Het influencertopic #23

Ja leuk, in die zin is het natuurlijk niet afhankelijkheid nee maar het is niet echt leuk voor de patiënt zelf, al die wisselingen (ik zou nog een heel opstel vol argumenten kunnen schrijven hierover, ga ik niet doen).

3 likes

ik wist wel dat dit een ding is want ik ken iemand die helemaal denkt dat ze een verre dochter is van heksen die verbrand zijn tijdens de heksenjacht. dus zij post ook allemaal zulke dingen en gaat ook echt die heksenjacht herdenken bij een monument omdat ze zich zo verbonden voelt. de kers op de taart was toen ze een keer postte dat de heksenjacht ‘de enige genocide is die niet serieus wordt genomen’. natuurlijk is het erg dat er toen zo veel vrouwen zijn verbrand (wat trouwens voor een heel groot deel zwarte vrouwen waren - zij is wit), maar ik vind ‘de enige genocide die niet serieus wordt genomen’ wel aardig out of touch :cry:

edit omg ik kwam trouwens ook een keer iemand anders tegen die me vertelde over haar generationele trauma door wat haar voorouders hebben meegemaakt, dus ik dacht echt aan iets van de holocaust ofzo maar dat ging ook over de heksenjacht. ik denk dat het een soort white feminism methodiek is om jezelf een slachtoffer te maken oid

7 likes

Oke nou super, scheelt weer een trauma.

8 likes

:sob: Alsof de slogan ‘we’re the daughters of the witches you couldn’t burn’ niet al erg genoeg was

9 likes

Heksen waren toch kinderloos?

3 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Mommybloggerstopic #10

Probeer het mommyblog topic

3 likes

Ja dat moet toch gewoon satire zijn?

7 likes

Oja duh, stom! @moderators verplaats mijn post gerust

@Max ja maar ik heb nog nooit zo hard getwijfeld hahaha

2 likes

Volgt iemand hier FlywithAri? Ik vind haar echt een leuke meid maar haar vlogs beginnen me tegen te staan. Ze herhaalt altijd zo vaak dezelfde dingen die ze gaat doen of heeft gedaan en ze is zo koopverslaafd/materialistisch dat Mascha er jaloers op zou zijn. Ik ben zelf ook niet minimalistisch ofzo maar ik kan al helemaal onrustig worden van zo veel spullen en dan zijn het niet eens mijn eigen spullen. Ik vind het jammer dat ik elke keer bij zo’n groot deel van haar vlog de neiging heb om te skippen, misschien moet ik het maar bij haar tiktoks houden

8 likes

Helaas is dit vaak een beetje zo’n algemeen ding, zodra iemand helemaal doorbreekt wordt het steeds wat minder.

9 likes

Ik ben ook gestopt met de vlogs. Onder andere ook om de redenen die jij geeft maar ze vlogt 65 minuten alleen maar zichzelf en laat weinig echt beelden zien vind ik. Weinig sfeerbeelden, vooral veel geklets terwijl zij juist op reis zoveel moois kan laten zien.

1 like

The saga continues. Ook steeds dat uitblazen als ze zichzelf filmt, ik vind het zo cringe maar ik kan ook niet stoppen met kijken. Die slachtofferrol, terwijl, je bent er toch zelf bij geweest :melting_face:

En ja, ik kan me heel goed voorstellen dat het zwaar is met een boeffie en een baby, maar als je daar dagelijks 14 stories over kunt plaatsen lijkt het me dat je die tijd ook kunt gebruiken voor een momentje rust :woozy_face:

11 likes

Ze wil gewoon een rustmomentje. Dat kan ze niet hebben want hond en baby.
Maar die baby slaapt nog sowieso 2x per dag. Een hond moet 3x per dag (minimaal) uit. Wat voor verzorging heeft die hond nog meer nodig dat ze in die tijd dat ze baby slaapt (en ze dus thuis is, ga ik even van uit) niet even er bij kan gaan liggen? :face_with_raised_eyebrow:

2 likes

Dat ze hem ‘papa’ noemt ook

20 likes

Laatst had ze nog een story met dat ze ‘het zo makkelijk doet lijken, de zwangerschappen zo kort achter elkaar’. Ik zie alleen maar geklaag eigenlijk

14 likes

Is dit Romy van Annanoosh?

7 likes

Omg hou op

5 likes

Nina Pierson gaat ook met beiden benen gestrekt die nieuwe relatie in. Volgens mij is haar scheiding nog geen jaar geleden en zo te zien nu al aardig wat maanden zwanger.

4 likes

Nee niet doen.

15 likes