Het influencertopic #23

Ze zitten allemaal bij Blossom Books (uitgever) en staan er samen met de uitgevers bij op. Dus, daardoor ‘kennen’ ze elkaar natuurlijk. Maaaaarr het ‘influencerwereldje’ kent elkaar natuurlijk allemaal wel een beetje.

22 likes

Hahaha oké, dat bewijst maar weer hoe weinig ik van dat wereldje weet. Leek mij gewone gezelligheid.

8 likes

Wellness rechts

11 likes

Crisis gaat Bonnie nog eens normale schoenen kopen of wat

82 likes

haha deze had ze toch ook aan op haar bruiloft? maar dan in het wit of dat wilde ze doen oid

7 likes

ze is ineens ook helemaal into jezus en new age??? Ik heb geen idee wat ik allemaal las joh. Prima dat je gelooft maar dit is wappie.

4 likes

Huh maar hoezo ze heeft kinkhoest en is Goddank niet gevaccineerd? Dan had ze die hele ziekte toch Goddank niet gehad? Hoe groot kan het bord voor je kop zijn. Ik snap hier echt niks van.

25 likes

Nee nu heeft ze :dizzy:natuurlijke :dizzy: afweer tegen kinkhoest ipv al die ‘gifstoffen’.

7 likes

Ja ik zat ook al te kijken, wat een geweldig pak.

7 likes

Het ergste nog vind ik dat ze schrijft dat haar kindje 10 keer in de nacht in grote paniek wakker werd. Zo dom en schadelijk dat je benauwdheid en pijn kunt voorkomen bij je kind maar dat je het niet doet omdat je zelf denkt het beter te weten.

19 likes

Ja maar je begrijpt het niet. Dat is iets waar je gewoon doorheen moet navigeren en waar je je weg en rust in moet vinden! Het leven heeft je niet voor niets naar het pad van kinkhoest geleid natuurlijk dus waarschijnlijk had haar kind dat gewoon nodig!

4 likes

Sowieso sinds wanneer wordt het zo gedomineerd door matig schrijvende influencers. In mijn hoofd was het iets voor de wat intellectuelere schrijvers?

40 likes

Volgens mij was het altijd al gewoon voor schrijvers (mensen die een boek publiceren) maar vroeger moest je ook echt kunnen schrijven om een boek uit te brengen, nu is een groot bereik vaak al voldoende

17 likes

Ik had als (kwetsbaar) kind blijkbaar kinkhoest en was ‘god dank’ wel gevaccineerd waardoor het redelijk mild was. Je moet er toch niet aan denken wat er was gebeurd als je niet gevaccineerd was? Kan echt niet wachten totdat ik straks m’n kindje kan beschermen door de prik zelf te halen in m’n zwangerschap. Ik snap echt echt echt niet hoe ze zo met hun kind om kunnen gaan met hun ‘moederhart’.

8 likes

Ja dit kind is aan foto’s te zien een jaar of 10, geen klein kindje meer.

3 likes

Oh ze heeft nieuwe ogen, vandaar dat ze zo knippert. :upside_down_face:

10 likes

Hahaha is God tegenwoordig ook een influ of wie is dit?

22 likes

Hahahahahah lijkt wel zo ja , zie ik nu pas :rofl::rofl::rofl::rofl:

Maar dat zijn stories van die gekke Isa Kriens die dus sinds een paar maanden is bekeerd tot het Christendom.

3 likes

Hahaha jezus ik denk dat Gristenhond-Isa nog erger is dan NewAgeCoronaWappie-Isa

Ze is uiteraard meteen ook al wijzer dan alle reacties van mensen die daadwerkelijk al jaren (of altijd) christen zijn.

Edit; wil je christen worden? Lees dan Isa’s highlights or luister naar haar radio!!! Of… lees de bijbel dat kan eventueel ook

14 likes

Kaarten gaan vaak via uitgeverijen. Zij nemen de beste paarden van stal mee. Vroeger was dat de literaire elite of bijzondere debutanten, nu zijn dat influencers met een groot bereik en hoge verkoopcijfers.

8 likes