Het influencertopic #23

in Groningen zit ook een TK Maxx. De slogan is iets met schatzoekers, klopt wel echt. Maar heb er wel eens bijzondere dingen (positief) gevonden.

2 likes

Voor de mensen die denken dit te doen: don’t.
Er wordt heel veel nep en troep aangeboden. Wie weet wat je jezelf injecteert.

Overigens werd het in het begin nog wel door dokters voorgeschreven om af te vallen maar hier (in BE) zijn er nu strenge regels voor. Ik sluit niet uit dat als er weer meer op de markt komt (er zijn nu enorme tekorten) dat het weer makkelijker te krijgen/ voor te schrijven wordt voor mensen met overgewicht.

3 likes

Ook veel geurkaarsen, daarvoor ga ik altijd naar tkmaxx en bijzondere douchegel of badproducten. Kleding is niet om aan te zien daar

2 likes

Ik word hier zo boos van hè. Ik werk in een apotheek en we hebben al zo lang gezeik met Ozempic die niet leverbaar is terwijl sommige mensen er echt afhankelijk van zijn :face_with_spiral_eyes:

8 likes

Niemand is afhankelijk van ozempic.

11 likes

Jaa ik spotte er soms ook wel leuke home spulletjes / kinder meuk haha

5 likes

Ook niet als andere medicatie voor jou niks/te weinig doet?

8 likes

Dit is nep toch? toch??? I can’t. Of iig voor de kijkcijfers??

6 likes

Waarom ben ik toch zo’n ramptoerist, het is echt zo’n geval van niet weg kunnen kijken bij een ongeluk.

12 likes

Ik was vooral bang voor wat hij als gift ging showen toen je hem met ontbloot bovenlichaam op beeld zag en niet wist of er onderkleding was….

25 likes

Echt typisch witte vrouwen om iets van zwarte vrouwen af te nemen en er volledig mee weg te lopen.
Fetisjisme at its finest :heart_eyes:

61 likes

Sharelotte is echt precies mijn tante, niet qua uiterlijk maar qua head first run fast in een online relatie met iemand uit een ander land.

Fascinerend.

18 likes

Hahahah ook echt een foto van haar als zijn profielfoto? Wtf hahaha

6 likes

Ik zag die ook ja omg echt cringe.
En tot zo ver haar: ik weet het nog niet hoe verder. Deze vrouw is zo delulu het is bijna knap

En echt I can’t met altijd die domme stipjes onder haar ogen

21 likes

Haha same

4 likes

Wat hadden die mensen dan voor ozempic?

2 likes

Diabetes

5 likes

In principe klopt het gewoon wat Karl zegt hoor, niemand is er echt afhankelijk van, het helpt alleen veel beter dan andere medicijnen en we zien dat we andere diabetes-medicatie zoals insuline en tabletten zoals Metformine enzo kunnen afbouwen, wat super fijn is voor mensen. Maar als het er ineens niet meer zou zijn zouden we mensen gewoon terug kunnen zetten op hun oude medicatie, wat wel weer meer is en minder kwaliteit van leven geeft en mensen komen weer aan.

Edit: ik vind het overigens ook VRESELIJK om telkens ad hoc medicatie alternatieven te moeten bedenken vanwege leveringsproblemen, maar dat geldt voor alles wat er niet is.

17 likes

medicatie die veel meer bijwerkingen gaf? Ozempic is al langer in gebruik dan twee jaar geleden toen mensen doorkregen dat het oo ‘gewoon’ als vermageringskuur gebruikt kan worden hoor.

Anderzijds zal het wel nivelleren hoor, de verwachting is dat we komende jaren een vloedgolf aan diabeter medicatie gaan krijgen omdat veel onderzoeken en goedkeuringen in een ver stadium zitten.

3 likes

Nu nog steeds :sweat_smile:

8 likes