Het influencertopic #23

Tragisch :smiling_face_with_tear:

9 likes

Konden we ons maar vaccineren tegen influencers.

51 likes

De huisarts bellen als er iets is.

Ik wil mn 35 euro terug.

5 likes

Kennen jullie Babette nog van b&b vol liefde? Die is ook van spiriwirie naar God gegaan. Heeft meteen alle klankschalen weggegooid. :rofl:
Benieuwd of dit een soort trend is/wordt. Van wappie naar Gelovige.

11 likes

Ja helemaal hip! Blijkbaar heeft de kerk een groot budget voor influencer marketing

6 likes

Als gelovige mag ik dit misschien niet zeggen, maar ik heb een vermoeden dat ze over een tijdje weer nét zo makkelijk overgaan op iets anders om zich aan vast te klampen.

30 likes

Ik vind het doodeng dat types zoals Isa mensen letterlijk de dood in jagen en wetenschap slechts een mening noemen. Wat een onzin trouwens dat babys voor hun 1e levensjaar 33 vaccinaties krijgen. Ik snap niet dat je zoveel bullshit kan verkondigen met de weet dat er 4 babys in korte tijd zijn overleden.

17 likes

Ik heb een paar post gelezen van die Isa maar oprecht, er moet iets mis zijn met haar toch? Dit kan toch geen rationeel denkend mens verkondigen.

11 likes

Als je alle letters/ziektes apart rekent klopt het wel na 14 maanden :clown_face: maar dat zijn 11 prikjes, alleen klinkt dat wat minder spannend.

13 likes

Het zijn zelfs maar 9 prikjes want rotavirusvaccinatie is een drankje maar dat is nog zo nieuw dat zal wel helemaal gevaarlijk zijn. Het valt me al mee dat ze die meetelt om aan de 33 stuks te komen :crazy_face:

7 likes

Natuurlijk, hoe meer vaccinaties je kunt tellen, hoe overtuigender al die onzin is.

8 likes

Kan niet anders zijn dan dat dit Isa’s favo nummer is atm: “Alles op gevoel” van o.a. Flemming, met “Ik doe alles op gevoel
'K Heb geen idee waar ik mee bezig ben, maar, man Wat voelt dit goed” :rofl::smiling_face_with_tear:

Hoorde deze net op de radio en moest instant aan Isa denken bij dit stukje tekst :sob:

4 likes

Todat je kinkhoest krijgt

7 likes

Ja

4 likes

Nou ja, kindersterfte omhoog betekent gemiddelde leeftijd waarop men sterft omlaag, dus met dat niet vaccineren van kinderen komen we daar wel :ok_hand:t3:

4 likes

Romy (vriendin van Anna) heeft het altijd zo zwaar met haar kind, tenminste zo vertelt ze dat en komt het op mij over. En het kan ook heel zwaar zijn ja, maar ze woont toch samen? Ze klinkt in haar stories eerder als een single mom, alsof ze de zorg niet samen afwisselen ofzo.

6 likes

Zij vindt toch sowieso haar hele leven zwaar en niemand houdt rekening met haar en haar hond

45 likes

Ja ik erger me ook dood aan haar, ze doet inderdaad alsof ze single is en moet altijd werken Ă©n voor haar kind zorgen tegelijk. En dan de hele tijd dat ‘dit hoor je nergens alleen bij mij!!’, zucht

7 likes

Ik weet niet of je serieus bent haha maar ja met haar hond maar ook met haar partner. Alleen daar hoor je zelden wat over. Niet echt alsof ze het samen doen.

5 likes

Denk dat je dat beeld gewoon heel snel krijgt met een partner die niet of weinig op social media zichtbaar is. Romy werkt thuis en gooit alles behalve hem op social media dus je ziet hem niet met hun kind bezig. In combinatie met een klagende Romy krijg je dan al snel dit beeld maar hoeft helemaal niet

5 likes