Stel je persoonlijke vraag #49

Oeh, nu ben ik heel benieuwd welk forumlid want love kust-content op insta.

3 likes

Haha door jouw stories wil ik ook steeds naar zee, maar inderdaad, Drenthe. :joy:

6 likes

Nou als je een keer in de buurt bent gaan we samen hoor! :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Ik ben juist een beetje gestopt met kust-content op insta, omdat ik me een coastal grandma begon te voelen. :sob:

4 likes

Ik wil je wel adopteren als halve Hagenees, want je maakt je wel hard voor de normalisering van de Haagse taal hier op het forum.

5 likes

Is dit je Blunt rotation nightmare aka groep mensen met wie je nooit wil blowen?

• Ja
  • Nee
  • Irrelevant want dat doe ik niet

0 stemmers

1 like

Love alle coastal content. En coastal grannies. :heart_eyes:

2 likes
Andermans verjaardag
  • Heb ik over het algemeen zin in
  • Heb ik over het algemeen geen zin in

0 stemmers

• Voelt over het algemeen als opgave
  • Voelt over het algemeen niet als opgave

0 stemmers

• valt over het algemeen achteraf wel mee
  • valt over het algemeen achteraf tegen

0 stemmers

Ik heb je post echt 10 keer opnieuw gelezen maar ik snap echt niet wat je bedoeld haha wat is in vredesnaam het verschil?

5 likes

Schoolexamens zijn toch toetsen die je vooraf maakt maar wel meetellen en eindexamens zijn die echt in de gymzaal

3 likes

Dat zijn toch gewoon toetsen en geen examens?

2 likes

Ja maar samen vormen ze het schoolexamen, eindexamen heet officieel centraal examen

9 likes

Nou bij mij werden dat schoolexamens genoemd en die cijfers telden ook mee bij je eindexamen. Andere toetsen niet

9 likes

Heb hier echt nooit van gehoord haha! Ik had gewoon proefwerken of so’s. En de cijfers die ik had voor het examen telde mee.

1 like

Is het hetzelfde als schoolonderzoeken? Dat waren die toetsen die je voor het CSE moest doen die wel meetelden voor je eindcijfer :older_woman:t3:

3 likes

O nouja ze bestaan echt

10 likes

Oja trek ik ook niet in twijfel hoor, kende het gewoon niet. Heb dit niet gehad.

1 like

Je zal toch wel Ʃcht schoolexamens moeten hebben gehad want het eindcijfer daarvan is 50% van je cijfer! En de andere 50% is het CE. Anders zou je nooit een diploma hebben kunnen halen.

6 likes

Maar hoe werd je gemiddelde dan berekend?

1 like

Ik snap je helemaal. Ik vind haren doen ook altijd zo’n gedoe. Ik vlecht het tegenwoordig s avonds in als ze voor de tv hangt en s ochtends zo hop naar school.

5 likes