloppen natuurlijk.
Als mede lang persoon kan ik me best voorstellen dat je tips wil van andere lange mensen voor je aanklopt bij een bedrijf
Ik denk dat ze wel oprecht tips zoekt eigenlijk. Om misschien vervolgens een van de getipte merken te benaderen voor een samenwerking. Maar denk niet dat dit per se als hengelen naar een samenwerking bedoeld is, al zal het voor haar mooi meegenomen zijn als n.a.v. deze story een van de merken die getipt wordt ook reageert.