Het influencertopic #23

Oh nu hoop ik echt dat mensen van alles vinden

17 likes

Ze kan beginnen met dezelfde foto in gewoon daglicht maken, dan kom ik nog een keer kijken. Ik twijfel of het geshopt is maar het is wel heel gunstig belicht

22 likes

Zo hypocriet om te vermelden dat ze geen botox of filler heeft, en dan vervolgens niet te vermelden dat ze wel een ooglidcorrectie heeft gehad (en meer?).

51 likes

Als ik op haar ogen inzoom, lijkt t wel alsof ze voor een raam/deur staat. Dacht trouwens dat ze jaren geleden iets van een ooglidcorrectie gedaan had

7 likes

Haha iedereen die wel een “tip” geeft in de comments, daar heeft ze een weerwoord tegen. :woozy_face: Wat een vermoeiend wijf.

27 likes

Dat valt me bij haar zusjes ook altijd op. Gaan overal op in als of krijgen versterking van de zussen en moeder en vader :joy:

14 likes

Hahah iemand comment dat ze in 2016 een high tea had gewonnen en nooit zijn geweest. Wat triest zeg.

10 likes

Haha, die vriend op de achtergrond ook. “Schat, blijf jij daar even zitten, dan neem ik nu een filmpje op om te vragen wat andere mensen van mijn hoofd vinden”…

6 likes

Ja dit is een trend toch? Gaan mensen elkaar tips geven om een “glow up” te krijgen. Kan aardig viraal gaan als je veel “tips” krijgt en deze dan vervolgens gaat uitvoeren in filmpjes.

Gaat alleen nie werken als ze er dan een weerwoord op heeft lol :joy:

5 likes

Ik denk dat ik moet liggen wanneer ik vanaf 06:00 uur wakker ben en S zn fles geef, weer in slaap krijg en harvie uitlaat en eten geef, en dan zelf douche en opruim en stofzuig en koffie zet voor papa, ontbijt maak en een boterham voor mezelf maak en dan mn laptop open klap. Maar mn meisje vertelt gelukkig dat ik eerst moet gaan liggen. en dat allemaal voor 10:00!!!

9 likes

Ik ging ff kijken naar die tiktok maar wat ik toen zag…HAHAH FUCKING 2016

51 likes

Alles oke???

6 likes

Rooooomy, blijf dan ook de hele dag liggen a.u.b.

6 likes

Hoe erg ik Roomy ook haat, op mij komt het over alsof die vriend of man geen fuck uitvoert. Die kan toch ook de hond uitlaten en stofzuigen enz? Wat een armoe

22 likes

Wel lief dat ze het nog aanbiedt en niet volledig negeert

40 likes

Was ze destijds te druk onder de naam Betty88?

11 likes

Dat was in 2012.

11 likes

Ja ik was aan het zoeken en kwam dit tegen maar de screenshots zijn er niet meer :sob: Beutyblogtopic - achtergrond en informatie • Het grote Beutyblog ABC

6 likes

Nou het siert haar wel dat ze er zo op reageert. Ik zou echt denken mij niet bellen!!

29 likes

Dit topic is na het bereiken van de limiet van 5000 reacties automatisch gesloten. De discussie wordt voortgezet in Het influencertopic #23 (Deel 10).