Het influencertopic #23

Zijn allemaal affiliatelinkjes dus ze verdient er gewoon aan als mensen iets kopen via haar link

9 likes

Haha ja ze doet dat altijd zo agressief, met 2 handen over dr hele gezicht met zo’n sop geluid. Dat spreekt mij niet bepaald aan om zo’n product te kopen eerlijk gezegd haha

2 likes

De dag die je wist dat zou komen: Cynthia wil een magazine maken over de Japan tripšŸ¤‘

4 likes

Dit was toch al een tijdje bekend?

10 likes

Haha oeps! Zag het nu voor het eerst in haar story staan,

4 likes

Een paar jaar terug keek ik regelmatig naar Jeremy Frangrance op YT, voor parfum aanraders en het was toen al een beetje een rare gast. Ben nu op zn TikTok beland en ik ga echt stuk. Hij is zo vol van zichzelf :joy:

6 likes

Je ze wilde eigenlijk alleen een magazine maken voor vrienden en familie maar omdat iedereen zooo enthousiast reageert kan ze er wel iets meer van maken voor haar trouwe volgers.

43 likes

Haha ja zo doorzichtig. Ook dat gehengel naar complimetjes over haar teken skills.

5 likes

Tip: Legami’s

8 likes

Elise heeft net voor 8 maanden een huis gehuurd ā€˜kijken hoe het in de winter in Iebietzzz is want misschien verhuizen’, 3 weken later in de vlog: we gaan nu naar Nederland voor 6 weken. OkeešŸ˜‚

7 likes

Huh, weird flex?? Ook echt in het kutste deel van de winter kom je weer terug? Wat een privileged mensen, tering

12 likes

Nouja op zich wel logisch dat ze met Sinterklaas en de feestdagen bij familie in de buurt willen zijn toch?

Oh maar ze zijn er dus pas 3 weken? Dan is het wel apart dat ze niet pas in het nieuwe jaar een huis huren idd…

7 likes

Ja snap ik wel - hoewel ook echt priviliged om even op en neer te gaan voor de feestdagen - maar had dan vanaf januari iets gehuurd. Nu voelt het dubbel priviliged.

6 likes

Wow echt heel mooi die badkamer van Bonnie zeg!

16 likes

Misschien impopulaire mening maar ik vond de oude eigenlijk veel leuker, met die blauwe tegels. Ik vind het nu zoals iedereen tegenwoordig zijn badkamer verbouwd. Maar fijn dat zij er zo blij mee zijn!

7 likes

Ik ben echt benieuwd naar het eindresultaat van de badkamer van Lize korpershoek. Zelfs de voegen krijgen kleur!!

20 likes

Ah ja snap ik ook wel. Ik vind dat zelf wel meevallen bij de badkamer, love jaren 30 maar vond de oude badkamer niet zo. Het toilet vind ik persoonlijk wel uit de toon vallen met dag hele strakke.

4 likes

Ik ben jaloers dat Bonnie geld had voor die kleine tegeltjes! Toen wij onze badkamer gingen uitzoeken hadden we eerst ook mooie kleine porseleinen tegels gekozen maar toen kregen we een offerte van 15.000 euro voor tegels alleen :joy::joy: dus nu hebben we op de wanden toch gewoon saaie vrij grote wittige tegels :frowning:

14 likes

Ze heeft korting gekregen op de badkamer in ruil voor deze content zei ze!

6 likes

Jaa natuurlijk! Maar dan nog :stuck_out_tongue:

2 likes