Het influencertopic #23

Eerlijk? Het waait daar echt wel. Dat maakt het zeker fris.

Vind je dit serieus ‘klagen’ houd op hoor😂

3 likes

Het klopt wel dat er altijd wel iets is dat beter kan/niet zoals gewild gaat. Dus snap wel dat dit als opeenstapeling gezien wordt haha.

6 likes

Het is meer de tendens die altijd heerst bij Aranka. Als een ander persoon alleen dit zou zeggen zou ik waarschijnlijk denken: oh ja waait daar waarschijnlijk echt hard, 23 graden is niet bloedheet nee, maar bij Aranka denk ik er is serieus altijd weer iets niet goed/altijd (semi) negatief

7 likes

Je ziet ook gewoon mensen zwemmen dus het valt vast wel mee. Ik ben ooit in februari naar Lanzarote geweest. Konden we zelfs met 19 graden zwemmen omdat de zon het warm maakte.
Of het waait nu daar wat meer. Maar vind het ook wel wat overdreven.
Misschien had ze zich iets meer moeten verdiepen in het eiland.

5 likes

Mijn god zeg, dit zal een gezellige boel geweest zijn.:face_with_spiral_eyes:🫠

21 likes

Deed je mee aan ex on the beach?

Love toen ze hun daar hadden neergezet in de kou en er amper geneukt werd en iedereen in truien zat.

27 likes

Ik ken al die mensen via Sjamadriaan. :laughing:

61 likes

Een ze zingen “we are the world”? :dotted_line_face:

13 likes

Haha mijn kapster kapt die roze. En die had dit ook gedeeld… wilde hem al doorsturen naar Sjamadriaan. Maar was bang dat ze erachter zou komen dat ik dat had gedaan :sweat_smile:

7 likes

Same :joy::joy:

5 likes

Nou dat nummer staat dus wel onder de reel van deze shoot :cry:

Edit: Ik dacht dat je een grapje maakte, maar ze zingen het echt :cry:

4 likes

Oja linke loutje de oppermanifestor.

27 likes

En ik maar denken dat ik adhd heb, ben ook gewoon manifestor

55 likes

hahahaha jezus in wat voor wereld leven wij tegenwoordig :clown_face:

30 likes

Ja en in de volwassen wereld moet je soms ook gewoon dingen doen die je kut vind maar die nou eenmaal moeten gebeuren. En moet je accepteren dat niet alles wat uit je hoofd komt goud is en je wel eens verkeerde keuzes maakt of iets bedenkt dat niet werkt. En dat dat niet ligt aan dat iets niets matcht met je human design sterrenbeeld of je niet genoeg in je manifestor energie stond (jezus ik was gaan janken als iemand me dat even wilde meegeven toen ik een burn-out zat) maar dat nou eenmaal niet alles in het leven een 10+ is of hoeft te zijn of kan worden.

16 likes

Je kunt die mensen echt alles wijsmaken he. “De eerste cover ooit waar 31 mensen op staan, nog nooit gedaan in Nederland”. Ondertussen de Linda duuzend jaar geleden.

56 likes

Wat een grap! Ik zie gewoon een kennis van mij ertussen staan. Ze vertelde laatst heel trots dat ze binnenkort een fotoshoot had en dat ze op de cover mocht staan. Heeft vandaag ook allemaal foto’s gedeeld op insta, maar alleen van haarzelf. Ze vertelde er niet bij dat er ook nog 30 andere mensen bij waren😜

18 likes

Jonge fans zijn echt eng man. Er is een TikTok account dat ‘onze Riven’ heet en allemaal content van Enzo/Myron/baby deelt.

ONZE :sob:

17 likes

Ja meit de Homewear ging zo lekker dat je precies lekker je huispak kon dragen sinds dag 1 van je burn out

2 likes