Not the mama
Godsamme wat is die enge conservatieve wave toch die gaande is?? Ik snap er geen kut van. Er valt echt nog heel wat te winnen op het gebied van gelijkwaardigheid maar nu moeten we weer terug naar de jaren 50?
Doet me denken aan deze meme van Dansaertvlamingen (het Vlaamse equivalent van de havermelkelite).
Ik snap ook niet zo goed waarom hij dit belangrijk vind? Klinkt gewoon als populistische onzin waarbij hij zijn volgers alleen vertelt wat ze al vinden
Ik vind het gewoon echt gestoord dit.
Dus: houd je bek en gehoorzaam?
Wordt hier echt boos om.
Zoân vrouw gun je toch eigenlijk een dood kind
(Maar ik gun het kind geen dood uiteraard)
Edit: wat is dit ook? Een vrouw met te veel rondingen? Ze heeft niet eens rondingenâŠ
Hahaha ja klinkt als een fucking irritante ADHDer tbh
Edit:
I canât alsof ze hellevuren en wilde rivieren moet doorstaan. En dan allemaal basicos in de reacties âdit ben ik!â
Waar is de kots emoji als je âm nodig hebt.
Altijd grappig als mensen die je individueel volgt elkaar blijken te kennen (damn honey, Cynthia en Bonnie in dit geval)
Ze zitten allemaal bij Blossom Books (uitgever) en staan er samen met de uitgevers bij op. Dus, daardoor âkennenâ ze elkaar natuurlijk. Maaaaarr het âinfluencerwereldjeâ kent elkaar natuurlijk allemaal wel een beetje.
Hahaha oké, dat bewijst maar weer hoe weinig ik van dat wereldje weet. Leek mij gewone gezelligheid.
Wellness rechts
Crisis gaat Bonnie nog eens normale schoenen kopen of wat
haha deze had ze toch ook aan op haar bruiloft? maar dan in het wit of dat wilde ze doen oid
ze is ineens ook helemaal into jezus en new age??? Ik heb geen idee wat ik allemaal las joh. Prima dat je gelooft maar dit is wappie.
Huh maar hoezo ze heeft kinkhoest en is Goddank niet gevaccineerd? Dan had ze die hele ziekte toch Goddank niet gehad? Hoe groot kan het bord voor je kop zijn. Ik snap hier echt niks van.
Nee nu heeft ze natuurlijke
afweer tegen kinkhoest ipv al die âgifstoffenâ.
Ja ik zat ook al te kijken, wat een geweldig pak.
Het ergste nog vind ik dat ze schrijft dat haar kindje 10 keer in de nacht in grote paniek wakker werd. Zo dom en schadelijk dat je benauwdheid en pijn kunt voorkomen bij je kind maar dat je het niet doet omdat je zelf denkt het beter te weten.